Zobacz temat - [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów

Berserker - Czw Lut 02, 2012 16:03
Temat postu: [Accord tdi] odcinanie paliwa przy 2000 obrotów
Witam

Dziś przy powrocie z pracy powyżej 2 tys obrotów nagle auto traciło moc i nawet zaczynało przerywać.

Gdy obroty były mniejsze niż 2 tys. wszystko było dobrze.

Dodam jeszcze że nastawnik pompy wtryskowej był czyszczony jakieś 1,5 roku temu.

W momencie delikatnego szarpania i spadku obrotów zauważyłem świecącą się kontrolkę an żółto obok trójkąta.

W czym może leżeć przyczyna ??
Czy to wina pogody i tych mrozów ??

Każda uwaga będzie pomocna

Pozdrawiam

davidlive - Czw Lut 02, 2012 16:23

wymień filtr paliwa

zbiera się parafina i przytyka przepływ miałem podobne objawy

karol6376 - Czw Lut 02, 2012 16:33

Witam!

U mnie było to samo tylko że do 3 tyś było spoko wymien filtr i będzie dobrze. Ale Panowie jak to jest kolega w golfie tankuje na tym samym cpnie i jest wszystko dobrze, a u mnie też wytrąciła sie parafina, czy Accordy mają źle zaprojektowany układ paliwowy że tak sie dzieje? Czy naprawade mamy taka kiepsą rope na stacjach?

Berserker - Czw Lut 02, 2012 16:50

dodałem takiego środka ponoć jest dobry na wysokie mrozy

Kleenflo czy coś takiego.

Poczekam do poniedziałku jeśli to nie ustanie to wymienię filtr paliwa.

Dziękuję za pomoc::)

szoso - Czw Lut 02, 2012 17:24

karol6376 napisał/a:
Ale Panowie jak to jest kolega w golfie tankuje na tym samym cpnie i jest wszystko dobrze, a u mnie też wytrąciła sie parafina

nie zapominaj że w golfie filtr paliwa jest podgrzewany

R.E.D. - Czw Lut 02, 2012 19:26

zalezy ktorym :razz:

ogolnie byl temat, ktorym pokazane bylo z jakiego vw pasi filtr, wystarczy dokupic zaworek, kawalek przewodu i do filtra trafia w mrozny dzien podgrzana ropka z powrotu :mrgreen:

mmateeusz - Czw Lut 02, 2012 19:29

kolego ja miałem 2 dni temu to samo co ty, 2100 obroty i nic więcej i co jakiś czas szarpalo a nawet kilka razy zgasło . przyczyną okazała się parafina w filtrze więc wymień sobie jak najszybciej filtr to nie takie straszne pieniądze,
Wizard_gp - Czw Lut 02, 2012 20:56

Cytat:
W momencie delikatnego szarpania i spadku obrotów zauważyłem świecącą się kontrolkę an żółto obok trójkąta.


Moim zdaniem może być to tryb serwisowy, Niemce i Japończyki mają coś takiego. Ten tryb włącza się, gdy komputer analizuje, że dalsza jazda może spowodować uszkodzenie auta. Proponuje podpiąc się pod komputer.

A "Check Engine" się zapala?

Brt - Czw Lut 02, 2012 20:59

paliwo przyłapało po prostu ... ogrzać auto, dolać benzyny troche do baku później i problem z przyłapywaniem paliwa powinien się skończyć.
R.E.D. - Czw Lut 02, 2012 22:43

Wizard_gp napisał/a:
Moim zdaniem może być to tryb serwisowy

r600 ma chyba zbyt prymitywna budowe na taki klocki :wink:
check u mnie sie zapalal i problemem wlasnie byl zapchany filtr :mrgreen:

tak ogolnie czytam i sie zastanawiam czy moze byc az taka roznica w jakosci paliwa na stacjach, ze tyle osob ma problemy? obecnie mam zajety garaz i parkuje pod chmurka i na razie nie ma problemow :???:

kolek - Czw Lut 02, 2012 23:45

Od 2 dni też tak mam, chociaż dolałem wcześniej specjalnej dolewki i nawet benzyny do baku, ale moja 600ta stoi na podwórku... Zgasła mi dziś z 5 razy jak wracałem do domu i przy różnych obrotach ma takie zacięcia.

Przy okazji przez te mrozy coś mi się stało ze stacyjką i nie odbiła dobrze przy zapalaniu, skutkiem czego nie włączyła się dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby i abs. Dopiero jak parkowałem pod domem to zobaczyłem że to wina stacyjki. Ciężki dziś powrót miałem.

szoso - Pią Lut 03, 2012 07:41

R.E.D. napisał/a:
zalezy ktorym

II, III, IV mają na pewno, nowsze tymbardziej
R.E.D. napisał/a:
ogolnie byl temat, ktorym pokazane bylo z jakiego vw pasi filtr, wystarczy dokupic zaworek, kawalek przewodu i do filtra trafia w mrozny dzien podgrzana ropka z powrotu

miałem tak zrobione, więc mi akurat nie musisz o tym mówić :wink:

Brt - Pią Lut 03, 2012 09:44

II ojca nie miała podgrzewacza paliwa, ani powrotu ... powrót z pompy do baku od razu szedł ... golf z 87 roku zwykły 1,6D.
Berserker - Pią Lut 03, 2012 10:36

Jadąc rano do pracy totalny szok auto traci moc, obroty spadają i silnik zgasł.

Odpalam go a on nawet do 1500 rpm nie wejdzie.

Dojechałem do warsztatu gdzie wymieniają filtry i oleje.

Odcinek 15 km pokonałem w niemal 2 godziny.

Dodam również że nie jechałem szybciej jak 30 km/h. Przy czwartym biegu gasł.

Wymieniłem filtr paliwa koszt 34,50 i nie to auto.

Zyskało trochę na dynamice ( wcześniej było naprawdę słabe).

Także przyczyną był filtr paliwa.

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Berserker

Brt - Pią Lut 03, 2012 11:46

Przyczyna to nie filtr paliwa, a samo paliwo ... nowy filtr też moze zapchac się tak jak ten co miałęś ... jak ropa kiepska, to nic nie pomoże ... jedynie jakieś ciepłe miejsce na noc :ok:
Berserker - Pią Lut 03, 2012 16:14

Wiem, że to wina paliwa, ale paliwo wydaje mi się że tankuje dobrej jakości.
Zazwyczaj tankowałem na Shellu ale teraz mam tańsze na Statoil, więc tam tankuję.

Samochód trzymam w garażu, ale przez te ubiegłotygodniowe stał na zewnątrz.

szoso - Pią Lut 03, 2012 16:17

właśnie, "wydaje" to dobre słowo, poczytaj na jakich stacjach ludzie tankowali i kupę mają
93karol - Pią Lut 03, 2012 18:56

czy da się zamontować w tym silniku podgrzewacz do paliwa??
u mnie paliwo w filtrze łapie brat wziął auto i objawy jak u kolegi wyżej.znajomy polecił mi preparat: xeramic diesel protector -40 ktoś z was to stosował?

http://www.4mycar.pl/XERA...,24,370%29.aspx

szoso - Sob Lut 04, 2012 10:39

93karol napisał/a:
znajomy polecił mi preparat: xeramic diesel protector -40 ktoś z was to stosował?

http://www.4mycar.pl/XERA...,24,370%29.aspx

poszukaj na forum, są tematy o tym dodatku

Brt - Sob Lut 04, 2012 11:39

oczywiscie ze sie da zamontować podgrzewacz ... trzeba tylko znależć albo jakis uniwersalny podgrzewacz, albo dopasować z innego auta ... dobrą metodą jest też sprowadzenie powrotu ciepłego paliwa z pompy do filtra a nie do baku ... możliwości kilka jest
93karol - Sob Lut 04, 2012 17:23

trzeba by to przemyśleć;] rano wymieniłem filtr, dolałem jakiś preparat. i diesel dynamic. no i chodzi nie muli go nie kopci, wiec pomogło.. ciekawe co dalej, jak reszta paliwa, wytrzyma.
ale teraz coś grzanie w aucie mnie rozczarowuje.. muszę poszukać to i owo na ten temat;]