|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 800 - [R800Ti] Nie odpala - aku chyba ok
Yog-Sothoth - Nie Cze 10, 2012 12:54 Temat postu: [R800Ti] Nie odpala - aku chyba ok Wczoraj chciałem ruszyć maszynę i niestety objaw był jakby akumulator padł (stał bez odpalania jakieś 2tyg), niestety okazało się że aku prawie się nie ładował więc był pełny, a auto dalej nie chce ruszyć, przekręci raz i dalej nie ma siły. Nawiewy działają ładnie, więc zastanawiam się o co chodzi?
Może to mieć związek z problemami ze wspomaganiem (maglownica dmucha na max wspomaganie)? Zawsze jak odpalałem i lekko ruszałem wtedy kierownicą to tak jakby tracił moc.
praktis - Nie Cze 10, 2012 18:55
Ja tak miałem jak szlag mi trafił łożysko alternatora. Opór na pasku wielorowkowym był taki, że rozrusznik miał problem obrócić wałem.
Yog-Sothoth - Pon Cze 11, 2012 09:27
Drogo ci wyszła naprawa?
praktis - Pon Cze 11, 2012 11:50
Nie pamiętam już, bo to rok temu było, ale niedużo zapłaciłem. Może spróbuj odpalić R na zdjętym pasku wielorowkowym, będzie odrazu wiadomo, czy to dobry trop.
brayan - Wto Cze 12, 2012 11:13
mam czesci do rover 82oSi gdybys cos potrzebowł
Yog-Sothoth - Wto Cze 19, 2012 09:32
Na pasku przypadkiem nie jest pompa wody? Jak poluzować napinacz żeby zdjąć pasek?
AndrewS - Wto Cze 19, 2012 22:40
Yog-Sothoth napisał/a: | Na pasku przypadkiem nie jest pompa wody? |
Pośrednio jest, pasek napędza pompę wspomagania, a ta zazębiona jest z pompa wody
Jesli zimny silnik bedzie pracował kilka minut bez chlodzenia nic sie nie stanie
Yog-Sothoth napisał/a: | Jak poluzować napinacz żeby zdjąć pasek? |
załóż klucz na srube ktora dokreca napinacz, starając sie dokrecac srube, spowodujesz ugiecie sie sprezyny napinacza, to pozwoli na zdjecie paska
mam nadzieje ze w Ti jest tak samo
Yog-Sothoth - Pon Lip 02, 2012 17:20
Skończyło się jednak na tym że aku całkowicie rozładowany, po ponad 24h ładowania auto odpaliło bez problemów
Inna sprawa którą zauważyłem to przygaszanie "komputera" od klimatronika w momencie włączenia świateł, wyraźnie widać że gorzej świecą przyciski i wyświetlacz.. co jest grane?
AndrewS - Pon Lip 02, 2012 22:09
no nie mow ze dopiero teraz to zauważyłeś
to jest jak najbardziej prawidłowy objaw, w/g założeń producenta wyglada to tak,
jesli jest widno, to potrzeba podświetlenia o większej intensywności, gdy jest ciemno to zapalamy swiatla i wtedy juz tak mocnego podwietlenia nie potrzebujemy, niestety cale w sumie słuszne założenie wzięło w łeb, bo mamy nakaz jazdy na swiatlach caly dzień i w dzien za przeroszeniem g..o widac , pasowaloby to jakos obejsc
Yog-Sothoth - Wto Lip 03, 2012 05:51
Jakoś przedtem nie zwróciłem na to uwagi trzeba by pewnie do elektryka uderzyć i może coś na to poradzi.
soviet100 - Wto Lip 17, 2012 08:13
Yog-Sothoth napisał/a: | Jakoś przedtem nie zwróciłem na to uwagi trzeba by pewnie do elektryka uderzyć i może coś na to poradzi. |
Po pierwsze każdy elektryk co zobaczy taki wynalazek powiem że nie będzie miał czasu przez najbliższy rok poza tym ja nad tym myślę bo to komputer steruje podświetleniem .
Yog-Sothoth - Wto Lip 17, 2012 09:59
Nie wiem czy w służbowym Oplu Astrze nie mam podobnie, tylko chyba mniejsza różnica jest.
W poprzednim sedanie miałem opcję zawsze włączonych świateł i to też by ratowało sytuację, tylko pytanie jak to zrobić.
soviet100 - Wto Lip 17, 2012 11:24
No tak ale ściemnianiem i podświetleniem komp steruje . Tak więc jedyna możliwość to albo zrobić nowe podświetlenie panelu klimatornika albo kompa oszukać
AndrewS - Sro Lip 18, 2012 07:29
soviet100 napisał/a: | albo kompa oszukać |
o to to, trzeba znalezc na ktory pin dostaje info o włączonych swiatłach
Yog-Sothoth - Czw Lip 19, 2012 20:26
Jest chyba gorzej bo przy wyłączonych światłach nie są podświetlane wszystkie przyciski a jedynie ekran i aktywny przycisk, więc oszukanie kompa chyba niewiele da
|
|