Zobacz temat - [Rover 420 D] Poszukuję speca od pompy VP37
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 420 D] Poszukuję speca od pompy VP37

harpagon83 - Pon Lut 21, 2011 12:59
Temat postu: [Rover 420 D] Poszukuję speca od pompy VP37
Witam!
Szukam mechanika zajmującego się uszczelnianiem pomp wtryskowych Boscha vp37 z okolic lubuskiego, dolnego śląska i wielkopolski. Jedyny namiar jaki dostałem to Świebodzin -serwis boscha, ale tam chcą za uszczelnienie (bez wyjęcia i wsadzenia z powrotem) 750 pln :shock: Może jakiś klubowicz zna odpowiedniego szpeca lub sam tym się może zająć. Generalnie sprawa dotyczy ww. pompy wtryskowej, kapie z niej ropa na zimnym silniku (plamy po nocy na asfalcie). Z gory dzięki za ew. pomoc!

tronsek - Pon Lut 21, 2011 13:42

Zobacz ten temat, kolega Jugol podaje namiary na dobrego pompiarza. http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
Jugol - Pon Lut 21, 2011 14:59

Kolego pompiarz godny polecenia:

http://www.zumi.pl/139900...erby,firma.html

Gwoli wyjaśnienia, namiary, które podał tronsek są namiarami na mechanika, który demontował i montował pompę, a kompleksowe uszczelnienie wykonał pan Szymański z Serbów. Za samo uszczelnienie zapłacisz u niego 250 pln.

harpagon83 - Pon Lut 21, 2011 15:37

Ta cena obejmuje całość uszczelnienia pompy z uszczelkami itp.? Jak tak to super. I blisko ode mnie :razz:
Brt - Pon Lut 21, 2011 15:47

uszczelnienie samej pompy VP37 w tym właśnie zakładzie kosztowało mnie 350PLN ... wyjmowałem i wkładałem sam .... pompa po uszczelnieniu jest zblokowana na początek wtrysku, wiec późniejszy montaż obywa się bez dodatkowych regulacji :ok: :)
harpagon83 - Pon Mar 14, 2011 15:49

Witam kolegów!
W piątek posłałem pompę kurierem do Serbów, i dzis już ją mieli robić, ale nagle telefon od szefa i mówi, że obudowa pompy do wymiany a koszty ponad 2k zł! :shock: Niby przez trefne paliwo itp. Dodam,że przebieg tylko 218 tyś km. Powiedziałem, żeby tylko ją uszczelnili, by wycieku ropy nie było i tak zrobią. Jednak przyznam, że załamkę przezyłem:/ Tym bardziej, że silnik wcale nie zamulał, zapalał jak igła, nie szarpał obrotów itp. Nie wiem co teraz robić, jeździć tak czy szukac pompy z anglika? :roll:

Jugol - Pon Mar 14, 2011 16:29

Kolego, skoro p. Szymański stwierdził, że masz peknięty korpus pompy, to jak najprędzej szukaj pompy, bo co z tego, że na Twoje polecenie ją uszczelni, jak zacznie Ci lać na pękniętym korpusie ??
I wcale nie musisz szukać od anglika, Ty masz pompę vp-37, więc spoko znajdziesz używki na allegro. Powodzenia i trzymam kciuki :ok:

harpagon83 - Pon Mar 21, 2011 09:57

Pompa uszczelniona wsadzona do auta i jest ok :) Żadnych wycieków póki co nie ma, blok silnika suchy jak nigdy:) Zapala jak przed operacją na jeden pyk, a nawet jest ciut mocniejszy, ale może to przez plusowe temperatury :D Jeszcze tylko wymienię filtr paliwa, żeby syfem nie zapchać pompy. Co do wymiany pompy w przyszłości, to zobaczymy co się będzie dziać, póki co (odpukać) jest dobrze i tak będę jeździł:)