Zobacz temat - [R75] Trójnik przy chłodnicy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Trójnik przy chłodnicy

Hetmann - Nie Maj 08, 2011 11:46
Temat postu: [R75] Trójnik przy chłodnicy
od dawna walczę z trójnikiem który jest przy chłodnicy. na oko to jakieś 38-40 mm w poziomie i w dół odchodzi 8mm. wymieniłem wszystkie te cholerne rurki i po dość długim spokoju znowu- kapie!!!
nie wiem co jest nie tak. Zmienić znowu rurki, może obejmy na szersze... sam juz nie wiem. trójnik wygladan na idealny- zero pęknięc i uszkodzeń a teraz kapie z tej grubej rury co idzoie od strony zbiorniczka wyrównawczego...
Walka jest nie równa i chyba w koncu dowalę na trójnik silikonu i dopiero pozakładam rury- może to pomoże.
Czy ktoś miał podobne problemy?

hvil - Pon Maj 09, 2011 07:46

mój wygladałcacy a był task pekniety że puszczał płyn jak był on pod ciśnieniem gorący. U tomiego zamówiłem:) teraz już działa cacy.
Hetmann - Wto Maj 10, 2011 16:37

mój jednak też jest oki- przepuszczał ten wąż z prawej strony patrząc na silnik (a właściwie ten po stronie kierowcy ;-))
Wyciek usunięty ale mam pewne obawy- bo w uk ladzie jest bardzo duże ciśnienie (chyba) bo strasznie ten wąż "puchnie" - fakt że on jest od ursusa c 360 ale mam obawy czy nadmiar ciśnienia wydostaje się przez korek- a nie mam pojęcia jak to sprawdzić...

Boncky - Wto Maj 10, 2011 20:03

ja też wymieniałem wąż górny z chłodnicy do silnika, ten gruby... bo pękł stary, kupiłem specjalny do wysokich temperatur z podwójnym oplotem i daje radę, choć widać że działają na niego nieprzyjemne temperatury :) węże należy dobierać odpowiednio co do jakości i przeznaczenia...
Hetmann - Sro Maj 11, 2011 06:50

jasne- wiem, że węże powinno sie dobierać- ja kupiłem rewelacyjny i koszmarnie drogi- ale problem polega na tym, ze nie moge go założyć bo oryginał jest wygięty- a ten co kupiłem po zamontowaniu po prostu sie załamuje w miejscu zgięcia i nie ma przepływu ;-(
Boncky - Sro Maj 11, 2011 08:07

Hetmann napisał/a:
jasne- wiem, że węże powinno sie dobierać- ja kupiłem rewelacyjny i koszmarnie drogi- ale problem polega na tym, ze nie moge go założyć bo oryginał jest wygięty- a ten co kupiłem po zamontowaniu po prostu sie załamuje w miejscu zgięcia i nie ma przepływu ;-(



miałem to samo, idealnie wymierzyłem i dodałem z 2 cm żeby łuk był większy, po zamontowaniu z 30 minut ręką go dogniatałem i załamanie się zmiejszyło, następnie już na zagrzanym aucie robiłem to samo, wąż się poddał i teraz okolo 80% węża jest prawidłowo wygięta

Hetmann - Wto Gru 20, 2011 17:22

zapomniałem o tym wątku- tzn jest od dawna dobrze;-) w zaprzyjaźnionym sklepie z częściami do BMW kupiłem zamiennik tzn zamiennik do bm-ki który po odpowiednim docięciu jest idealny;-)
a koszt 50zł-
Swięty spokój - bezcenny

Hetmann - Wto Sty 08, 2013 10:55
Temat postu: [75]Trójnik chłodnicy- wraca ;-(
na rysunku sprawca moich nieszcześć- nawet na stronie www.rimmerbros.co.uk z której wziąłem rysunek-nie ma numeru cześci.. skąd więc to wziąc?? a niestety musze ten trójnik wymienić bo umiera...

[ Dodano: Wto Sty 08, 2013 10:55 ]
Rura gumowa chłodnicy góra TD4 Freelander (skrzynia automatyczna) PCH118131 to takie coś ale występuje jako komplet za jedyne ok 200 PLN! troche drogi plastikowy trójnik;-( ma ktos inne pomysły?