Zobacz temat - Reggiezibi - Rover 75 V6 2.0

Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - Reggiezibi - Rover 75 V6 2.0

reggiezibi - Sro Maj 02, 2012 04:10
Temat postu: Reggiezibi - Rover 75 V6 2.0
Po pierwsze witam wszystkich :) to moj pierwszy Roverek i miejmy nadzieje ze bedzie sie dobrze spisywal choc niestety jestem laikiem jezeli chodzi o motoryzacje :( ale mam nadzieje ze dzieki Wam co nieco sie poducze ;) a w sumie czytajac prawie kazdy temat i post sie ucze czegos nowego. Autko nie wyglada rewelacyjnie i czeka mnie w niego troche wkladu finansowego bo jednak pare rzeczy trzeba porobic i w srodki i na zewnatrz ( pewnie i tak wiekszosc bada robi specjalnisci :( niz ja sam ) no ale mysle ze warto :)

Pozdrawiam Reggiezibi

pelson91 - Sro Maj 02, 2012 08:50

angol? To będziesz go przekładał? czy mieszkasz na Wyspach?
reggiezibi - Sro Maj 02, 2012 12:16

Angol :) Mieszkam na wyspach wiec nie bedzie przekladki :)
pelson91 - Sro Maj 02, 2012 12:29

kolor fajny ;) ale lewe tylne drzwi widać że od innego auta są :D albo pomalowane byle jak ;)
reggiezibi - Sro Maj 02, 2012 22:47

szczerze to kupowalem go bo byla okazja jest pare rzeczy do zrobienia w nim, byl napewno pukniety w lewy tylni bok bo i widac po lakierze i czuc dlonia jak sie po nim przejedzie. Kolor taki sobie wedlug mojego gustu ale na pierwszy raz moze byc moze za jakis czas zmienie na nieco nowszy i bardziej zadbany albo tego doprowadze do jak najlepszego stanu ale to sie jeszcze zobaczy
pelson91 - Sro Maj 02, 2012 22:52

to jak chcesz zmieniać zaraz auto to opłaca Ci się go dopieszczać? ;) albo dopieszczasz i jeździsz nim parę lat, albo byle jeździł, a w tym czasie sobie skołować coś lepszego ;) To chyba najrozsądniejsze rozwiązanie.
reggiezibi - Czw Maj 03, 2012 02:18