|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 414, 98'] PROBLEM Z NAWIEWEM / KLIMATYZACJĄ
harnas_007 - Pon Lip 11, 2011 16:52 Temat postu: [Rover 414, 98'] PROBLEM Z NAWIEWEM / KLIMATYZACJĄ Witam,
od jakiegoś czasu zaczął "nawalać" mi nawiew. Na początku wiatrak nie uruchamiał się na 1 i 2 mocy nawiewu (na 3 i 4 - działa, z tym, że na 4 strasznie hałasuje, tak jakby owy wiatraczek miał wylecieć przez otwory wentylacyjne).
Poza tym, rok temu nabijałem klimatyzację - w tym roku nie chłodzi tak jakby się tego oczekiwało (w lecie, przy zamkniętych szybach i odpalonej klimie dłużej jak 3-5 minut nie da się wytrzymać bo w aucie tworzy się straszna duchota).
Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że niedziałające nawiewy mają jakiś związek z tą nie chłodzącą klimatyzacją.
Czy ktoś z Was miał podobne problemy??
Proszę napiszcie jeśli macie jakiś pomysł co do przyczyny??
Nie wiem jakiego kosztu naprawy się spodziewać...
moje autko:
Rover 414, benzyna, 1998 rok, hatchback.
z góry dziękuje.
andrew0503 - Pon Lip 11, 2011 17:09
Witam
Na początek zaproponuję coś do poczytania
http://forum.roverki.eu/v...hlight=dmuchawa
http://www.roverki.pl/por...m-z-biegow.html
http://www.roverki.pl/zro...ie-chlodzi.html
harnas_007 - Pon Lip 11, 2011 17:45
dzięki wielkie
mam nadzieję, że z rezystorami jakoś samodzielnie sobie poradzę..
co do klimy to wychodzi na to, że jest nieszczelna.
da się to naprawić czy trzeba wymieniać cały układ??
pozdrawiam
andrew0503 - Pon Lip 11, 2011 18:08
harnas_007 napisał/a: | dzięki wielkie |
Nie ma za co
harnas_007 napisał/a: | mam nadzieję, że z rezystorami jakoś samodzielnie sobie poradzę..
|
Trzymam kciuki, przy okazji zmień sobie filtr kabinowy i powyciągaj śmieci(jeśli takowe są) z układu wentylacji.
harnas_007 napisał/a: | co do klimy to wychodzi na to, że jest nieszczelna.
da się to naprawić czy trzeba wymieniać cały układ??
|