|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [ R400 ] uciekajcy płyn chłodniczy
klejuelk - Wto Maj 24, 2011 11:28 Temat postu: [ R400 ] uciekajcy płyn chłodniczy Witam wszytskich. Kupiłem 1.5 miesiaca temu roverka 416 z gazem klimatyzacją, Ostatnio zauwazyłem ze ubywa mi płynu chłodniczego straszą mnie wszyscy wymianą uszczelki pod głowicą i duzymi kosztami. Odpala bez problemu masła pod korkiem wlewu oleju nie ma olej na bagnecie wporządku wycieków też zadnych nie zauwazyłem czasami biały dym z rury i pare kropelek wody... Dolałem litr płynu na około 1.5 tysiaca kilometrów no moze trochę mniej niż litr.... W sklepie polecili mi jakiś płyn uszczelniajacy ponoc pomaga..... Jak sprawdzić czy to jednak uszczelka pod głowica?? oO i jeszcze jedna rzecz przy jezdzie na wstecznym jak hamuje to słysze jakieś dziwne piski.... co to może być z góry thx za odpowiedź
Hrabia - Wto Maj 24, 2011 11:33
Uszczelka kolektora dolotowego. Ja tak miałem.
leszczu - Wto Maj 24, 2011 12:37
klejuelk, posłuchaj kolegi wyżej i wymień tą uszczelka, bo wszystko wskazuje na to, że ona jest winowajca uciekającego płynu.
klejuelk - Wto Maj 24, 2011 15:37
kolego a da rade samemu wymienic?? czy po mechanikch trzeba jeżdzic... jak miałem astre to przegub i wachacz wymieniłem sam... a jaki stopien trudnosci jest przy wymianie tej uszczelki?? Jak skomplikowana wymiana jest to może poleciłbyś mi jakiś zakąłd w Białegostoku lub okolicach czesto wpadam do Białegostoku
leszczu - Wto Maj 24, 2011 15:47
Można i samemu wymienić.
Tutaj masz pomocny temacik.
http://forum.roverki.eu/v...ktora+ss%B1cego
Hrabia - Wto Maj 24, 2011 15:54
Wymiana tej uszczelki jest dosyć łatwa. Dostęp jest marny ale grzechotka z przedłużką i jazda. Trzeba się trochę poobejmować z silnikiem, przytulić
Nie chcę nikogo w błąd wprowadzić... i pewnie się nawet nie dacie ale ile tych śrub jest 8?
Część się wykręca jako śruba z głowicy a część jako nakrętka z gwintu który wkręcony jest w głowicę.
Nie zpomnij tylko spuścić płynu z ukł. chłodzenia bo popłynie po silniku i w cylindry w momencie poluzowania kolektora.
W skali 1 do 10 poziom trudności to 3 i to za dostęp.
[ Dodano: Wto Maj 24, 2011 16:54 ]
I jeszcze...
Nie trzeba wszystkiego odpinać od kolektora bo da się cofnąć ze śrub i bez problemu wciśniesz nową uszczelkę.
Tylko trzeba ostożnie montować kolektor żeby gdzieś nie wyszła bokiem
klejuelk - Wto Maj 24, 2011 16:28
Takie coś musze kupic oraz wymienić??
http://allegro.pl/rover-1...1632244571.html
leszczu - Wto Maj 24, 2011 16:40
Tak.
[ Dodano: Wto Maj 24, 2011 17:40 ]
Tylko kup jakąś trochę droższą, bo te najtańsze potrafią po jakimś czasie znowu puszczać płyn.
des - Wto Maj 24, 2011 17:52
Ja kupiłem z tego sklepu:
www.englishcars.pl
faecd - Wto Maj 24, 2011 18:35
klejuelk, warto tez wymienic trojniki wezy wodnych od reduktora LPG na metalowe. Ja mialem u siebie plastikowe i zbieral sie na nich taki zielony nalot. Przy okazji wymiany uszczelki pod glowica na zas wymienilem tez i te trojniki zlozylem wszystko jak nalezy i nic mi juz nie ucieka
[ Dodano: Wto Maj 24, 2011 19:35 ]
leszczu napisał/a: | Tylko kup jakąś trochę droższą, bo te najtańsze potrafią po jakimś czasie znowu puszczać płyn. | no shit. Ja kupilem najtansza hehe na razie jakies 3kkm pociagnela
|
|