|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS
Remigiusz - Wto Maj 31, 2011 01:07 Temat postu: Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS Witam, szukam kogoś na małe pomiary do pewnego projektu z Zielonej Góry z Dieslem Rovera oraz pompa Vp30 jaka jest w 25, 45 / ZR, ZS
Jeżeli ktoś jest proszę się odezwać
[ Dodano: Wto Maj 31, 2011 02:07 ]
UP!
Nie ma nikogo tutaj z tych okolic
walkie - Wto Maj 31, 2011 08:43
Wrocław jakby co
xROnx - Wto Maj 31, 2011 09:22
w ZG jest marcinZG. napisz do niego. on ma R45 w dieslu.
Jugol - Wto Maj 31, 2011 09:58
Ja mam do ZG ok. 65km i mam 45 iDT
Remigiusz - Wto Maj 31, 2011 11:24
Ok dziękuje jak co to się zgłoszę
raduch - Wto Maj 31, 2011 23:04
Witam wszystkich. Kolega w startowym wpisie chyba zbyt enigamtycznie ujął sprawę. Wiem, że i Was i użytkowników innych samochodów z przepływomierzem to ustrojstwo potrafi do szału doprowadzić. I tak nie macie źle, bo taka sierra w ogóle bez niego nie pojedzie... Kto chce się problemu raz na zawsze pozbyć niech zajrzy:
http://www.sierrafan.pl/v...hp?f=51&t=16119
Zrobię to też do Rovera, ale prototyp muszę podłaczyć i sprawdzić osobiście. Po to mi potrzebny ktoś z okolicy, z silnikiem uzbrojonym w przepływomierz. Ot i cała tajemnica.
R.
adamsky - Wto Maj 31, 2011 23:11
raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta.
Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty.
poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu.
Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć... ale dzieki za info... kolejny śmieć-post
Remigiusz - Wto Maj 31, 2011 23:59
Ja tutaj raduch, przysłałem właśnie na te pomiary bo on ma mi robic emulator Dlatego szukam kogoś dla niego na pomiary
[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 00:59 ]
Sprawa dotyczy wyłącznie IDT czyli 25/45 oraz ZR/ZS z IDT
Pływak - Wto Maj 31, 2011 23:59
Ja za to podejrzewam adamsky, , ze klikasz szybciej na "odpowiedz" niż przeczytasz temat ze zrozumieniem. Coś mi się wydaje, ze właśnie po to remi55 założył ten temat aby raduch mógł przeprowadzić testy na idt
EDIT: Remi55 uprzedził mnie o kilka sekund
p.S Nie idzie po prostu przy remapie zrobić softu bez przepływki w idt?
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 00:03
Po co kolko od nowy wynaleźć jak już jest takie coś i wystarczy tylko z adaptować do Roverka
Pływak - Sro Cze 01, 2011 00:06
A kto mówi o wynajdywaniu od nowa? Wystarczy zapytać kogoś obeznanego w chip tuningu, kto robił już softy do idt czy jest w ogóle taka możliwość? W JTD z tego co wiem nie ma problemu z wywaleniem przepływki z softu
MaReK - Sro Cze 01, 2011 00:06
adamsky napisał/a: | raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta. |
Skąd te podejrzenia? Masz jakiś dowód spamowania for o tematyce motoryzacyjnej, przez kolegę raducha ?
adamsky napisał/a: | Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty. |
Skąd wiesz, że Remi55 nie pisał swojego posta w porozumieniu z raduchem ?
adamsky napisał/a: | poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu. |
No i co z tego wynika? Z tego co zrozumiałem, rozwiązanie problemu dotyczyć ma wszystkich rodzajów silnika, a i nie bez przypadku napisany jest ten post http://www.sierrafan.pl/v...=242561#p242561
adamsky napisał/a: | Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć... |
No nie wątpliwie, ale jednak ludzie kupują te przepływki, więc jeśli można to zastąpić innym rozwiązaniem, to dlaczego nie ?
adamsky napisał/a: | kolejny śmieć-post |
Ale który? Twój czy kolegi raducha?
Bo jego widzę, że jest pierwszy, za to Twoje pojawiają się co raz częściej i często wnoszą mało lub nic do tematu Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 00:11
Pływak, Idzie zrobić mapę bez przeplywki ale ekonomie przez to idzie na psy
Dlatego nie brałem tych map od Reidy-maps bo takie coś oferował, ale chłopaki w Anglii mi napisali ze i tak z taka mapa jeżdżą dalej z przeplywka bo strasznie odczuwalnie spada ekonomia auta a nie jest to sens tego.
Lepiej symulować sygnał bo pozostaje ekonomia zachowana dla kogoś kto np nie chce więcej mocy a mieć dalej ekonomiczne auto. A mapki od Reidy tego nie robia.
[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 01:11 ]
Aha, i druga sprawa się to wiążę z większym kosztem robić remapa A tak to masz puszkę montujesz i gotowe. Takie bardziej uniwersalne tez dla innych co nie chcą robić remapu
Pływak - Sro Cze 01, 2011 00:18
No chyba, ze to tak wtedy warto pokombinować jeśli to ma tylko pomóc w pozbyciu się przepływni nawet w silniku bez modów. Z ciekawości muszę zapytać gościa co robi programy pod JTD jak to wygląda w tym silniku czy też jest taka różnica w ekonomii...
MaReK napisał/a: | Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość |
Już myślałem, ze jestem odosobniony w swoich odczuciach
MaReK - Sro Cze 01, 2011 00:29
Pływak napisał/a: | EDIT: Remi55 uprzedził mnie o kilka sekund |
Mnie o 4 minuty
Żeby nie było, na początku też miałem wrażenie, że temat raducha zalatuje spamem. Ale zacząłem przyglądać się temu co pisze na forum sierrafan, że jest tam znany, ma wiedzę i na koniec wyczytałem, że chce się podzielić patentem z roverkowiczami
A potem przeczytałem post adamskiego, traktujący post kolegi raducha jako śmieć i mnie samego to zniesmaczyło. Dlatego zabrałem głos, żeby kolega raduch nie poczuł się źle przez niezrozumienie jego intencji.
A tak powracając do tematu tego moda, jakie są skutki uboczne tego patentu? Czy jeszcze nie znane są ?
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 00:37
MaReK napisał/a: | A tak powracając do tematu tego moda, jakie są skutki uboczne tego patentu? Czy jeszcze nie znane są ? |
Ogólnie żadne, jak będzie to działać tak jak ja to sobie wyobrażam ze ma działać Będzie tak działać jak sprawna przeplywka, tylko bez jej obecności.
Najchętniej bym wpadł sam do raducha ale kurcze z Wiednia i z Strzyżowa to kawal drogi jest
MaReK - Sro Cze 01, 2011 00:38
No dobra, ale to do 400stki. A co z innymi Rkami lub dalej nawet z R75 i silnikiem od BMW?
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 00:47
MaReK, Nie nie, tylko do IDT Nie SDI Do SDI to szkoda zachodu żeby emulować sygnał bo to tylko steruje EGR Wiec bez przeplywki w 400 lub 200 będzie tylko cały czas EGR zamknięty
Nie wiem jak tam 75 ma się przeplywka ale coś nie pada tak szybko jak w IDT
MaReK - Sro Cze 01, 2011 00:58
Remi55 napisał/a: | Nie wiem jak tam 75 ma się przeplywka ale coś nie pada tak szybko jak w IDT |
Pada, pada
Remi55 napisał/a: | MaReK, Nie nie, tylko do IDT |
Mhm.. no bo w wątku poszukiwał R400 SDi
Remigiusz - Sro Cze 01, 2011 01:10
MaReK napisał/a: | Pada, pada |
Aha, coś mało to głośne na forum albo ja za dużo tematów o 75 ignoruje
Cytat: | Mhm.. no bo w wątku poszukiwał R400 SDi |
Wiem ale to jest błąd i już odpisałem Chociaż sygnały RPM, map-sensora sa te same, przeplywki będą trochę inne ale zakres ten sam
|
|