|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 1.8 VVC] wydech
robol1982 - Wto Paź 04, 2011 12:22 Temat postu: [MG ZR 1.8 VVC] wydech Poszukuję tłumika środkowego i końcowego do mojego pocisku.
Obecnie mam przelotowy, i na trasie dostaje szału ( przy 3500 obrotów ma 108 dB )
Szukałem chyba wszędzie, ktoś może pomóc??
Bumelant - Wto Paź 04, 2011 13:17
Środek pod wymiar dobrać cokolwiek 60 mm. Tył ja wrzuciłem sobie Bosala komorowy z Diesla na 57mm - cena śmieszna jest cichutko jak w uchu osiągi bardzo dobre - dużo momentu na dole (Bosal / Walker - dostaniesz wszędzie to). Do tej pory miałem przelot 2,25 była masakra i wcale nie było szybciej. Ewentualnie jak ma być przelot cichy (można taki zrobić tylko jest to drogie) uderz do Pana:
http://allegro.pl/tlumik-...1841945007.html
działa to tak:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Fabrycznie masz wszędzie 60mm na końcu jest dwururka komorowa i ma zwężkę właśnie na 57 mm.
Większość przelotów w ZR to wiocha, remiza i ryczy to potwornie. Nie ma sensu totalnie.
Pozdro.
robol1982 - Sro Paź 05, 2011 11:38
dzięki za pomoc
w tej chwili prosto od kata mam przelot, i na końcu przelot firmy ulter...
tak to buczy
jechałem teraz jednego dnia ponad 800km i myślełem że na łeb dostane jak tylko przekraczałem 100km/h, pozytywne było to że spalił tylko 6,3 na 100 km
[ Dodano: Sro Paź 05, 2011 11:38 ]
zastanawiam się jaką średnicę i długość ma ta rura, może to zamiast środkowego tłumika i będzie gitara, a na końcowy ten co mi proponowałeś.
rura
Bumelant - Sro Paź 05, 2011 13:58
Podejrzewam 55-57mm - napisz to Ci zmierzą. Ja sobie zrobiłem taką rurę custom bo mi dziura wyszła na bazie rury z Mesia VITO bodajze 3.0 diesel - jest ładnie 60 mm, ma kolanka - kosztowało to grosze a czemu? Dlatego bo jak zachcę kiedyś rozkręcić motor wyżej lub wpakować sportowe wałki - zapotrzebowanie już będzie wtedy na luźniejsze 2.25 cala na całej długości i będzie można łatwo wrócić do tej średnicy montując tylko luźniejszy tył na 60 mm. Także się zastanów też nad takim rozwiązaniem - jest ono najbliższe oryginałowi fabrycznemu dla 160tek i nie kosztuje to dużo. Ogólnie to jest 50, 55-57 do kupienia łatwo - pod 60 już cza dorabiać. Aha jeszcze jedno zapomniałem ten komorowy nie ma tak efektownej końcówki ale można sobie dospawać co tam chcesz na końcu - mnie to zwisało jakoś. Ma śmigać Rzuć pomuka i zdaj relację jakie wrażenia. Będzie taka różnica w komforcie, że nie uwierzysz - sam katowałem się też 3 lata i prosiłem, żeby to się rozpadło wkońcu. Ruszać dobrego mi się nie chciało. Auto sciągłem na takich wydechu już z Francji - dureń jakiś założył patent bezsensu.
marcinmarcin - Pon Paź 10, 2011 13:44
Nie bierz rury zamiast środkowego - on jest co prawda seryjnie przelotowy, ale na pewno coś zwalnia/wytłumia... na pewno lepiej będzie wybrać jakiś zamiennik o średnicy 60mm, a rurki dookoła pospawa dobry tłumikarz. Co do końcowego - Pan extra-wydech jest godny polecenia - mam od niego w miare cichy przelot. Jest tak 10-20% głośniej od serii, ale na pewno znośnie. Tylko weź wersję najcichsza jaką się da zrobić (najwięcej waty) ja właśnie taki mam, a i tak alarmy na parkingu czasem skilluje
gryzek3 - Pon Paź 28, 2013 22:01
Gorąco polecam: http://gktrading.pl/ofert...ver-25-18-42676 jedyna wersja na polskim rynku z dwoma rurami.
jrdarus1 - Pon Paź 28, 2013 23:18
oh no wyciszyc moj tez by sie zdalo 2,3'' przelot z nierdzewy, gryzek3 ciekawa oferta masz ją u siebie?
|
|