|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Prośba o ocenę - Rover 45
Talleyrand - Pią Sie 10, 2012 09:19 Temat postu: Prośba o ocenę - Rover 45 Witajcie,
zmieniam samochód, padło na stosunkowo tanie Rovery 45:
Czy możecie mi pomóc w ocenie okreslonych ponizej egzemplarzy?
Od razu mówię, że planuję założenie gazu.
1. http://otomoto.pl/rover-4...-C25465542.html
Stosunkowo najbardziej mi sie podoba. Silnik 150KM to też zaleta.
2. http://otomoto.pl/rover-4...-C25043518.html
Ładny kolor karoserii.
3. http://otomoto.pl/rover-4...-C24553269.html
Z góry dziękuję za pomoc.
[ Dodano: Pią Sie 10, 2012 10:19 ]
Nikt nic nie powie?
Popełniłem jakieś faux-pas tworząc ten temat?
To co "Pomożecie Towarzysze?";)
flapjck1 - Pią Sie 10, 2012 10:13
pamietaj ze 2,0 to w tym przypadku v6, zebys sie nie zdziwil jak bedziesz chcial gaz zakladac
leszczu - Pią Sie 10, 2012 12:15
http://otomoto.pl/rover-4...-C25043518.html
Na fotkach wygląda w miarę. Ten kolor taki sobie, ale to kwestia gustu, no i brak alufelgi. Komputera pokładowego też niema.
http://otomoto.pl/rover-4...-C24553269.html
Kierownica wielofunkcyjna, ta na pewno. Maska trochę krzywo spasowana, brak sprysków reflektorów. Brak też tylnym znaczków na słupkach. Na pewno duży plus za skórzaną tapicerkę.
http://otomoto.pl/index.p...tatus=not_found
Link nieaktywny.
Ogólnie jeśli będziesz oglądał takie auto z silnikiem 1.4, 1.6 lub 1.8, to koniecznie go sprawdź pod względem wywalonej uszczelki pod głowicą.
http://www.roverki.pl/por...objawy-hgf.html
Talleyrand - Pon Sie 13, 2012 00:59
Dzieki za rady.
A może tzw klekota czyli R25?
Mam niemal pod domem jednego:
http://otomoto.pl/rover-25-C24901958.html
Co powinienem sprawdzić w przypadku klekota?
marcin316 - Pon Sie 13, 2012 06:07
Zarówno w R25 jak i w R45 montowane były te same silniki, czy to benzyna czy diesel. Nie dotyczy to oczywiście silników V6 które można było spotkać tylko w R45.
Najpierw określ się czego potrzebujesz. R25 jest sporo mniejszy, z kolei w R45 masz dwa typy nadwozia. Jedni wolą hatchback, inni sedana. Co do silników to ja szukałbym raczej diesla. Mój od trzech lat chodzi bez zarzutu a wymieniłem w nim tylko uszczelniacz na wałku rozrządu.
Talleyrand - Pon Sie 13, 2012 21:31
W sprawie bezawaryjności powiem tak: Proton 1996, 1.5, 90KM, na liczniku160.000 - u mnie od 6 lat, zagazowany od dwóch.
Awaria w tym okresie - sonda lambda.
No, ale to se ne vrati.
Takiego auta, to ja juz miec nie będę;(
Czego potrzebuję? W miarę bezawaryjnego auta z klima, niezła blachą no i z opcją załozenia gazu w sekwencji, względnie silnik diesla.
Jak smigam?
Przebieg roczny: ok 12.000 km, 80% to dojazdy do pracy w Warszawie (w obie strony łacznie 30km codziennie). Mam raczej cięzką noge, więc te 100koników, to raczej minimum.
Nie mam rodziny, 90% to jazda w pojedynke, dlatego nie potrzebuje dużego auta.
Co do walorów wizualnych mojego przyszłego zakupu - wolę blondynki.
Samochodów nie oceniam w ten sposób. Auto jest do jazdy i tyle.
Po takim resume - co mi doradzisz Kolego?
marcin316 - Wto Sie 14, 2012 07:55
Smarta z silnikiem Hayabusy
A tak poważnie jeśli o Roverki chodzi to wystarczy Ci R25 2.0 iDT. Pamiętaj że dieslem jeździ się inaczej niż benzyną. Ja przed Roverkiem miałem tylko benzyny i musiałem się dosyć długo przyzwyczajać... ale teraz jest miodzio. W miejskich korkach lekką uciążliwością jest dosyć krótka skrzynia przez co często trzeba zmieniać biegi.
Talleyrand - Wto Sie 14, 2012 09:17
Dzięki Marcin.
Brat ma disela (Opel) i bardzo odradza tego typu silniki, bo to "dwumasa", bo pada to tamto.
Ale podobnie odradzano mi zagazowanie, a jak swego czasu czasu przyjechałem pod dom rodzinny Protonem, to Ojca mało apopleksja nie trafiła, że to nie fiat (jego zdaniem to najlepsza marka).
Myslę, że troche szcześcia potrzeba aby trafic na nie zajeżdżony egzemplarz i będzie OK.
leszczu - Wto Sie 14, 2012 10:16
A ja tam bym polecił R200/R25/MG ZR z silnikiem benzynowym. 1.4(103KM), 1.6(111KM), 1.8(120KM) lub 1.8VVC(145KM lub 160KM w zależność w którym modelu). Silniki te dobrze znoszą instalacje gazowa, ale oczywiście tylko dobrą sekwencję. Jedyną ich wadą jest dość często wypalająca się uszczelka pod głowicą.
|
|