|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - Jugol - R45
Jugol - Wto Sty 25, 2011 16:48 Temat postu: R 45/400 sedan- siłowniki klapy bagażnika. Od jakiegoś czasu dręczyło mnie to, że klapa bagażnika po otwarciu często lądowała na głowie mojej kochanej pierwszej żony Danusi. Postanowiłem to zmienić. Zakupiłem w tym celu 2 siłowniki do DAEWOO NUBIRA SEDAN o sile wyrzutu 290N do zakupienia na tej aukcji:
http://allegro.pl/daewoo-...1384308346.html
...i 4 sworznie kulowe również do kupienia na allegro:
http://allegro.pl/sworzen...1396216234.html
Następnie zdemontowałem pręty klapy, które służyły jako sprężyna i po dokonaniu pomiarów, wykonałem mocowania siłowników, do których przymocowałem sworznie kulowe.
Następnie w profilu kwadratowym klapy wywierciłem i nagwintowałem otwór M8, w który to wkręciłem również sworzeń kulowy, oczywiście z obu stron.
Następnie założyłem siłowniki i jest ok.
Poniżej zamieszczam kilka fotek, może ktoś skorzysta
szoso - Wto Sty 25, 2011 16:56
dzelo23 - Wto Sty 25, 2011 16:58
Jugol kombinatorze Ty jeden super sprawa i gratulacje
borek88 - Wto Sty 25, 2011 17:13
po pociągnięciu dźwigni sama klapa idzie do góry??
jeden siłownik nie wystarczyłby??
a i widzę ze do sworznia trzeba na gwintować i nie da się skręcić go nakrętką z drugiej strony??
BoloSr - Wto Sty 25, 2011 20:33 Temat postu: Re: R 45/400 sedan- siłowniki klapy bagażnika. a jakies wymiary gdzie w ktorym miejscu otwory robic to gdzie sa ?
[ Dodano: Wto Sty 25, 2011 20:33 ]
borek88 napisał/a: | po pociągnięciu dźwigni sama klapa idzie do góry??
jeden siłownik nie wystarczyłby??
a i widzę ze do sworznia trzeba na gwintować i nie da się skręcić go nakrętką z drugiej strony?? |
pewnei by sie dalo jakby byly dluzsze ale pewnie sa za krotkie
Remigiusz - Wto Sty 25, 2011 23:05
Ładna foto relacja Tutaj jest mój temat o tym: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=64349
Widze ze jednak było nitowanie tych kątowników i te kulowe śruby dałeś na otwór prętów
Opisz trochę więcej jak sie teraz otwiera czy odskakuje samo itd
Jugol - Sro Sty 26, 2011 01:20
borek88 napisał/a: | po pociągnięciu dźwigni sama klapa idzie do góry??
jeden siłownik nie wystarczyłby??
a i widzę ze do sworznia trzeba na gwintować i nie da się skręcić go nakrętką z drugiej strony?? |
Klapa lekko się unosi, ok. 3cm, delikatnie ruszam palcem i pięknie idzie sama do pionu.
Może i wystarczyłby, ale musiałby mieć sporą siłę, myślę, że ok 700N- a to wiąże się z b. mocnym podparciem, a z tym jest problem.
Nie da się nakręcić nakrętki z drugiej strony- gwint na sworzniu jest za krótki, ale profil jest solidny- spoko utrzyma.
[ Dodano: Sro Sty 26, 2011 01:20 ]
Remi55 napisał/a: | i te kulowe śruby dałeś na otwór prętów |
Coś masz Remisławie ze wzrokiem, bo to jest ok 2cm powyżej tego otworu po prętach
Remigiusz - Sro Sty 26, 2011 15:31
Jugol napisał/a: | Coś masz Remisławie ze wzrokiem, bo to jest ok 2cm powyżej tego otworu po prętach |
Musze okulary kupić jednak inne bo faktycznie, przewidziało mi się
Jugol - Wto Lut 01, 2011 21:11
Dzisiaj zrobiłem małą modyfikację klapy, teraz Kochanica i Bella są ,, siostrami krwi '' tzn. mają wspólny siłownik klapy. Zdemontowałem jeden i w jego miejsce dałem ten od Belli (620N ) i w garage klapa otwierała się sama, ale na mrozie ok. -6 stopni trzeba jej lekko pomóc. Teraz jestem w pełni happy. I nawet klapy nie wyrwało
Brt - Sro Lut 02, 2011 09:18
heheh kombinator muszę to łobejrzeć
borek88 - Sro Lut 02, 2011 22:40
Jugol napisał/a: | w jego miejsce dałem ten od Belli (620N ) |
od czego?? bo nie czaje od jakiej belli:/
Jugol - Sro Lut 02, 2011 22:49
borek88 napisał/a: | od czego?? bo nie czaje od jakiej belli:/ |
...toś se chopie teraz nagrabiłżeś se. Żeby nie wiedzieć czym się wozi prezes klubu ROVERki.pl
Brt - Sro Lut 02, 2011 22:50
alfa 156 SW z mojego awatara ... siłownik tylnej klapy ... który zresztą już był za słaby u mnie
adamsky - Sro Lut 02, 2011 22:53
mi tam na szczęście wszystko działa w porządku i klapa sama się otwiera i nawet przy wietrze nikomu na głowiznę nie spadła
ale pomysł Jugola zasłużony i należą się brawa
borek88 - Czw Lut 03, 2011 06:25
nie jestem alfista a szeryfa nie znam;p może w końcu uda mi się jechać na ogólnopolski to poznam co niektórych forumowiczów oraz władze wyższe
a co do alf to jeśli kiedyś będę zmieniał rovera (i nie bedzie to mg zs lub zt 2005) to będę szykował się na alfe 159 1.9 JTD 16v (zaj.biste są)
Brt - Czw Lut 03, 2011 09:03
borek88 napisał/a: | to będę szykował się na alfe 159 1.9 JTD 16v (zaj.biste są) |
nooo ja bym wyrwał taką 2.4 JTDm 20V najchętniej
borek88 - Czw Lut 03, 2011 20:41
no tyle ze 1.9 JTDm w okolicy 30-35tys można wyrwać na dzień dzisiejszy to 2,4 45-50tys ale zobaczymy za kilka lat
Brt - Czw Lut 03, 2011 22:08
wiem niestety ... ok koniec OT ... wracajac do siłowników u Jugola to dziś testowałem i ... dają radę ... o niebo lepiej to działa niż oryginały z tymi prętami ..... gdybym posiadał 400/45 w sedanie to ani chwili bym sie nie zastanawiał tylko montował siłowniki
Jugol - Sro Kwi 13, 2011 00:31
Witam ponownie w temacie siłowników, tym razem maski w R 45 Specjalnie nie zakładam nowego tematu, żeby nie robić śmietnika, bo później administratorki, moderatorki muszą sprzątać.
Mod w sumie najprostszy do wykonania- mi to zajęło 45min- ale tylko dlatego tak długo, bo bawiłem się z tym na dworze i łapałem pogodę, bo raz słońce, a raz deszcz. Zakupiłem siłowniki maski od Astry III, i 4 sworznie kulowe do nich. Następnie suwmiarka w łapki, troszkę pomiarów, poznaczenie punktów, wkrętarka i naprzód. Nie będę się za bardzo rozpisywał, jak się wyśpię pocykam foty i wrzucę- będzie dla przyszłych dłubaczy. A jaki lans na dzielni teraz, jak maseczka sama się podnosi Polecam, koszt nieduży, a tyle radości.
Krzysi3k - Sro Kwi 13, 2011 08:25
Jugol, tylko Ty miałeś gotowe wymiary, a w R25 będę musiał trochę bardziej się napocić
Tak jak gadaliśmy, zmierz całą maskę i ja sobie na tej podstawie wylicze jakoś
Jugol - Sro Kwi 13, 2011 12:36
Krzysi3k napisał/a: | Jugol, tylko Ty miałeś gotowe wymiary, a w R25 będę musiał trochę bardziej się napocić
Tak jak gadaliśmy, zmierz całą maskę i ja sobie na tej podstawie wylicze jakoś |
Bzzzzzzzzzzzduuuuuuuuura kolego, z wymiarów z ang. forum przecież i tak nie skorzystałem, bo miałem inne siłowniki i musiałem sam w/w pomiarów dokonać
[ Dodano: Sro Kwi 13, 2011 10:21 ]
Bo wg Angoli to jest Astra III : http://autoswiatlo.motogr.../opel-astra-ii/ i to sa te siłowniki : http://allegro.pl/opel-as...1515997941.html na których oni robili w/w moda, kolega borek88 to wyłapał, ale ja już byłem po zakupie siłowników, więc nie miałem innego wyjścia jak zrobic to po swojemu, poza tym w tym chromie lipnie by wyglądały na Kochanicy.
[ Dodano: Sro Kwi 13, 2011 13:36 ]
....i obiecane foty, jak ktoś chce poznać szczegóły montażu, pytać w tym temacie, odpowiem na wszystkie pytania.
Krzysi3k - Sro Kwi 13, 2011 14:42
Bomba
Efekt elegancki
tronsek - Sro Kwi 13, 2011 15:11
Gratulacje Wygląda świetnie Może podaj model siłowników i wymiary gdzie trzeba zrobić mocowania.
Jugol - Sro Kwi 13, 2011 15:23
Siłowniki kupiłem takie: http://allegro.pl/opel-as...1531842989.html + 4 sworznie kulowe również od tego samego sprzedającego. A co do wymiarów mocowań, to jak pomierzę, dodam w temacie- na chwilę obecną cierpię na chroniczny brak czasu.
kamax_19 - Sro Kwi 13, 2011 22:48
Jugol,
Pomysł Extra, a nie dało by rady zrobić tego na jednym siłowniku tak jak jest to w BMW... Pewnie potrzebny by był mocniejszy siłownik i cena wyszła by ta sama albo podobna.
Remigiusz - Sro Kwi 13, 2011 23:13
kamax_19, W jakim BMW tak jest
Monza dać w sumie jeden siłownik w tedy cenna by było o polowe mniejsza Mocniejszy siłownik z taka sama długością jest o kilka złotych tylko droższy
Jugol - Czw Kwi 14, 2011 00:27
kamax_19 napisał/a: | Jugol,
Pomysł Extra, a nie dało by rady zrobić tego na jednym siłowniku tak jak jest to w BMW... Pewnie potrzebny by był mocniejszy siłownik i cena wyszła by ta sama albo podobna. |
Wszystko sie da , ja chciałem na dwóch i mam na dwóch- przy ostrym wietrze jest bardziej stabilnie- sprawdzone w sumie zaraz po montażu, a z Rovera nie zrobisz BMW, ani odwrotnie
Remigiusz - Czw Kwi 14, 2011 11:09
Jugol, Na klapie te sworzeńie kulowe to w gwintowane czy tez na nakrętce kontrującej zamocowane
Wyszło to jak trzeba teraz masz w aucie full wypas
kamax_19 - Czw Kwi 14, 2011 11:27
Jugol, Nie chce robić z Roverka BMW ale taka mi na myśl przyszła sugestia że taniej będzie zrobić to na jednym siłowniku tak jak w BMW E36
Fakt że na dwóch napewno jest bardziej stabilne i pewnie będzie dłużej sprawne bo na jednym jest większe obciżenie.
Remigiusz - Czw Kwi 14, 2011 11:32
kamax_19, Pokaz mi zdjęcie maski w E36 z jednym podnośnikiem bo mój google tylko znajduje z patykiem albo z dwoma siłownikami
kamax_19 - Czw Kwi 14, 2011 11:40
Remi55, Kurde dam sobie głowe uciąc ze kumpel który ma e36 ma jeden siłownik, właśnie też patrzałem i widze że sa dwa ale on miał jeden ale większy.. Chyba ze ktoś przed nim zrobił jakieś poprawki.
[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 12:38 ]
Chyba że jeden mu padł i go ktoś wykręcił i został jeden.....
[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 12:40 ]
Całkiem mozliwe że mój błąd bo też tak patrze na inne i mają po dwa.....
BoloSr - Czw Kwi 14, 2011 12:45
no to widze ze bede mial kupe roboty jak juz auto odbiore
borek88 - Czw Kwi 14, 2011 20:22
Jugol napisał/a: | kolega borek88 to wyłapał, |
dzieki za pamiec
Jugol, powiedz jak ty tam w masce tą nakretka doszlesz zeby przykrecic swozen??
Brt - Czw Kwi 14, 2011 21:07
obawiam się, ze na jednym siłowniku to te sworznie kulowe mogą nie wytrzymać .... konkretnie miejsce ich mocowania bo same sworznie wytrzymają ... blacha w tym miejscu nie jest wzmacniana przecież
Jugol - Pią Kwi 15, 2011 00:59
borek88 napisał/a: | Jugol, powiedz jak ty tam w masce tą nakretka doszlesz zeby przykrecic swozen?? |
Jest takie powiedzenie: ,,Sposobem to chłop w gacie narobił'' , tak więc sposobem pozakładałem nakrętki w środek maski. A sposób jest następujący. Klucz oczkowy 13mm, z jednej strony zakleiłem taśmą i włożyłem nakrętkę weń, następnie włożyłem go w ten otwór fasolkowy, który służył za miejsce podpórki starej , później to już kwestia wkręcenia sworznia i porządne skręcenie tego razem.
Natomiast z drugiej strony było troszkę schodów, gdyż tam nie ma w/w fasolki, ale jest otwór 8mm, w który wchodzi klips, trzymający wygłuszenie maski. Więc ok. 4cm wyżej wywierciłem również otwór 8mm, następnie wyżynarką pojechałem od jednego otworu, do drugiego i zrobiłem sobie fasolkę, jak po prawej stronie. Reszta jak wyżej. Natomiast w dolnej cześci sprawa jest banalna, mamy dwie blachy zachodzące na siebie, więc pomiędzy nie włożyłem nakrętkę i wkręciłem sworzeń od góry i też porządnie skręciłem to do kupy. Gwint sworznia jest na tyle długi, że jeszcze wystaje poniżej tej dolnej blachy, więc żeby to jeszcze bardziej wzmocnić, można od spodu, po zdjęciu nadkola dołożyć jeszcze nakrętkę ( ale wg. mnie nie ma takiej potrzeby- w obu przypadkach są to solidne mocowania i podparcia. O wiele mocniejsze podparcia niż było to w bagażniku- tam musiałem rzeźbić, ale teraz i tam jest solidnie to podparte.
adamsky - Pią Kwi 15, 2011 08:48
Jugol napisał/a: | następnie wyżynarką pojechałem od jednego otworu | ależ jesteś brutal... ojoj...
no ale w słusznej sprawie, to kochanica Ci wybaczy
BoloSr - Pią Kwi 15, 2011 10:24
rozumiem ze to sa M8 te uchwyty do silowników wkrecane ?
Jugol - Pią Kwi 15, 2011 10:40
BoloSr napisał/a: | rozumiem ze to sa M8 te uchwyty do silowników wkrecane ? |
Tak M8
BoloSr - Pią Kwi 15, 2011 10:44
Jugol napisał/a: | BoloSr napisał/a: | rozumiem ze to sa M8 te uchwyty do silowników wkrecane ? |
Tak M8 |
oki to juz wiem co i jak
a cos modziles z tylnymi silownikami czy jest tak jak bylo ? 2 silowniki i na tym katowniku ?
Jugol - Pią Kwi 15, 2011 10:48
BoloSr napisał/a: | a cos modziles z tylnymi silownikami czy jest tak jak bylo ? 2 silowniki i na tym katowniku |
Pisałem później w temacie, że zamieniłem jeden siłownik na 620N od Alfy Brt'a i to podparcie musiałem wzmocnić płaskownikiem ok. 5-6mm i zarazem przedłużyć, gdyż ten siłownik był o ok. 1,5 cm dłuższy.
kamax_19 - Nie Kwi 17, 2011 21:30
Remi55, Wiesz jakie auto ma jeden siłownik VW Bora i maska jest sztywna. Tylko nie wiadomo jaka cena takiego siłownika i przy jednym będzie mniej roboty.
Jugol - Nie Kwi 17, 2011 21:32
kamax_19 napisał/a: | Tylko nie wiadomo jaka cena takiego siłownika i przy jednym będzie mniej roboty. |
Cena na bank będzie niższa niż za dwa moje, ale roboty to jest na 30min. z dwoma siłownikami, więc chyba nie o robotę tu chodzi
kamax_19 - Nie Kwi 17, 2011 21:46
Jugol, tak wiem ze nie chodzi o nakład pracy Ale tak tylko sugeruje że można tą klape zamontować w inny sposób zresztą sam wiesz. pewnie da rade zrobić te siłowniki pod innym kontem itp..... Jak ktoś sobie wymyśli tak zamontuje byle było dobrze
Nadal twierdze że pomysł miałeś extra i nie jeden użytkowanik zrobie tak swoją mache
Jugol - Nie Kwi 17, 2011 22:04
Dokładnie, można to zrobić na krótszych, dłuższych siłownikach- kwestia obliczenia, pomiarów itd. Mi również chodziło o to, żeby to było stabilne, jak zajdzie konieczność pogrzebania pod machą np. na sporym wietrze. Ale opcja z jednym siłownikiem jest oczywiście do zrobienia- dobre podparcie + mocny siłownik i bedzie ok
BoloSr - Pon Kwi 18, 2011 09:59
Jugol napisał/a: | BoloSr napisał/a: | a cos modziles z tylnymi silownikami czy jest tak jak bylo ? 2 silowniki i na tym katowniku |
Pisałem później w temacie, że zamieniłem jeden siłownik na 620N od Alfy Brt'a i to podparcie musiałem wzmocnić płaskownikiem ok. 5-6mm i zarazem przedłużyć, gdyż ten siłownik był o ok. 1,5 cm dłuższy. |
foto bys tego zrobil i zamiesci oraz podal jaki to silownik dokladnie
Remigiusz - Pon Kwi 18, 2011 17:13
BoloSr, Wszystko jest opisane wyżej lub tutaj
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=64349
BoloSr - Pon Kwi 18, 2011 17:17
mistrzu ale to ja wiem ale pisal cos ze ma na jednym ale zaczym sie juz gubic
Remigiusz - Pon Kwi 18, 2011 17:20
BoloSr, Nikt nie ma na jednym W roverku Vw Bora ma na jednym i tyle
BoloSr - Pon Kwi 18, 2011 17:21
Remi55 napisał/a: | BoloSr, Nikt nie ma na jednym W roverku Vw Bora ma na jednym i tyle |
no to ok juz chyba wszystko w temacie w takim razie i zabieram sie za robote
Jugol - Czw Kwi 21, 2011 22:11 Temat postu: [Jugol - R45] Przeglądając kilka miesięcy temu ( bodajże 3mies. ), forum MG-ROVER.ORG, zostałem natchniony przez RichStone'a, jego modem 45-ki. Po kilku przemyśleniach postanowiłem, dokonać prawie identycznej zmiany u siebie.
Zbieranie zabawek, praca w garage i końcowy montaż, to wszystko trwało ok.2mies.
Dzisiaj około 22-giej zostało wszystko ukończone ( zostały ramki tablic do wymiany- teraz będą czarne, znaczek na grilla, nakładki spryskiwaczy założyć w kolorze auta, umyć auto i lekko polernąć tu i tam.
Z powodu dość późnej pory ukończenia, foty są na razie tylko z komórki i nocne z parkingu pod Tesco, ale będą za kilka dni lepsze jakościowo- to oczywiste
Jak to zawsze bywa w klubie, bez kilku osób ten mod nie doszedłby do skutku.
Dlatego w tym temacie chciałbym gorąco podziękować:
Tomi- za grilla w idealnym stanie
Markzo- za dokładkę- jest superaśna, za rady i pogaduchy na gg w temacie
ownstlr- za rady ( najtrudniejsza sprawa, która najwięcej problemów nam przysporzyła- malowanie chromów )
Włodzimierzowi- szwagier i doradca, wykonawca wielu rzeczy wspólnie ze mną: szpachlowanie, malowanie, montaż dokładki. Masz złote ręce i cierpliwość do mnie
Sobie nie będę dziękował- banan na gębie mi w zupełności wystarcza.
Sorki, że wyedytowałem posta, ale to było w celu usunięcia tych fot z tel. były wstrętne, a przy okazji Markowi serwer odciążę . Zaraz wrzucę fotki z aparatu:
Markzo - Czw Kwi 21, 2011 22:18
piekniusio kozacko wygląda!
kasjopea - Czw Kwi 21, 2011 22:21
Teraz to Kochanek
kzrr - Czw Kwi 21, 2011 22:23
Tłuuuuusto
shilus82 - Czw Kwi 21, 2011 22:25
kzrr-sążnie
own - Czw Kwi 21, 2011 23:31
Nie da się ukryć, że Kochanica zmieniła płeć Kawał dobrej roboty.
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 09:59
dawaj zdjecia tylu i przodu z aparatu
sedanik w mg bajka
Pływak - Pią Kwi 22, 2011 10:22
Tradycyjnie zdjęciom z domofonu mówię stanowcze NIE wiec z oceną zaczekam na normalne zdjęcia
imejdz - Pią Kwi 22, 2011 10:42
Pływak napisał/a: | zdjęciom z domofonu | Te chyba akurat wózkiem z Tesco robione
Jugol, dobra robota, nabrał charakteru
Krzysi3k - Pią Kwi 22, 2011 11:28
Pływak napisał/a: | zdjęciom z domofonu |
Rozwaliłeś mnie
Również czekam z oceną, bo nic nie widać
BoloSr - Pią Kwi 22, 2011 11:43
borek88 napisał/a: | dawaj zdjecia tylu i przodu z aparatu
sedanik w mg bajka |
chcesz orginal to zapraszam do mojego garazu :):)
[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 12:43 ]
kurde gorszych zdjec to ja dawno nie widzialem ale coz zycie
zrob normalne i je zapodaj bo tu nic nie widac
a to co zrobiles to niewybaczalne jest :):)
bociannielot - Pią Kwi 22, 2011 12:15
Ale chyba dojdzie spoiler imejdz napisał/a: | Te chyba akurat wózkiem z Tesco robione |
Pływak napisał/a: | Tradycyjnie zdjęciom z domofonu mówię stanowcze NIE | ja akurat obstawiałem mikrofalówkę, ale tak na poważnie nie dziwię się że Jugol wstawił tak na szybkiego zdjęcia z tostera, też bym był podjarany, jakbym (prawie )samemu takiego moda wyciosał .
szoso - Pią Kwi 22, 2011 15:12
Pływak, nie znasz się, to zdjęcia robione kalkulatorem
Piotrass - Pią Kwi 22, 2011 15:27
Zdjęcie robione widelcem
Jugol, to tego pomysłu nie chciałeś zdradzić na spocie
Efekt świetny, mi się bardzo podoba
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 17:57
Jadę właśnie ramki czarne zamontnąć to strzelę kilka fot APARATEM firmy KODAK
tuners - Pią Kwi 22, 2011 18:01
Jugol podoba Ci się to co zrobiłeś ?
jeżeli tak, a ktoś będzie to krytykował to ja za ręce ty za nogi i do rzeki z nim
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 18:03
tuners, prawdziwa cnota ( KOchanica vel Kochanek ) krytyk się nie boi
foty z domofonu usunięte, na rzecz aparatowych
Pływak - Pią Kwi 22, 2011 19:50
Klamki w kolor, większa felga i będzie Pokombinował bym z tą dokładką bo tak średnio mi się to widzi, razem ze zderzakiem leci pod górę
tronsek - Pią Kwi 22, 2011 19:52
Ja mam mieszane uczucia. A we wnętrzu też będą mody mające na celu upodobnienie Kochanicy do MG ZS
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 19:55
Pływak napisał/a: | Klamki w kolor, większa felga i będzie |
Klamki pozostają chrom, felga zostaje, a z dokładką jest wsio ok
[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 20:55 ]
tronsek napisał/a: | A we wnętrzu też będą mody mające na celu upodobnienie Kochanicy do MG ZS |
Po pierwsze we wnętrzu pozostaje po staremu, po drugie to już ponoć Kochanek, po trzecie to jest R 45, a nie MG
Pływak - Pią Kwi 22, 2011 20:01
Jeśli zostaje tak jak jest to nijak mi to pasuje do całości. Poprzednia dobrze utrzymana seria imo był ładniejsza niż ta hybryda.
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 20:03
Dobrze, że Tobie, a nie mnie
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 21:22
Jugol, przedni gril po lifcie oki wsztstko ladnie
ale dokladke z lagi to do r19 miodzio pasuje tu niestety jugol srednio
szukaj orginalu od zs i bedzie gitara
no i na tyl wysoki spojler:D
wielu mowi ze wiocha ale mi sie podoba a'la evo:D
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 21:26
borek88 napisał/a: | ale dokladke z lagi to do r19 miodzio pasuje tu niestety jugol srednio |
ja mam w tej kwestii odmienne zdanie wysoki spojler załatw, to ja go wyślę Markzowi, a on mi prześle swój wtedy
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 21:44
oni maja
maja cena cos miedzy 300 a 500zl
tyle ze telefonicznie bardzo nie mili i ciezko cos z nimi ustalic i sie dogadac
a co do dokladki
lepszy orginal
a tu do czego pasuje twoja dokladeczka
[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 22:44 ]
ale pozatym pozytyw za to ze grzebiesz i cos widac
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 21:50
Oni mają wiele rzeczy, ale tak jak napisałeś- więc odpuściłem, odpuściliśmy ich sobie. Niech się kąpią w tych R i MG
Oryginał dokładka pasuje do ZS'a, a mi nie o to chodziło
Tak samo dokładkę od Lagi założysz do każdego auta, więc ta fota jakoś nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:07
poprostu do tego zderzaka z r19 pasuje rozumiesz
dziury od halogenow same halogeny sie komponuja
tutaj nie maj z czym ale malo tego
zderzak w r45 nie jest prostu a bynajmniej robi wrazenie takiego okraglastego a dokladka od lagi jest plaka taka bardziej toporna.
ale kolego najwazniejsze zeby tobie sie podobalo
ja tam marze o zs i duzej locie i wiem ze wielu wytknie (jesl bede mial zs'a) palcem ze wiocha itp
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:09
borek, a wiesz od czego jest ta moja dokładka
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:16
no juz pisalem ze od laguny I nie kazda ja miala
Pływak - Pią Kwi 22, 2011 22:16
Ta jest akurat od Espace ale różnica niewielka...
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:18
borek88 napisał/a: | no juz pisalem ze od laguny I nie kazda ja miala |
...a Pływak wygrywa komplet koszyczków do szklanek
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:20
no bym powiedzial ze prawie zadna bo w espace i laga maj bardzo duzo wspolnego
[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 23:20 ]
faktycznie rozni sie dluzszym jezorem
dzelo23 - Pią Kwi 22, 2011 22:21
Takiego kierunku modów się niespodziewałem. Gratki dla wszystkich z Twojego garage i ciekawe co dalej hehe
Pływak - Pią Kwi 22, 2011 22:21
U mnie w profilu masz foto R z dokładką od Laguny jak się przyjrzysz jest nieco niższa
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:23
dzelo23 napisał/a: | i ciekawe co dalej hehe |
...dalej to już tylko zakup MG ZS tylko, ale to za 2-3 latka
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:23
do twojego kanciaka pasuje taka dokladka
i jugol nie neguje bo nie orginal czy cos zebys zle mnie nie zrozumial
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:24
Jugol napisał/a: | zakup MG ZS |
ktory rok??
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:24
borek, ale czy ja cos mówię Neguj jak chcesz- ja mam to czego chciałem i to jest dla mnie ważne
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:31
otoz nie neguje poprostu wypowiadam wlasne zdanie, dla mnie zdjeta dokladka i jest bajka
bo fajnie wyglada z tym grilem bardzo orginalnie bo w koncu nie latwo dostac ten gril
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:36
Dokładka zostaje, po to była i załatwiona i założona, a grille są od ręki na ebay w 4 kolorach
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:40
to zdradz na jaki rocznik zs'a bedziesz polowal
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:42
2005- inny nie wchodzi w grę za 2-3 lata
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:47
najladniejszy mg... no moze sv ale to juz auto dla wybranych raczej
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:54
borek88 napisał/a: | no moze sv ale to juz auto dla wybranych raczej |
dla bogatych raczej- mniamniuśny jest
Krzysi3k - Pią Kwi 22, 2011 22:54
Jugol, tylko ze skrzelami po bokach koniecznie
To tak na fotkach wygląda czy masz czarny mat?
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:56
Krzysi3k napisał/a: | To tak na fotkach wygląda czy masz czarny mat? |
folia czarny mat, nie widzisz
Krzysi3k - Pią Kwi 22, 2011 23:03
Nie kminie, cały samochód folią oklejałeś?
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:04
jasne, raptem 3tysie tylko
Krzysi3k - Pią Kwi 22, 2011 23:08
No na tych fotkach przód i bok wyglądają jakby był mat, tylko tył błyszczący
greg-si - Sob Kwi 23, 2011 07:17
Jugol, zderzak prosi się o halogeny
ogólnie jest ok
marcin316 - Sob Kwi 23, 2011 08:13
Jakby chrom z klamek zniknął, to można by pokusić się o przemalowanie felg na biało... ewentualnie zastanowić się nad pomalowaniem dokładki pod kolor nadwozia. Jak wyżej, halogeny też powinny poprawić wygląd przodu auta.
Przyznać trzeba, że wszystko idzie w dobrym kierunku
adamsky - Sob Kwi 23, 2011 08:41
no a gdzie te fotki ?
Krzysi3k - Sob Kwi 23, 2011 08:43
W pierwszym poście
Jugol napisał/a: | foty z domofonu usunięte, na rzecz aparatowych |
Pływak - Sob Kwi 23, 2011 09:46
marcin316 napisał/a: | ewentualnie zastanowić się nad pomalowaniem dokładki pod kolor nadwozia. |
Malowanie takiej dokładki zawszę kończy się tak samo czyli popękaniem i odpadaniem lakieru. Ona nie jest tak sztywna jak ta z MG. Przynajmniej ta z Laguny jest zrobiona z dość elastycznego tworzywa i z tą chyba będzie podobnie
Tomi - Sob Kwi 23, 2011 10:11
Osobiście poszedł bym z dokładką w innym kierunku. Poszukałbym dokładki z 45-ki V6
Moim zdaniem dokładka od Reni wyglada fajniej, gdy nad wlotami w dokładce są halogeny.
Jest jeszcze jeden problem, który powstaje po takiej modyfikacji. Samochód zaczyna przypominać pług
[ Dodano: Sob Kwi 23, 2011 11:11 ]
Co nie zmienia faktu, że auto nabrało charakteru. Nabrał "męskich cech"
Markzo - Sob Kwi 23, 2011 11:41
halogeny pewnie Dżugol założy, ja bym się nad progami z zs'a zastanowił
Jugol - Sob Kwi 23, 2011 13:18
greg-si napisał/a: | Jugol, zderzak prosi się o halogeny |
Będą w przyszłości
[ Dodano: Sob Kwi 23, 2011 14:18 ]
Tomi napisał/a: | Jest jeszcze jeden problem, który powstaje po takiej modyfikacji. Samochód zaczyna przypominać pług |
Tomi do pługa mu daleko, pługa to widzę codzinnie pod szybem 3-4cm ma do ziemi BMW
Zawias zostaje nie ruszony.
Dokładka na bank nie będzie malowana, powód jak wyżej napisał Pływak, ale są inne sposoby, żeby była czarna, a nie szara
O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę , felgi też zostają w perłowym- bo też tak chcę
bonus89 - Sob Kwi 23, 2011 14:52
Cytat: | Zawias zostaje nie ruszony. |
Jugol napisał/a: | O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę |
No takie kroki poczyniłeś a reszte zostawisz z nudnego 45?
borek88 - Sob Kwi 23, 2011 21:51
bonus89 napisał/a: | Jugol napisał/a:
O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę
No takie kroki poczyniłeś a reszte zostawisz z nudnego 45? |
akurat z tym sie zgadzam z jugolem:D
jestem jeszcze ciekaw jak na zs wygladaja razem klamki i lusterka w chromie a reszta orginal zs'ik
Markzo - Sob Kwi 23, 2011 21:57
Ownstlr'a ZS mial klamki chrom, ale lusterka czarne, wg mnie calkiem spoko i klamek bym nie malowal, ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom
kasjopea - Sob Kwi 23, 2011 22:02
Markzo napisał/a: | Ownstlr'a ZS mial klamki chrom, ale lusterka czarne, wg mnie calkiem spoko i klamek bym nie malowal, ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom | Ale dostałam od owna klamki w kolorze i kto wie czy nie zmienię, bo nie trawię chromu.
Tomi - Nie Kwi 24, 2011 07:10
Jugol napisał/a: |
O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę , |
Do tego dodał bym chrom na lusterka.
[ Dodano: Nie Kwi 24, 2011 08:10 ]
kasjopea napisał/a: | Markzo napisał/a: | Ownstlr'a ZS mial klamki chrom, ale lusterka czarne, wg mnie calkiem spoko i klamek bym nie malowal, ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom | Ale dostałam od owna klamki w kolorze i kto wie czy nie zmienię, bo nie trawię chromu. |
A mnie korci, aby zmienić klamki na chrom w ZSie
Markzo - Nie Kwi 24, 2011 07:12
mi też się podobaja lusterka chrom i klamki, tylko nie wiem czy do przedlifta to spasi, w polifcie bedzie miodnie wyglądalo
Tomi - Nie Kwi 24, 2011 07:29
Wyglądało by, gdyby był czarny. Na srebrnym może już roboty nie robić
[ Dodano: Nie Kwi 24, 2011 08:29 ]
Jugol napisał/a: |
Tomi napisał/a: | Jest jeszcze jeden problem, który powstaje po takiej modyfikacji. Samochód zaczyna przypominać pług |
Tomi do pługa mu daleko, pługa to widzę codzinnie pod szybem 3-4cm ma do ziemi BMW
|
Na tym zdjęciu wygląda, że trochę tak...
... ale wydaje mi się, że progi od ZS'a powinny to zniwelować.
kasjopea - Nie Kwi 24, 2011 09:27
Z całej modyfikacji podoba mi się likwidacja chromów . Dokładka tak sobie wygląda.
bonus89 - Nie Kwi 24, 2011 11:34
kasjopea napisał/a: | Z całej modyfikacji podoba mi się likwidacja chromów . Dokładka tak sobie wygląda. | Mi w Roverkach właśnie chrom najbardziej nie pasuje tak razi w oczy biedronkowym luksusem
borek88 - Nie Kwi 24, 2011 11:47
Markzo napisał/a: | ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom |
wlasnie otoz to podstawa klamki kolor a samo ucho chrom tak jak to jest w 45 i jest gitarka
tylko ciekawe jak z lusterkami moze ktos widzial na forach uk??
greg-si - Nie Kwi 24, 2011 16:26
Lusterka chrom by tutaj fajnie pasowały
Jugol - Pią Lip 15, 2011 22:03
Tomi napisał/a: | ... ale wydaje mi się, że progi od ZS'a powinny to zniwelować |
To już druga osoba, któa o tym wspomniała i cos jest na rzeczy , a lusterka chrom raczej odpuszczę, w kolorze mi się bardziej podobają
Dzieki za rady, oceny i czekam na dalsze
[ Dodano: Pon Lip 11, 2011 21:23 ]
Kolejne wykonane rzeczy:
-zaślepiony EGR
-wyczyszczona przepływka
W planach ( na dniach ) wywalenie kata i zapodanie strumienicy w obudowie kata.
[ Dodano: Pią Lip 15, 2011 23:03 ]
Kat wywalony, strumienica na miejscu i jest lepiej
adamsky - Pią Lip 15, 2011 22:19
Jugol napisał/a: | Kat wywalony, strumienica na miejscu i jest lepiej |
ma to podłoże psychologiczne czy słowo lepiej do czego się odnosi ? do osiągów? lepszego zbierania się z dołu czy na wyższych obrotach czuć jeszcze tą moc? bo nie wiem co mam przez to rozumieć...
[ Dodano: Pią Lip 15, 2011 23:19 ]
i jak wygląda ten Twój kat przy Twoim przebiegu? zapodałbyś jakąś fotkę jego obudowa + zdjęcie w przelocie?
Jugol - Sob Lip 16, 2011 12:51
adamsky tu: http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=100 masz wszystko opisane.
kzrr - Pon Sie 15, 2011 22:18
Up !
Raptile - Pon Sie 15, 2011 22:18
up
Jugol - Wto Sie 16, 2011 21:45
Tak więc w końcu podjąłem decyzję, jutro kierunek ZG i hamowanko Kochanka. Wieczorem w temacie pokażę ile wyszło KM, Nm itd.
[ Dodano: Wto Sie 16, 2011 22:45 ]
Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a.
Remigiusz - Wto Sie 16, 2011 21:51
Jugol, Cos marnie wyszlo jak tylko 240Nm a ty masz jeszcze mapki od Mg wiec bardzo dziwne
powinno być ja już ok. 250Nm i te 109km sa ok Ale 240nm to jak seria od 45
Ważne ze ciebie zadowala i to najważniejsze dla użytkownika
Jugol - Wto Sie 16, 2011 21:59
Tak wyszło
Remigiusz - Wto Sie 16, 2011 22:06
Jugol, Konie wychodzi na ok ale z tych Nm coś nie tak jest 20Nm mniej to sporo jest
Krzysi3k - Wto Sie 16, 2011 23:05
Bo ja wiem
Jak tak patrze na wykresy turbo diesli to z wiekiem moment ucieka bardziej w góre obrotów jakoś
bociannielot - Sro Sie 17, 2011 08:38
się czepiacie - kochanek Jugol'a nie jest już nowy, a poza tym jak znam właściciela to znając życie zacznie teraz dążyć żeby ten wykres poprawić co by tych niutów było tyle ile powinno
azer - Sro Sie 17, 2011 09:47
Jugol napisał/a: | Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a. | Można wiedzieć co zmienione? Bo nie śledziłem Twoich zmian? Niżej napisane że mapy, plus mafam z tego co wiem. Coś jeszcze niestandardowego?
Jugol - Sro Sie 17, 2011 13:02
azer napisał/a: | Można wiedzieć co zmienione? Bo nie śledziłem Twoich zmian? Niżej napisane że mapy, plus mafam z tego co wiem. Coś jeszcze niestandardowego? |
Zaślepiony EGR i wolny wydech- jeżeli uważamy to za niestandardowe
Raptile - Pią Wrz 09, 2011 08:31
up
kzrr - Pią Wrz 09, 2011 08:31
Up !
Chciałem "apnąć" ale niestety raptile znowu był szybszy
Jugol - Pią Wrz 09, 2011 08:32
Nowa, dodatkowa para oczu:
Markzo - Pią Wrz 09, 2011 08:40
pięknie progi dolozyc i bedzie cacy
leszczu - Pią Wrz 09, 2011 08:59
Markzo napisał/a: | pięknie progi dolozyc i bedzie cacy |
I zabrać dokładkę od laguny.
emes - Pią Wrz 09, 2011 19:24
Jugol, a myślałeś ponownie o klamkach i blendzie klapy bagażnika w kolorze nadwozia (chodzi mi o chromowane części tych elementów)?
tronsek - Pią Wrz 09, 2011 19:46
emes napisał/a: | Jugol, a myślałeś o klamkach i blendzie klapy bagażnika w kolorze nadwozia | Blende ma w kolorze nadwozia.
Jugol, Brakuje mu już tylko delikatnej gleby.
emes - Pią Wrz 09, 2011 20:53
tronsek,
Co do klamek, oglądam i ja zrobiłbym tak: albo całkowite wyeliminowanie chromów (klamki) albo dołożenie do obecnych jeszcze chromowanych lusterek, jak to było już sugerowane.
Niemniej jednak, auto ma swojego właściciela i jak się podoba jak jest, to jest w porządku
galant - Czw Paź 13, 2011 22:50
Dajcie spokój z chromami na lusterkach, to jest dobre do stojącego obok C360 jakiegoś pordzewiałego E36, nie do R'ki
p.s. emes, śliczne ZT w avatarze
Tomi - Nie Paź 16, 2011 13:49
No patrz Pan, te powyżej, też pewnie typowy okaz tego gatunku (C360 i rdzewiejące E36).
bociannielot - Nie Paź 16, 2011 21:52
Tomi, ale do tego audi nie pasują nawet w połowie tak dobrze jak by pasowały teraz do Jugolowego r45 ja tez w sumie nie lubię lusterek chrom, ale tu do tych klamek - aż się prosi uzupełnić braki
matts - Nie Paź 16, 2011 22:02
A ja u siebie też mam chrom i jakoś wioski nie ma...może dlatego, że zlewa się z całością.
https://lh4.googleusercontent.com/-9Ox6tWx2Bpo/TptFvHE8AUI/AAAAAAAAA_o/I0M4jesJyo4/s640/vv.jpg
Przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione troszkę lepszym "domofonem" baardzo daleko od domu:)
bociannielot - Pon Paź 17, 2011 11:20
matts, domofon jak domofon, przydała by się inna pora dnia
Pływak - Pon Paź 17, 2011 12:14
Tomi napisał/a: |
No patrz Pan, te powyżej, też pewnie typowy okaz tego gatunku (C360 i rdzewiejące E36). |
Tylko, ze akurat to audi ze zdjęcia nie ma lusterek w chromie
emes - Pon Paź 17, 2011 20:29
galant napisał/a: | emes, śliczne ZT w avatarze |
Jak już to ZT-T Dziękuję i dodam, że nie tylko w avatarze takie jest
galant - Wto Paź 18, 2011 21:42
Tomi, w tym 1 akurat to jest stal szczotkowana lub jakaś jej imitacja (nie zagłębiam się) a nie chrom/nikiel.. w drugim natomiast nie dowidzę, ale wydaje mi się, ze jest w kolorze nadwozia. poza tym nie będę się zagłębiał w temat, że do niektórych aut to PO PROSTU NIE PASUJĘ. to tak jakbyś do malucha próbował założyć wielkie alusy, przyciemniane szyby i lodówkę. to nie przystoi, takie moje zdanie w tej kwestii, ale to wolny kraj i każdy niech wyraża swoje zdanie, jeździ tym w czym czuje się dobrze itp itd. w granicach dobrego smaku oczywiście.
emes niesamowicie mi się podoba to autko, nie interesowałem się za bardzo roverem, ale jak pierwszy raz taki egzemplarz jak twój zobaczyłem na żywo, to można by rzec, że się w nim zakochałem
Jugol - Sob Lis 19, 2011 22:59
leszczu napisał/a: | I zabrać dokładkę od laguny. |
To nie jest dokładka od Laguny i nie będzie zabierana, chyba, że śnieg to zrobi
leszczu - Nie Lis 20, 2011 13:29
Jugol napisał/a: | To nie jest dokładka od Laguny |
A od czego
pelson91 - Nie Lis 20, 2011 13:30
Espace
Jugol - Nie Lis 20, 2011 13:53
+ dla pelsona
pelson91 - Nie Lis 20, 2011 14:34
się miało Renault to i się zna najpopularniejsze dokładkowe tuningu
leszczu - Pon Lis 21, 2011 11:20
A to przepraszam, dokładka wygląda prawie tak samo jak od laguny.
Jugol - Pią Mar 09, 2012 07:29
,,Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a.'' To moja wypowiedź z sierpnia ubiegłego roku
Ok- kłamałem Wczoraj w godzinach wieczornych zawitały pod maską wtryski od SDi, i pomimo przedmuchów na dwóch z nich ( dzisiaj będą nowe podkładki ) jest NIEZIEMSKO Przy okazji, odpiąłem odmę na dzień, dwa, dopuki nie dotrze do mnie odma od Lublina, wyczyściłem dolot, było tego ok. 0,5 kg ( kto wymyslił EGR )
Wracając z garage musiałem na nowo uczyć się operować pedałem gazu, bo różnica jest naprawdę spora , a 0,5 godz temu wracałem z pracy i miałem okazję go deczko odkurzyć, teraz to czuję że odkurzam tłoki , było w okolichach 180km/h ale zapasik większy niż poprzednio, więc jestem happy A do goodhope'a już się nie wybieram, bo teraz już nie ma po co
kzrr - Pią Mar 09, 2012 09:36
No to mam nadzieję że mnie przewieziesz albo dasz się przejechać w następną sobote
Brt - Pią Mar 09, 2012 10:12
Jugol napisał/a: | ( kto wymyslił EGR ) |
jak to kto ... ekolodzy Jugol ... czekam na test
Remigiusz - Pią Mar 09, 2012 11:56
EGR by działał dobrze pod warunkiem ze odma nie przepuści deka oleju
Jak sie raz do mocy przekona to tak to jest Na początku są lekki ze już nic nie będzie się robiło
A ty tylni kolektor tez wykręciłeś czy jak to wyczyściłeś ?
Jugol - Pią Mar 09, 2012 19:05
kzrr- nie ma innej możliwości Brt, jesteś w pierwszej 3-ce do testów
Remi, zwalałem i wsio wydrapałem, to twarde, a reszta dopieszczona beną- do gołego metalu
Dzisiaj zwaliłem ponownie wtryski, sprężonym potraktowałem gniazda, nowe uszczelki od jakiegoś Puga HDi- są identyczne jak nasze, ponowny montaż i zero przedmuchu teraz. Przy okazji założyłem nowe zaślepki i uszczelki na egr, za które jeszcze raz wielkie dzięki dla maniu48- profeska wykonanie
Jest miodnie teraz
P.S.
Poczta Polska doręczyła wieczorem odmę od Lublina, w poniedziałek będzie pod maską
Remigiusz - Sob Mar 17, 2012 11:55
I dalej nie ma z jakiego Puga to było
Jugol - Sob Mar 17, 2012 11:58
Dwa filmiki z testów po założeniu wtrysków od SDi:
http://www.youtube.com/wa...feature=channel
http://www.youtube.com/wa...feature=related
...aż się nie chce wierzyć że to to samo auto sprzed 3,5 roku
kzrr - Sob Mar 17, 2012 21:31
Dzisiaj miałem okazję parę dobrych kilometrów zrobić Jugolowym R45. Fakt faktem wcześniej nim nie jeździłem więc porównania nie mam. Ale jedno co trzeba przyznać to naprawdę fajnie to śmiga, fajnie się zbiera. Jako takich pomiarów nic nie robiliśmy, więc żadnych konkretów napisać nie mogę , chociaż do 190 dosyć szybko się zebrał
Jugol - Sob Mar 17, 2012 21:36
kzrr- jak na swój pierwszy raz za sterami mojej 45-ki- ogarniałeś go nieźle Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190
kzrr - Sob Mar 17, 2012 21:41
Jugol napisał/a: | Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190 |
No dokładnie ja znam w tych rejonach każdą dziurę każdy zakręt E tam, nic specjlanego ot porostu normalna jazda, zresztą raz przecież na owszem bardzo krótko straciłem trochę panowania nad autem Widocznie, trzymanie kiery, wciskanie sprzęgła, hamowaniem zmiana biegów i pisanie sms'a w jednej chwili nie wyszło najlepiej
Jugol - Sob Mar 17, 2012 21:44
Pisałes sms-a tego nie wyłapałem- za szybko było i skupiony byłem na kamerce
kzrr - Sob Mar 17, 2012 21:45
Jugol, wrzuć jakieś filmik z przejazdów Twoim R tutaj w temat
Jugol - Sob Mar 17, 2012 22:53
ok, ale to jutro, bo teraz jestem troszkę zmęczony
Mundekk - Wto Kwi 03, 2012 16:44
Dużo wzrosło spalanie po zmianie wtrysków?
Jugol - Wto Kwi 03, 2012 20:05
Ciężko mi to określić, jakoś specjalnie tego nie sprawdzałem, bo spalanie to dla mnie sprawa drugorzędna. Ale przy ostatnim tankowaniu średnie wyszło mi poniżej 9l, przy ostrym katowaniu auta, dosłownie na każdym kroku. Zapytaj raczej Remiego, on jeździ jak emeryt, to i wynik spalania będzie bardziej miarodajny
Remigiusz - Wto Kwi 03, 2012 20:17
Ja dziś swojego trochę przegoniłem to widać jak wskazówki opada ale to jazda do 4tys i zmiana biegów
Ale tak normalnie jak jeżdżę to ta 6litrow wychodzi realne
Mundekk - Wto Kwi 03, 2012 20:49
6 to na trasie? Bo chip juz zrobiony, a mocy zaczyna brakować i zmiana wtrysków kusi A te 9l Jugol to troche hardcoreowy wynik prawie jak benzynowiec
Jugol - Wto Kwi 03, 2012 21:02
Mundekk, ale jak napisałem wyżej, wskazówka obr. najcześciej była pomiędzy 3-4tyś obr. Modząc w tym kierunku, wiedziałem że będzie więcej palił. Gdybym miał patrzeć na ekonomię śmigałbym rowerem
pelson91 - Nie Kwi 15, 2012 13:43
up
Jugol - Nie Kwi 15, 2012 14:14
Wczoraj wywaliłem gumowe przewody IC. Na ich miejsce trafiły 2 rury alu+ kolanka, prostki silikonowe. Przy okazji monsterku, intercooler przywrócony do stanu fabrycznego ( sporo pracy mnie to kosztowało, jakieś 5l beny zużyłem i kilka KW nabiłem szwagrowi na licznik, bo sprężarka miała co robić. Po monsterku była jazda testowa, ok. 30km, po rozgrzaniu auta ostra jazda w przedziale 2800- 4500 obr. Licznikowe 190 było. Mniej kopci, jest szczelnie- cóż więcej trzeba Poniżej foto, jak to wyszło:
[ Dodano: Nie Kwi 15, 2012 15:14 ]
Do wykonania powyższej przeróbki potrzeba ( wszystkie średnice to 57mm ) :
1 szt. kolanko 90 stopni: http://allegro.pl/kolanko...2246950613.html
1szt. kolanko 45 st. : http://allegro.pl/kolanko...2246950217.html
2 szt. prostki ( jedna mogłaby być o 1-2cm dłuższa, ale przed zamówieniem, na bank można to dograć ) : http://allegro.pl/lacznik...2246949719.html
1 szt. rura alu prosta 30 cm: http://allegro.pl/rura-al...2220316722.html
1 szt. kolano alu. 45 stopni. 30cm : http://allegro.pl/kolanko...2220318521.html
Warto poświęcić sporo czasu na porządne wyczyszczenie samego intercoolera, jak i z zewn. tak i wewn. teraz mam 100% prześwitu, a miałem ok. 50, kurz + tłuszcz i lamelki zabite na zero. Użyłem do tego ropownicy z beną w środku+ sprężarka oczywiście
Markzo - Nie Kwi 15, 2012 14:44
fajna kanalizacja po co sreberko na tym przewodzie jednym?
greg-si - Nie Kwi 15, 2012 14:56
Markzo napisał/a: | fajna kanalizacja po co sreberko na tym przewodzie jednym? |
Żeby klima chłodziła
Alexi - Sob Kwi 28, 2012 18:02
Jugol napisał/a: | Licznikowe 190 było. |
190 to a lecieć bez łaski nawet
Wczoraj przy 190 jeszcze miale zapas pod pedałem ale strach na tych drogach tak jeździc
A ten brak kopcenia kusi i mnie
Jugol - Nie Kwi 29, 2012 10:44
alexi, zapas i u mnie jest przy 190, ale nie ma gdzie go przegonić na max prędkości, ale w sumie i po co Ważne, że teraz to jedzie
Brt - Wto Maj 15, 2012 21:29
Jugol napisał/a: | Ważne, że teraz to jedzie |
Nooo jedzie .... bardzo przyjemnie teraz toto jedzie ... o prostu dowolny bieg .. gaz i odjazd Nie ma porównania do serii po prostu jak ktoś ma dylemat czy zmieniać wtryski, to ja polecam wymianę
|
|