|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45]NOWE MAPY MAFLESS I PROBLEM Z ECU.Brak reakcji
barney79 - Wto Kwi 03, 2012 14:40 Temat postu: [R45]NOWE MAPY MAFLESS I PROBLEM Z ECU.Brak reakcji Witam.A więc tak.Chipy od Remiego zostały dziś zamontowane na podstawkach w warsztacie zajmującym się elektroniką,naprawą Laptopów.ECU został ustwiony na podgrzewaczu podobnym do tego
Po odebraniu Ecu wsadzeniu chipsów kontrolka MIL nie świeci.Zmieniałem już na fabryczne i też nic.Czy to można ruszyć by zadziałało?Ecu jest oddany ponownie do sprawdzenia.Już się martwię czy na innym lucie coś się nie porobiło skoro cały Ecu jest podgrzewany do wysokiej temperatury.
bociannielot - Wto Kwi 03, 2012 14:45
barney79, ja co prawda nie zajmuje się tym na co dzień, ale po co oni ci cały ECU podgrzewali? Nie można było punktowo wylutować i wlutować podstawki?
barney79 - Wto Kwi 03, 2012 14:55
no właśnie też tak myślę że coś nie tak może być po tym zabiegu.
Jugol - Wto Kwi 03, 2012 15:30
Też się pytam po co? , skoro przełożenie chipów to banał:
http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=40
nie potrzeba do tego ani Bóg wie kogo, ani tegoż sprzętu co pokazałeś powyżej, 20 min i po temacie.
barney79 - Wto Kwi 03, 2012 18:03
niestety mój przeszczep nie powiódł się.ECU nie reaguje.Jutro zgłaszam reklamację i chyba chipsy wlutuję na stałe.
Remigiusz - Wto Kwi 03, 2012 19:01
barney79, To jesteś już druga osoba ale trzeba było przeczytać temat o mapkach Jak wsadziłeś oryginalne mapki i dalej nie ma check to potraktuj styki sprayem do kontaktu i jak dalej nic na oryginalnych to albo źle wlutowane podstawki albo chłopcy coś zepsuli Ale cala płytkę podgrzewacz to w sumie się nic nie stanie ale nie jest to potrzebne
Jugol - Wto Kwi 03, 2012 20:08
Chyba nie skumałem do końca jak napisałem swego posta w tym temacie
Myślałem, że miałeś już podstawki- wtedy to jest banał.
Sorki zatem
barney79 - Wto Kwi 03, 2012 20:55
No na pewno podstawki.Czytałem o mapkach.Użyłem kontakt spray i nic nie pomogło.Zmieniałem chipsy i nic-zero reakcji.Jutro wylutowanie podstawek i wlutowanie bez.
[ Dodano: Wto Kwi 03, 2012 21:55 ]
Remigiusz napisał/a: | barney79, To jesteś już druga osoba ale trzeba było przeczytać temat o mapkach |
Dla czego jestem już drugą osobą???
Remigiusz - Wto Kwi 03, 2012 23:42
barney79, A odwrotnie oryginalnych nie wsadziłeś
Bo już miała jedna osoba przypadek ze lutowali chyba z 4 razy podstawki w ECU i dopiero zadziałało na stale wlutowanie.
barney79 - Sro Kwi 04, 2012 06:41
Wsadzałem tak jak były poznaczone.pisakiem mam numerowane.Twoje też H-prawa strona L-Lewa.Według zdjęcia,a i nawet na odwrót
Remigiusz - Sro Kwi 04, 2012 07:07
barney79, No to chłopcy coś przy lutowanie zepsuli
barney79 - Sro Kwi 04, 2012 16:35
O 17tej odbieram ECU z wlutowanymi chipsami bez podstawek.Myślę że to pomoże.Dam znać jak już będę miał.
[ Dodano: Sro Kwi 04, 2012 17:35 ]
Remigiusz napisał/a: | barney79, No to chłopcy coś przy lutowanie zepsuli |
Mapki trochę takie sobie.Nie czuć zbytnio różnicy.Odpięta przepływka już lepiej ale nie wiem ja spalanie.
[ Dodano: Sro Kwi 04, 2012 17:35 ]
Pomogło wlutowanie na stałe.
karooo - Sro Kwi 04, 2012 20:54
jak wrazenia?
Kozik - Sro Kwi 04, 2012 20:58
karooo napisał/a: | jak wrazenia? |
barney79 napisał/a: | Mapki trochę takie sobie.Nie czuć zbytnio różnicy.Odpięta przepływka już lepiej ale nie wiem ja spalanie. |
chyba była odpowiedź z tego co widzę
barney79 - Czw Kwi 05, 2012 13:20
[ Dodano: Czw Kwi 05, 2012 14:20 ]
karooo napisał/a: | jak wrazenia? |
A więc tak.Odpięta przepływka daje więcej frajdy z jazdy.Troszkę pojeżdzę na odpiętej i sprawdzę spalanie.Autko odpala na jedno przekręcenie czyli na dotyk gdzie mi tak nigdy nie odpalało.Zrobię przełącznik na MAF bo jest tak czujnik temperatury zasysanego powietrza.Najważniejsze że nie kopci.Tak że narazie same plusy z MAFLESS.
karooo - Czw Kwi 05, 2012 13:44
ja planuje ciagle jezdzic na odpietej, tak wiec czekam na opinie
barney79 - Czw Kwi 05, 2012 14:25
karooo napisał/a: | ja planuje ciagle jezdzic na odpietej, tak wiec czekam na opinie |
A masz już mapki u siebie?Co do przepływki to nie wiem który kabel mam odciąć by pociągnąć przełącznik do kabiny?
karooo - Czw Kwi 05, 2012 14:51
A jaki przelacznik chcesz robić i do czego on ma służyć?jeszcze nic nie mam
Remigiusz - Czw Kwi 05, 2012 16:37
A powiem tyle ze wczoraj śmigałem na mapkach 101km czyli orig z wtryskami SDI
Normalnie to jeden wielki mul to auto A najgorsze to szarpanie na jajowym biegów z wtryskami. Jakos downgrade od razie się czuje i na mniejsze mapki już nie zamienię
barney79 - Czw Kwi 05, 2012 17:01
Remi ty wiesz pewnie który przewód trzeba połączyć do przełącznika.Mapy mam na stałe więc nie zmienię już na oryginalne.
Remigiusz - Czw Kwi 05, 2012 17:06
barney79,Da się przez T4 nagrać seryjne mapki
Tu masz schemat wtyczki
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=68177
barney79 - Czw Kwi 05, 2012 18:19
No czyli według tego schematu to zasilanie na pin nr 2.Ok dzięki.
[ Dodano: Czw Kwi 05, 2012 19:19 ]
Jeszcze spytam o EGR.Czy zostawić,czy zaślepić?Nie wiem co lepsze?
Remigiusz - Czw Kwi 05, 2012 19:03
barney79, Zaślep szkoda żeby syfiło kolektor dolotowy
barney79 - Sob Kwi 07, 2012 14:28
karooo napisał/a: | A jaki przelacznik chcesz robić i do czego on ma służyć?jeszcze nic nie mam |
Przełącznik po to by móc sobie swobodnie włączać lub wyłączać sygnał z przepływomierza.Tak jak już pisałem wcześniej w przepływomierzu jest czujnik temperatury zasysanego powietrza.
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 15:28 ]
Bez przepływomierza jazda SUPER.Brak kopcenia lecz wydaje mi się że spalanie nieznacznie wzrosło.Nie wiem czy jest to spowodowane całkowitym odpięciem przepływomierza.Nie wiem jak się to ma z czujnikiem powietrza czy może się to zmienić.
|
|