|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Car-audio, nawigacje, radia CB - [ROVER 25] Jakie wybrać CB-Radio???
Lukasz08 - Sro Lip 20, 2011 21:11 Temat postu: [ROVER 25] Jakie wybrać CB-Radio??? Jak już wiecie posiadam Rovera 25 no i pierwsze co chciałem kupić to dobre CB. To mój pierwszy samochód a nie interesowałem się za bardzo takimi radiami. Więc proszę o pomoc użytkowników. Myślałem o takich modelach:
http://allegro.pl/cb-radi...1719128954.html
http://allegro.pl/cb-radi...1723667475.html
http://allegro.pl/cb-radi...1723667476.html
Najbardziej zależy mi na wyciszaniu szumów - SQUELECH. Nie wiem jaki zestaw byłby odpowiedni bo po prostu nie znam się na tym na tyle dobrze. tyle co czytałem myślę że nie wystarczy a chce mieć dobry zestaw. Albo po prostu jeśli ktoś chce może zajrzeć tutaj: http://allegro.pl/listing...1&change_view=1
i wybrać to co sprzedający ma w ofercie ponieważ myślę że wybiorę się na ulice Łodygową 20 w Warszawie kupie i od razu mi zamontują i zestroją. Ponieważ od dłuższego czasu mieszkam w Zielonce pod Warszawą i będę miał blisko. A pochodzę właśnie z trochę dalszych okolic Białegostoku.
Myślę że będą jakieś sugestie i rady. Czytałem dużo na forum ale sam nie umiem się zdecydować. Cena powinna być w moim zasięgu na dobry sprzęt. Nie musi to być sprzęt za tysiaka wypas. Tylko prosty w obsłudze, dobrze redukujący szumy i posiadający zadowalający zasięg. Myślę że tak 350zł powinno wystarczyć. A będę bardzo zadowolony jeśli bedzię to mniej. Za bardzo się już rozpisałem. Myślę że uwagi forumowiczów będą przydatne. Pozdrawiam
kalisz - Sro Lip 20, 2011 21:41
Lukasz08, podstawa to markowa, długa, dobrze zestrojona antena. Nie daj się naciągnąć na żadne Hustlery, Sunkery, Presentery i wszelkiej maści podróby Missouri, bo to straszny shit. Nie bierz też anteny krótszej niż 1 m. Osobiście polecam jak zawsze Sirio ML-145.
Co do radia... Uniden 520 XL, Lafayette Atena (posiadam i sobie chwalę).