|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak) oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [214SPI] SPI a zwykły 8v?
adasqp - Nie Mar 20, 2011 14:46 Temat postu: [214SPI] SPI a zwykły 8v? witam!
Mam kanciaka 214 z silnikiem 1.4 8v, ma dziwny oryginalny olot jak wiecie.
Chciałbym założyć stożek a nie bardzo wiem jak.
Macie jakis pomysł?
Moze da sie założyć kolektor ssący z 16v?
Tomi - Nie Mar 20, 2011 15:38
Jeśli masz "jakiś dziwny dolot" to najprawdopodobniej wersję SPI (czyt. ulepszony gaźnik). Jedyne co może zrobić to filtr w stylu muscle carów.
adasqp - Nie Mar 20, 2011 23:14
Czym sie rózni ten SPI od kolektora ssącego z 8v?
Można je zamienić czy bedize jakiś problem?
Mam obecnie taką plaskatą puszke nad pokrywą zaworów.. wolałbym tą prostokątną obok silnika.
Można to zrobić?
kzrr - Pon Mar 21, 2011 00:14
U Ciebie wygląda to mniej więcej tak ?
http://www.newpcworld.com..._engine_bay.jpg
Tylko tutaj jest akurat 16V a nie 8V
adasqp - Pon Mar 21, 2011 00:25
Dokłądnie taki mam dolot.
Perez - Pon Mar 21, 2011 00:49
SPI nie oznacza czasem Single Point Injection? Jezeli tak to znaczy, ze masz jednopunktowy wtrysk paliwa.
Tomi - Pon Mar 21, 2011 06:34
Perez napisał/a: | SPI nie oznacza czasem Single Point Injection? Jezeli tak to znaczy, ze masz jednopunktowy wtrysk paliwa. |
... co przekłada się na ulepszony gaźnik, znajdujący się zaraz pod filtrem powietrza
Masz dokładnie taki silnik:
[ Dodano: Pon Mar 21, 2011 06:34 ]
adasqp napisał/a: | Czym sie rózni ten SPI od kolektora ssącego z 8v?
Można je zamienić czy bedize jakiś problem?
Mam obecnie taką plaskatą puszke nad pokrywą zaworów.. wolałbym tą prostokątną obok silnika.
Można to zrobić? |
Nikt chyba tego nie robił, gdyż jedyna różnica jaka może być w parametrach, to ekologia. Moc i moment obrotowy jest porównywalny, więc po co?
adasqp - Pon Mar 21, 2011 13:48
tematem przewodnim jest montaz stożka
|
|