|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - Rover 420 D by Kubek
kubulek19 - Nie Lip 01, 2012 21:42 Temat postu: Rover 420 D by Kubek MODEL: 420 D 1996 rok
SILNIK:20T2R
UKŁAD DOLOTOWY: Zimne powietrze ze zderzaka, zaślepiony egr
UKŁAD WYDECHOWY: Brak kata, nowy tłumik końcowy
ELEKTRONIKA: Elektryczne szyby, elektryczny szyberdach.
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Seria
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY KIT:Fabryka
ŚRODEK: fabryka + poodklejane boczki i podsufitka
CAR AUDIO: turbo, jakies radio
DODATKOWE: rdza
MOC: 86 km
PLANY: ogarnąć blachę, intercooler, boost up, klima i jakieś alu 16''
Witam to mój pierwszy rover. Auto nabyłem droga zamiany z moim tatą. Furka ogólnie mechanicznie ok poza niesprawnym hamulcem w tylnim prawym kole ale to na dniach do ogarnięcia. Po przejęciu roverka autko było bardzo zamulone więc na pierwszy ogień wytłukłem katalizator a następnie po obserwacjach że turbo strasznie puchnie w te upały doprowadzone zostało zimne powietrze ze zderzaka. Po tych zabiegach roverek nabrał chęci do jazdy, turbinka zaczeła gwizdać itp. itd. Do zrobienia została blacha, kto ma ten wie w którym miejscu. W dalszych planach jest intercooler z sdi i mała regulacja pompy paliwa. Dalej chciałbym dołożyć klime bo bez tego nie wyobrarzam sobie jazdy w lecie. Na koniec ładne alu i przepalać niezliczone ilości paliwa ciesząc się z bezawaryjności.
Fotki:
frydrys - Nie Lip 01, 2012 22:08
na podklejenie tapicerki proponuje butapren tez miałem ten problem
pelson91 - Nie Lip 01, 2012 22:09
Sporo masz planów Nie bardziej opłacało się kupić zadbaną SDi z klimą? Nie są jakoś szczególnie drogie te pojazdy
W każdym razie - powodzenia w działaniu no i bezawaryjności życzę
kubulek19 - Nie Lip 01, 2012 23:22
niekoniecznie by sie opłacało bo ja chce zostac przy obecnym osprzecie ponieważ jest mniej awaryjny pozatym wiele rzeczy zrobie sam wiec kwestia poswieconego czasu poza tym nie mam cierpliwosci na szukanie drugiego auta bo zawsze sie kupi jakas padake i pieniadze wpakowane w remont zawieszenia hamulców itp pokryły by koszty moich planów a auto mam w miare zadbane z niedużym przebiegiem od 5 lat w rodzinie itd.
Remigiusz - Nie Lip 01, 2012 23:30
pelson91 napisał/a: | Nie bardziej opłacało się kupić zadbaną SDi |
Po co SDI ma mniej mocy A klimę dołożyć nie duży problem jest
kubulek19, Montuj IC, kręć śrubki na pompie i jazda W sumie nie trzeba było tłumika już montować wolny wydech był by lepszy Puścić rurę i dać ładną końcówkę sobie Jeszcze bym poszukał skrzyni biegów z SDI, potem Turbinkę GT1852V z Laguny i jazda z 165KM
[ Dodano: Pon Lip 02, 2012 00:30 ]
z reszta tu masz cały opis:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=73404
kubulek19 - Nie Lip 01, 2012 23:38
Remigiusz, bez szaleństw to nie ma być auto wyścigowe tylko ma sie sprawniej odpychać ic i ,,strojenie" wystarczy a tłumik musi być bo auto ma latać w trasy a ja mam juz dość buczenia po poprzedniej furze z przelotem jedyne co chce słyszeć to syk turbiny myśle ze koło jesieni auto bedzie ogarniete tak jakbym chciał a na długie zimowe wieczory zlece komus montaż AC
pelson91 napisał/a: | Nie bardziej opłacało się kupić zadbaną SDi z klimą? |
Ja tego auta nie kupiłem tylko zamieniłęm się za swoje byłę które teraz użytkuje mój brat a tata szuka Rovera 45 iDT
Remigiusz - Nie Lip 01, 2012 23:56
kubulek19, No ma się sprawnie odpychać moje tez nie wyścigowe jest, tylko się dobrze odpycha
Ogarniaj SD bo bo warto nie zawodna jednostka
kubulek19 - Pon Lip 02, 2012 00:17
Remigiusz, pisałes o 165 km itp podejżewam ze przy tej mocy i momencie jaki by silnik generował to skrzynia i sprzęgło powiedziało by papa mi wystarczą osiagi sdi moze z małym bonusem
Remigiusz - Pon Lip 02, 2012 01:24
kubulek19, Na skrzyni od SD to mówi już papapa przy 145KM i 350NM
pelson91 - Pon Lip 02, 2012 10:32
Widzisz, ja mam SDi ~130KM i ~270Nm, to chyba wystarczająco klima dokładana przed sprzedażą z salonu, auto kosztowało mnie niecałe 5tysięcy + skóra i inne duperele zamknę się w 6tysiącach
bociannielot - Pon Lip 02, 2012 13:27
kubulek19 napisał/a: | DODATKOWE: rdza | to też mam
kubulek19 - Pon Lip 02, 2012 22:09
pelson91 napisał/a: | Widzisz, ja mam SDi ~130KM i ~270Nm, to chyba wystarczająco klima dokładana przed sprzedażą z salonu, auto kosztowało mnie niecałe 5tysięcy + skóra i inne duperele zamknę się w 6tysiącach |
ja nie mam wielkiego parcia na moc mam nadzieje ze 110 KM da sie zrobic i jakis słuszny niuton a nie bardzo chce dymic jak parowóz.
BTW czytałem coś o wtryskiwaczach z SDi ze podobno lepsze itp itd tylko czy one do mojego sd podejda czy na te 110 km wystarczy seria??
Remigiusz - Pon Lip 02, 2012 22:56
kubulek19, Ty masz już u siebie wtryski od SDI Wtryski SDI czy SD to jest to samo
Jak to mówią no smoke no poke
pelson91 - Wto Lip 03, 2012 13:25
kubulek19 napisał/a: | ja nie mam wielkiego parcia na moc mam nadzieje ze 110 KM |
Sam intercooler + wyregulowana dawka paliwa spokojnie da 110KM
kubulek19 napisał/a: | a nie bardzo chce dymic jak parowóz. |
Mój nie dymi jak parowóz Wiadomo, diesel, jakąś chmurkę puścić musi, ale do maniu48 czy Raptile albo Remigiusza to mojemu daleko
kubulek19 - Sro Kwi 10, 2013 11:17
Dawno mnie tu nie było więc i temat zaniedbany od wakacji niewiele sie w aucie zmieniło poza mała kolizją w wyniku której dostał tył auta tj. : zderzak, pas i klapa .
Jak to mawiaja dzwon podstawą tuningu wiec jak tylko zrobi sie ciepło walka z rudzielcem i lakierowanko.
W miedzy czasie autko dostało doposarzone w dwa użyteczne urządzenia:
1. webasto mokre dw50
2. tempomat własnej roboty
Jezeli ktoś zainteresowany tematem moge opisać co i jak.
BTW plan na auto troche sie zmienił wiec nie bedzie wielkiej ingerencji w moc. Śrubki w pompie juz ustawione także jak na razie jest dobrze i planów odnośnie IC juz nie zrealizuje raczej w tym aucie.
A tu jeszcze pamiątkowa fotka Roverka na wakacjach w dalekich krajach.
|
|