|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Nie świecą kontrolki: Ręczny i Awaryjne
najko - Pon Lis 07, 2011 18:04 Temat postu: [R416] Nie świecą kontrolki: Ręczny i Awaryjne Jak w temacie, nie świecą kontrolki ręcznego i świateł awaryjnych, żarówki na bank dobre... czyżby coś z obwodami?
bizon - Pon Lis 07, 2011 18:15
Zdejmij srodkowy tunel i zobacz czy jest polaczenie przy recznym, zaciagniecie recznego daje mase z tego co pamietam
najko - Pon Lis 07, 2011 18:33
no a awaryjne...? jakiś głupi zbieg okoliczności?
bizon - Pon Lis 07, 2011 18:44
A jak wyciagales zegary to nic tam podejrzanego nie ma?? jakis przepalony przewodzik lub gdzies cos nie styka?
najko - Pon Lis 07, 2011 19:44
wszystko w jak najlepszym porządku, stało się tak po przerobieniu podświetlenia w zegarach
bizon - Pon Lis 07, 2011 20:13
A no to trzeba bylo mowic ze to po zabawach z zegarami, na pewno przerwales jakas sciezke lub urwalo sie cos przy ktorejs wtyczce
najko - Wto Lis 08, 2011 11:55
no wlasnie oglądałem to 100 razy, ścieżki całe kable też... chyba, że pod izolacją coś nie papu
bizon - Wto Lis 08, 2011 13:37
A te zarowki wymieniales na ledy?? Bo ze w ledach bieguny maja znaczenie nie musze pisac
najko - Wto Lis 08, 2011 19:24
kolego wiem:) ale nie mam zadnych ledów tam, jedynie taśma led podświetla mi zegary, a tam są takie żarówki jakie były, wsadzałem inne i wciąż brak reakcji.
Postanowiłem sprawdzić miernikiem i na ścieżkach wogole prądu nie ma, więc zmieniłem tą nadrukowaną płytkę i co? Po zmianie świecą elegancko awaryjne, ale ręczny e
bizon - Wto Lis 08, 2011 20:48
No to moze jednak sie wypielo przy recznym. odkrec korek od zbiorniczka z plynem hamulcowym i wyjmij tak zeby czujnik byl na wierzchu i przekrec stacyjke na II, powinno zaczac mrugac
[ Dodano: Wto Lis 08, 2011 20:48 ]
Druga rzecz do sprawdzenia: znajdz odpowiedni przewod na wtyczce i sprawdz miernikiem, bedzie wiadomo czy sygnal zanika przed zegarami czy w nich
najko - Wto Lis 08, 2011 21:01
hmm sprawdzę z tym zbiorniczkiem, a co do styków to z tego co pamietam do ręcznego są pierwsze 2 styki, a prąd był na jednym... ale pewny nie jestem, jutro sprawdzę, druga sprawa to zaciągając ręczny, załącza się masa tak?
bizon - Wto Lis 08, 2011 21:11
Do kontrolki idzie zielono czerwony przewod, na 10pinowej wtyczce ostatni chyba po prawej
najko - Sro Lis 09, 2011 14:38
dobra, wyciagnelem korek od zbiornika płynu i brak reakcji...jutro jeszcze raz przeświecę dojścia do kontrolek
[ Dodano: Sro Lis 09, 2011 14:38 ]
hmmm podłączyłem swój licznik do innego roverka i wszystko świeci elegancko, wychodzi na to, że coś we wtyczkach... czy miał by ktoś jakiś schemat kostek od licznika?
Kolejna sprawa, całkiem dziwna:
Podłączyłem inny licznik i... awaryjnie pięęęęęęknie świecą, ale nie świeci kontrolka oleju i nadal ręczny:/
bizon - Sro Lis 09, 2011 16:05
Schemat masz w ravie wraz z wtyczkami i kolorami przewodow, a moze gdzies masz zjechane izolacje i im wiecej grzebiesz tym dziwniejsze rzeczy bo ciagle co innego co niepowinno sie ze soba styka
najko - Sro Lis 09, 2011 21:02
no dobra, jakieś głupie zbiegi okoliczności:
Co do oleju: Spaliła się żarówka
Awaryjne świecą
Ręczny nie świeci
W liczniku na pewno wszystko gra bo podłączyłem do innego auta, podejrzewam masę przy ręcznym
bizon - Czw Lis 10, 2011 15:11
najko napisał/a: | W liczniku na pewno wszystko gra bo podłączyłem do innego auta, podejrzewam masę przy ręcznym |
Jak Ci sie nie chce sciagac podlokietnika to napisalem Ci juz ktory przewod wysyla informacje do zegarow: zielono czerwony ostatni w 10pinowej wtyczce
|
|