|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620 SDi] Chwilowa utrata mocy
chaker24 - Wto Cze 05, 2012 18:30 Temat postu: [R620 SDi] Chwilowa utrata mocy Witam.
Mam taki dziwny choc sporadyczny problem z swoim roverkiem.
Polega on na tym ze auto traci moc. Jednak wystarczy ze puszcze pedal przyspieszenia i nacisne spowrotem by auto ponownie jechalo jak sie nalezy. Jest to zazwyczaj problem w zakresie 1500 obrotow. I najczesciej wystepuje przy duzej wilgotnosci powietrza.
Czy kostki przy pompie wtryskowej moga powodowac takie anomalia?
kadzaf - Wto Cze 05, 2012 20:14
Pewnie że mogą ,sprawdz równiez kable od kompa do pompy.
A przed tym sprawdz czy wyskakuja jakies błedy .
chaker24 - Wto Cze 05, 2012 20:25
Jesli chodzi o kody błędow to nie wybłyskuje mi zadnego błędu. To byla pierwsza rzecz ktora sprawdzilem. Jakie bylo moje zdumienie gdy nie wyblyskalo mi zadnego. Kiedys mialem blad czujnika pedalu hamulca. Ale po jego skasowaniu juz wiecej sie nie pojawił.
bubas83 - Sro Cze 06, 2012 09:44
Siemka chaker24, może faktycznie to czujnik pedału hamulca. Ja sie kiedyś borykałem z tym problemem a komp mi błędu nie wywalił. Zobacz czy te spadki mocy masz po hamowaniu czy cały czas. tu jest mój artykuł jakby co http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=68702
Pusty89 - Wto Cze 12, 2012 07:51
Miałem taki sam problem tyle że mi zapalała sie kontrolka komputera. Jak sie okazało miałem naderwany przewód od czujnika przy pompie wtryskowej(na szczęście). trzeba było tylko czujnik wymienić a nie całą pompę bo to już byłby większy koszt:)
chaker24 - Czw Cze 14, 2012 15:14
Dziekowac za odpowiedzi Posprawdzam sobie to wszystko co napisaliscie. Bo choc problem nie jest czesty to jednak irytujacy .
~up: A w ktorym miejscu jest ten czujnik w pompie? Trzeba pompe rozkrecac?
szoso - Czw Cze 14, 2012 15:20
pod pompą
a może byś tak poszukał sam
jest temat gdzie omawiałem ten czujnik jak mi ciekła pompa
solkan - Pią Sie 10, 2012 14:11
Przy podobnych objawach wymieniłem czujnik położenia pedału hamulca. Jeden obwód steruje światlami stopu a drugi ogranicza dopływ paliwa do pompy wtryskowej.
|
|