Zobacz temat - [r400] gaśnie przy dojeździe do świateł
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [r400] gaśnie przy dojeździe do świateł

piotras9078 - Wto Cze 07, 2011 17:34
Temat postu: [r400] gaśnie przy dojeździe do świateł
Witaam. Dzisiaj juz zaczeła mnie denerwowac pewna rzecz amianowicie gdy jade sobie normalnie na gazie(nie zwróciłem uwagi na benzynie), że roverek po dotaczaniu się już do świateł i wciśnięcu sprzęgła w celu wrzucenia luzu gaśnie. Nie wiem z jakiego to powodu normalnie po odpaleniu obroty ma równe. Proszę o odpowiedz na moje pytanie.
leszczu - Wto Cze 07, 2011 17:45

Krokowca czyściłeś ??
kamilos2521 - Wto Cze 07, 2011 17:46

Do sprawdzenia silniczek krokowy wyczyścić jak nic nie da to do wymiany....sprawdź również palec kopułkę plus kable wn...cewkę też żeby ją wykluczyć...
driftdreamer - Wto Cze 07, 2011 17:58

a ja proponuje regulacje :grin:
piotras9078 - Wto Cze 07, 2011 22:54

ale regulacje czego? Silniczek sprawdze jutro i kable,kopułke też i powiem czy pomogło
driftdreamer - Sro Cze 08, 2011 16:44

lpg
faecd - Sro Cze 08, 2011 17:33

Cytat:
lpg
potwierdzam, ewidentnie LPG szwankuje. Tez tak mam czasami, czesciej na obciazeniu klima. Po prostu temperatura, obciazenie, kompensacje po temperaturze, cisnieniu reduktora bo i to tez moze skakac, sa do zrobienia. W zaleznosci od fachmajstra regulujacego i centralki sterujacej mozna to fajnie wyregulowac albo miec w d i co swiatla odpalac auto :D
piotras9078 - Sro Cze 08, 2011 20:47

to troche dziwne bo jakieś 2 miesiące temu byłem u gazownika i był wymieniony filtr gazu i instalacja gazowa została wyregulowana.Klimy nie używam bo jest zepsuta i niekompletna więc obciązenie silnika nie wchodzi w rachube chyba, że z innych powodów tak to na gazie chodzi dobrze oprócz tego gaśnięcia nic innego nie zauważyłem.
Micros - Czw Cze 09, 2011 07:53

Kasowałeś ustawienia krokowca i przepustnicy? W Roverze 400 po ustawieniu kluczyka w pozycji zapłonu (II) naciska się gaz co najmniej 5 razy do deski i dopiero odpala silnik – wtedy kasowane są zapisy, przepustnica dostraja się od zera. Po skasowaniu nie ruszamy tylko czekamy do całkowitego rozgrzania silnika (wskazówka w połowie skali), a następnie robimy rundkę testową. Często problemy i anomalie na niskich obrotach znikają.