|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Kierownica multifunkcyjna
kruszan - Czw Mar 31, 2011 23:01 Temat postu: [R600] Kierownica multifunkcyjna hoi
czy w 600kach występowała takowa? nic na ten temat nie znalazłem, ale może z czegoś innego pasuje lub były jakieś "orzeszki"?
pozdrawiam
Tomek1212 - Czw Mar 31, 2011 23:39
Może od R800 podejdzie ?
O jakie dodatkowe funkcje ci chodzi ?
_papa_ - Pią Kwi 01, 2011 05:56
w kierownicy jako takich przycisków nie było, mogły być dokładane z boku piloty.
kruszan - Pią Kwi 01, 2011 06:23
tak to pięknie się nazywa, a chodzi mi o standardowe sterowanie radyjkiem - głośność, przełączanie utworów, zmiana stacji - nie wiem jakie funkcje były w roverkach, i ciekawiło mnie czy w 600 było kiedyś coś takiego bo bym polowania zaczął heh
a o dokładanych z boku pilotach nie słyszałem jeszcze, ale to pewnie pod radio specjalne?
Tomek1212 - Pią Kwi 01, 2011 08:28
W R800 były przyciski z lewej strony kierownicy do sterowania oryginalnym radiem i z prawej strony do sterowania oryginalnym tempomatem.
tomason - Pią Kwi 01, 2011 10:34
Ostatnio bylem na szrocie i widzialem r600 z taka kierownica tylko jakos na seryjna mi nie wygladala
Perez - Sob Kwi 02, 2011 17:59
W accordach występowały kierownice ze sterowaniem radiem, było ono po prawej stronie. W Roverach się nie spotkałem, ale spotkałem się z kierownicami, które miały w tym miejscu plastik zaślepkę zamiast pilota.
tomason - Sob Kwi 02, 2011 22:59
No na szrocie miala z lewej strony. Jak bede mial czas to podjade bo mam niedaleko i walne fotke Chyba, ze ktos z Lublina moze sobie podjechac na kalinowke i zobaczyc
Perez - Sob Kwi 02, 2011 23:14
Ta z accorda jest identyczna jak oryginalna, tylko z prawej strony ma guziki tak jakby z doczepionego pilota. Taka oto http://www.google.pl/imgr...iw=1366&bih=643
Mayson - Nie Kwi 03, 2011 09:17
I w R600 i w Accordzie występowała kierownica z przyciskami do sterowania tempomatem. Po prawej stronie one były. O oryginalnych przyciskach do sterowania radiem nic nie słyszałem, być może dealer dokładał takie jako opcję.
TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 12:27
Zubek posiada sterowanie tempomatem z dodatkowej lagi po lewej stronie kiery, z tego co pamiętam...
Mayson - Nie Kwi 03, 2011 12:30
Tempomat był tak sterowany przed liftem, po lifcie było tak jak na foto.
tomason - Nie Kwi 03, 2011 12:31
Po lewej stronie byl napewno od radia i auto bylo po lifcie
TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 12:33
http://forum.roverki.eu/g...y&image_id=2608
1998r.
tomason - Nie Kwi 03, 2011 12:36
Moze byc tez opcja, ze wlasciciel wczesniej sobie zmienil na inna Bo byla taka nieseryjna ale roverowa
Mayson - Nie Kwi 03, 2011 12:48
TrAViShOn napisał/a: | http://forum.roverki.eu/g...y&image_id=2608
1998r. |
W Accordzie na pewno było takie przed liftem, a po nim jak na foto. Może w R600 do końca produkcji była ta wajha...? W sumie R600 nie widziałem z taką kierą jak na moim foto...
[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 13:48 ]
Chociaż... to może być nieseryjny tempomat, bo zwróć uwagę, że ten przycisk od tempomatu jest pusty.
TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 12:59
A może to po prostu do radia rzeczywiście...
Ja ręki uciąć sobie nie dam, że to tempomat był...
Najlepiej byłoby, aby właściciel się wypowiedział.
Perez - Nie Kwi 03, 2011 15:18
Kolega z forum Honda powiedzial, że takie same kierownice jak w 600 byly w accordach 4 gen i mialy z prawej strony sterowanie radiem. Wiem, że w accordach 6 gen byly podobne kierownice i z prawej było radio, a z lewej tempomat.
TrAViShOn - Nie Kwi 03, 2011 18:46
A tak troszkę z innej beczki, to czy poduszki są wymienne tzn H<->R
I czy radio seryjne musi być
kepo - Nie Kwi 03, 2011 19:06
ja mam 99r i tempomat w formie tej śmiesznej dźwigni
_papa_ - Nie Kwi 03, 2011 19:52
TrAViShOn napisał/a: | czy poduszki są wymienne tzn H<->R |
patrząc na zdjęcia (bo na żywo nie miałem przyjemności obu aut porównywać) to tak. Różnią się znaczkiem.
Perez - Nie Kwi 03, 2011 19:59
Kierownice sa takie same, ale poduszki roznia sie tylko znaczkiem.
Kolega do swojego accorda wzial sobie kierownice skorzana z mojej 600 i wsadzil swoja poduche ze znaczkiem H.
TrAViShOn - Pon Kwi 04, 2011 03:02
No to spoko
A czy gdybym taką hondową, poliftową kierę wstawić chciał sobie,:hm: to pewnie nie dałoby rady podłączyć sterowania, bo nie ma instalacji... ech
kruszan - Pon Kwi 04, 2011 06:58
TrAViShOn napisał/a: | No to spoko
A czy gdybym taką hondową, poliftową kierę wstawić chciał sobie,:hm: to pewnie nie dałoby rady podłączyć sterowania, bo nie ma instalacji... ech |
to samo chciałem napisać, ciekawi mnie to bo mam na nią chrapkę
Mayson - Pon Kwi 04, 2011 07:57
Przymierzałem się na tempomat od anglika ale darowałem sobie, bo: potrzebny przekaźnik (nie miałem pojęcia gdzie on jest), cały mechanizm na pedał gazu, klawisz i kiera. Ogólnie jest to do zrobienia, ale mnie to przerosło. Oczywiście można samą kierę dla bajeru wstawić
kruszan - Pon Kwi 04, 2011 10:16
ja tam w tempomat bym się nie pchał, fajny ale jak fabryczny - przekładka to większa rzeźba, tak mi się wydaje bynajmniej
ale sterowanie radyjkiem z kierownicy to bym chciał
TrAViShOn - Pon Kwi 04, 2011 11:23
Mayson, o takim luksusie jak tempomat to ja nie marzyłem chodziło mi o sterowanie radiem... Dlatego pytałem wcześniej czy seryjne radio musi byc
A co do tempomatu, to wydaje mi się, że w diesel'u był w formie lagi...
_papa_ - Pon Kwi 04, 2011 13:01
TrAViShOn napisał/a: | Dlatego pytałem wcześniej czy seryjne radio musi byc |
Jak dobrze poszukasz, to można zakupić niefabryczne radio które da radę sterować fabrycznym pilotem. Nie pamięta tylko modeli.
Mayson - Pon Kwi 04, 2011 14:36
kruszan napisał/a: | przekładka to większa rzeźba, tak mi się wydaje |
To nie jest aż taka rzeźba, że nie da się zrobić, ale trzeba mieć pojęcie o elektryce samochodowej i mieć czas na babraninę z podpinaniem tego ustrojstwa i ciągnięciem kabli. A najpierw trzeba to zdemontować z rozbitka/anglika, więc ja sobie darowałem.
TrAViShOn napisał/a: | Dlatego pytałem wcześniej czy seryjne radio musi byc |
TrAViShOn, najprościej kupić radio z pilotem i tego pilota zamontować sobie na kierze
Zubek - Wto Kwi 05, 2011 15:54
TrAViShOn napisał/a: | Zubek posiada sterowanie tempomatem z dodatkowej lagi po lewej stronie kiery, z tego co pamiętam... |
Dokładnie. W moim R600 (po lifcie) jest oryginalny tempomat w formie lagi po lewej stronie pod kierunkami. Kierownica niestety bez sterowania radiem.
|
|