|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] No i ciapłem... w głaz
ADI-mistrzu - Pią Sie 26, 2011 08:50 Temat postu: [R200] No i ciapłem... w głaz Witam!
Odwożąc dziś dziewczynę na stację PHP i wracając przyhaczyłem prawym progiem o wystający głaz (nie wiem jak mogłem go nie zauważyć...).
Efekt tego jest taki:
Macie pomysł jak to odkręcić? Są może jakieś wewnątrz auta otwory przez które da się tam sięgnąć i to odpukać trochę?
Pozdrawiam
tronsek - Pią Sie 26, 2011 09:05
ADI-mistrzu napisał/a: | Macie pomysł jak to odkręcić? | Tego się nie odkręcić, bo jest to na stałe połączone z nadwoziem.
ADI-mistrzu napisał/a: | Są może jakieś wewnątrz auta otwory przez które da się tam sięgnąć i to odpukać trochę? | Raczej nie ma możliwości "odpukania" od środka. Pozostaje albo tak jeździć albo wymiana progu.
Chris83 - Pią Sie 26, 2011 09:08
Słyszałem, że blacharze podspawują coś do blachy i wyciągają.
Kozik - Pią Sie 26, 2011 09:27
nawiercić, haczyk do środka i targać, ewentualnie zabezpieczyć przed korozją i założyć progi z Zrki
ADI-mistrzu - Pią Sie 26, 2011 09:29
Z odkręcaniem chodziło mi że cofnąć skutki
No da się to wyciągnąć, wspawuje się kółko i ciągnie za nie.
A nawiercenie otworu i ca niego wyciągnięcie? Co o tym myślicie?
Kozik - Pią Sie 26, 2011 09:45
ADI-mistrzu napisał/a: | A nawiercenie otworu i ca niego wyciągnięcie? Co o tym myślicie? |
Kozik napisał/a: | nawiercić, haczyk do środka i targać |
Brt - Pią Sie 26, 2011 10:03
a widać to tak bardzo ja bym nie ruszał tego tylko oczyścił i zabezpieczył antykorozyjnie i na czarno pomalował
ADI-mistrzu - Pią Sie 26, 2011 10:29
Jak się od góry patrzy to tak nie widać, tylko że próg po środku bardziej się chowa, ale po spojrzeniu niżej widać
Na razie to zamaluję i zobaczę jak będzie wyglądać, najwyżej tak zostanie...
SyntaX - Pią Sie 26, 2011 13:48
Słuchaj jeśli wgniecenie nie jest mocne to patrząc na to że ruda już się powoli rozgaszcza w tym autku ja bym zrobił tak:
- Solidne umycie i osuszenie progów.
- Pozbycie się rudej metodą brutalną (Szlifierka kątowa)
- Nałożenie preparatu wiążącego rdzę.
- Nałożenie podkładu
- Oklejenie progów taśmą malarską by nie upaprać ich wyżej
- Użycie konserwacji typu baranek w sprayu
- Baranka można malować więc możesz potem polecieć lakierem w sprayu z reguły fabrycznie auta mają delikatnie ciemniejsze baranki na progach.
Co nam to da:
- Likwidacja rudej
- Profesjonalny i ładny wygląd progów bo wiele aut oryginalnie ma na progach baranek.
ADI-mistrzu - Pią Sie 26, 2011 14:18
Chyba tak się zrobi, ale trzeba trochę czasu znaleźć.
Na razie zabezpieczyłem to i na jakiś czas musi wystarczyć.
Ale ładnie to faktycznie wygląda, i też raczej tak pomaluję.
leszczu - Pią Sie 26, 2011 15:19
Zostaw to, tylko tak jak koledzy wyżej piszą zabezpiecz dobrze i po sprawie.
ADI-mistrzu - Pią Sie 26, 2011 15:22
Szczęście w nieszczęściu że mi blachy nie rozerwało...
Dzięki za pomoc.
leszczu - Pią Sie 26, 2011 15:26
Cytat: | Szczęście w nieszczęściu że mi blachy nie rozerwało... |
Tutaj masz rację, bo mogło się to gorzej skończyć.
empi - Pią Sie 26, 2011 16:18
zrób sobie haczyk taki 90 stopni, przyspawaj nakrętki potem wyciągnij ładnie równo, potem szlifierka i dalej to co pisze SyntaX
ADI-mistrzu - Pią Sie 26, 2011 16:29
Jeszcze w spawarkę musiał bym się zaopatrzyć a jak na razie funduszy brak
|
|