|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Sezonowa praca za granicą
pajda - Sro Cze 13, 2012 18:47 Temat postu: Sezonowa praca za granicą Witam,
jako że jestem studentem medycyny i chciałbym być 'choć' trochę samodzielny postanowiłem w wakacje poprawcować. Myślę nad wyjazdem do pracy za granice- Niemcy, Holandia itd. Ma ktoś jakiekolwiek informację nad ten temat. Na co zwracać uwagę. Gdzie szukać oferty. Na ile trzeba wyjechać, żeby cokolwiek zarobić ? itd itp
Znalazłem choćby cos takiego
www.pracaholandia.info/of...arni-1-2-lipca/
Może ktoś ma namiary na jakaś konkretna firmę/prace ?
Dzięki za wszelkie rady
Ponad to praca miałaby być dla 2osób- Chłopak (ja) i dziewczyna
Pawkaz - Sro Cze 13, 2012 19:19
Z tego co ostatnio slyszalem w tv to najlepiej szukac w agencjach pracy tymczasowej
greg-si - Sro Cze 13, 2012 19:43
Cytat: | Z tego co ostatnio slyszalem w tv to najlepiej szukac w agencjach pracy tymczasowej |
Mam znajomych którzy wyjeżdżali z takich agencji i nikt nie narzekał. Potrafią załatwić również zakwaterowanie. Wiadomo prowizja musi kosztować i oferta pod względem kasy nie będzie tak atrakcyjna jak w jakiś innych opcjach.
Remigiusz - Sro Cze 13, 2012 19:47
Jak umiesz spawać to mam robotę dla ciebie
Ale jak powyżej z agencji warto pojechać bo zagospodarują cały pobyt tylko zarobki będą czasem o polowe mniejsze jak bez nich bo prowizja musi byc
kris-tofer - Sro Cze 13, 2012 21:57
trzeba na neonazistów uważać, kiedyś mi mało kolegi nie zaciukali...
bioly - Czw Cze 14, 2012 06:04
Jaka ta robota spawacza ?:P
rovek - Czw Cze 14, 2012 07:55
Spawanie mostów pod wodą. Żartuje nie wiem nic.
Na początku roku miałem propozycje wyjazdu ze szkoły kumpla do holandii, zarobki fajne bo 7-9e zależnie od tego co sie tam robi oraz godzin pracy (jeżeli 8-10 to 7e, jeżeli więcej niż 10 to 8-9e) ale no właśnie okazało się że to przez agencję i po odliczeniu kosztów wyszło około 4, może 4,5e a do tego dochodzą wydatki czyli wyjazd na dwa, trzy miesiące jest nieopłacalny.