|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] skaczace obroty
Marcin.O - Wto Kwi 17, 2012 11:52 Temat postu: [R25] skaczace obroty Witam wszystkich
Kupilem Rowerka 25 i zauwazylem, ze obroty po wyłączeniu biegu w trakcie jazdy skacza powyzej 1000 obrotow, po przygazowaniu roverek wskakuje na swoje obroty, zauwazylem rowniez ,ze rowerek w cale nie jest ekonomiczny.
Slychac rowniez dziwne wycie w silniku-wycia sa synchronizowane z obrotami silnika, czym silnik wskakuje na wieksze obroty tym wycia sa glosniejsze. (olej w wspomaganiu jest)
Prosze o fachowa rade i o ewentualne fotki ktore moglyby mi sie przydac co do np wymiany jakiejs czesci (gdzie co sie znajduje)
Pozdrawiam
Marcin
leszczu - Wto Kwi 17, 2012 17:04
Marcin.O napisał/a: | Kupilem Rowerka 25 i zaowazylem, ze obroty po wylonczeniu biegu w trakcie jazdy skacza powyzej 1000 obrotow, po przygazowaniu roverek wskakuje na swoje obroty, |
Przeczyść silniczek krokowy i poluzuj lekko linkę gazu przy przepustnicy.
Marcin.O napisał/a: | ze rowerek w cale nie jest ekonomiczny. |
To napisz ile pali.
Marcin.O napisał/a: | Slychac rowniesz dziwne wycie w zilniku-wycia sa synchronizowane z obrotami silnika, czym silnik wskakuje na wieksze obroty tym wycia sa glosniejsze. (olej w wspomaganiu jest) |
W czasie jazdy czy na postoju
Marcin.O - Wto Kwi 17, 2012 19:15
leszczu napisał/a: | Przeczyść silniczek krokowy i poluzuj lekko linkę gazu przy przepustnicy. |
No ok, Moze masz jakies fotki gdzie ten silniczek krokowy sie znajduje?
leszczu napisał/a: | To napisz ile pali. |
Nie wiem ile dokladnie pali, ale jak mialem peugot 406 1.9 td to rzadziej wjezdzalem na tankowanie niz roverkiem , a trase dziennia robilem taka sama. i mysle,ze to nienormalne, ale moge sie mylic
leszczu napisał/a: | W czasie jazdy czy na postoju |
a silnik wyje i w czasie jazdy i w czasie postoju
leszczu - Wto Kwi 17, 2012 19:37
Marcin.O napisał/a: | No ok, Moze masz jakies fotki gdzie ten silniczek krokowy sie znajduje?
|
http://www.roverki.pl/zro...-krokowego.html
Marcin.O napisał/a: | leszczu napisał/a:
To napisz ile pali.
Nie wiem ile dokladnie pali, ale jak mialem peugot 406 1.9 td to rzadziej wjezdzalem na tankowanie niz roverkiem , a trase dziennia robilem taka sama. i mysle,ze to nienormalne, ale moge sie mylic |
Wpierw oblicz dokładne spalanie. Bo taki pi razy oko się nie liczy.
Marcin.O - Wto Kwi 17, 2012 20:08
leszczu napisał/a: | http://www.roverki.pl/zro...-krokowego.html |
Super, bardzo mi to pomoglo
A co z tym wyciem? kiedys mialem rowerka 25 1.9td i tak wylo jak nie bylo plynu w spomaganiu, ale u mnie jest plyn, no i cos kierownica mi jakby ciezko chodzi.
Drwal85 - Wto Kwi 17, 2012 21:11
ja tak tylko spytam jak uruchamiam autko po nocy to po uruchomieniu obroty trzymają się miedzy tymi 2 kreseczkami czyli 1000 obr. nie za mało czasem ( widać minimalne ruchy wskazówki, ale naprawdę minimalne! ) ? potem spada tak na 800 i idealnie stoi.
Marcin.O - Sro Kwi 18, 2012 11:51
Cytat: | a silnik wyje i w czasie jazdy i w czasie postoju |
Wlasnie zauwazylem ,ze to wycie slychac tylko w kabinie, otworzylem maske przy zapalonym silniku to cisza, a moze takie zjawisko jest normalne..
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 12:23
Drwal85, spoko jest, w każdym benzyniaku tak miałem
leszczu - Sro Kwi 18, 2012 12:23
Cytat: | ja tak tylko spytam jak uruchamiam autko po nocy to po uruchomieniu obroty trzymają się miedzy tymi 2 kreseczkami czyli 1000 obr. nie za mało czasem ( widać minimalne ruchy wskazówki, ale naprawdę minimalne! ) ? potem spada tak na 800 i idealnie stoi. |
Tak powinny wyglądać prawidłowe obroty na zimnym i ciepłym silniku.
Marcin.O napisał/a: | kiedys mialem rowerka 25 1.9td |
Nie było 1.9td Jak coś do 2.0 IDT. Co do wycia to może pompa wspomagania wyje Nie powiemy ci dokładnie po czym stoi wina, bo nie jeździmy tym autem i go nie słyszymy.
Marcin.O - Sro Kwi 18, 2012 13:36
bociannielot napisał/a: | spoko jest, w każdym benzyniaku tak miałem | Jestes pewnien ,ze to nic zlego?
leszczu napisał/a: | Nie było 1.9td Jak coś do 2.0 IDT |
bociannielot - Sro Kwi 18, 2012 13:42
Marcin.O, ta zawsze na zimnym obroty są ciut wyżej a potem nieznacznie spadają na jałowym
kangaroo69 - Sro Kwi 18, 2012 19:59
A co do wycia kolego to wrzuc jakis link z nagraniem , to osłuchamy
Marcin.O - Sob Kwi 21, 2012 12:49
kangaroo69 napisał/a: | A co do wycia kolego to wrzuc jakis link z nagraniem , to osłuchamy |
Postaram sie ale nie wiem czy bedzie to slyszalne przez nagranie...
Ja moge to wycie porownac do wycia lozysk, z tym ze to jest synchronizowane z silnikiem
[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 13:02 ]
Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone.
[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 13:49 ]
Po mimo tego trace wode w zbiorniczku wyrownawczym, zaowazylem rowniez, ze woda kapie z tlumnika, zbiorniczek jest czyscutki , bez oleju, temperatura dobrze trzyma, czy ta woda w z tlumnika sie skrapla? czy z chlodnicy pobiera?
leszczu - Nie Kwi 22, 2012 12:28
Marcin.O napisał/a: | Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone. |
Twój silniczek z tego co patrzę jest nierozbieralny.
Marcin.O napisał/a: | Po mimo tego trace wode w zbiorniczku wyrownawczym, zaowazylem rowniez, ze woda kapie z tlumnika, zbiorniczek jest czyscutki , bez oleju, temperatura dobrze trzyma, czy ta woda w z tlumnika sie skrapla? czy z chlodnicy pobiera? |
Woda z tłumika to normalna postać rzeczy przy sprawnym katalizatorze. A co do ubytku płynu to już nie. Jeśli masz czysty olej to znaczy, że masz gdzieś indziej wyciek. Najwrażliwsze punkty to zaworek nagrzewnicy, pompa wody, uszczelka kolektora ssącego, obudowa termostatu i sama uszczelka głowicy która może puszczać na zewnątrz. Po nocce stania, otwórz maskę i pozaglądaj we wszystkie punkty które wymieniłem.
keczu - Nie Kwi 22, 2012 12:49
Marcin.O napisał/a: | Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone |
Nie da sie nic wyciagnac bo to R25 nie R200. Uzyj pluny do czyszczenia gaznikow lub hamulcy w spreayu. Wlacz ,wylacz pare razy zaplon to silniczek zmieni pozycje za kazdym razem. Wysusz i bardzo wazne musisz go troche nasmarowac potem bo taki wyczyszczony do sucha moze sie zacinac. Najlepiej lekka oliwa , od biedy troche WD40.
|
|