|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [MG ZR] Kupie pilnie. Jakie macie Opinie ?
SiwyMGZR - Czw Wrz 13, 2012 13:04 Temat postu: [MG ZR] Kupie pilnie. Jakie macie Opinie ? Pilnie poszukuje MG ZR z minimum 2004r. w wersji po lifcie, 103KM, 1.4 benzynka. Stan jak najlepszy, bezwypadkowy, bez korozji z minimalnym przebiegiem. Stan najlepiej idealny . Wchodzi możliwość kupna z Niemiec. Cena kupna w PL do 13 tysięcy złotych, a W Niemczech najlepiej Max 2.5 Tysiąca Euro. Są to ceny +/-. W załącznikach zamieszczam kilka ofert jakie znalazłem dotychczas na internecie. Proszę o opinie na ich temat i jak najszybszą odpowiedz najlepiej Tu na Forum, albo na maila: kamil-d-atlasik@wp.pl.
Linki do aut:
1. http://otomoto.pl/mg-zr-9...-C25804806.html auto znajduje się w PL. Proszę o opinię.
2. http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Auto znajduje się w Niemczech. Proszę o opinię.
3. http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Autko także z Niemiec. Proszę o opinię.
4. http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
I ostatnie autko jakie zdołałem znalezć, również z Niemiec.
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam - Nowy fan Roverków/MG
leszczu - Pią Wrz 14, 2012 10:38
SiwyMGZR napisał/a: | Stan jak najlepszy, bezwypadkowy, bez korozji z minimalnym przebiegiem. Stan najlepiej idealny |
Za takie wymagania musisz wydać w okolicach 16 tyś, a w Niemczech to i więcej.
http://otomoto.pl/mg-zr-9...-C25804806.html
Coś za tani, nawet do opłat. Czyżby byłby jakiś haczyk Tak ogólnie to na fotkach źle nie wygląda. No i brakuje jednej zaślepki w przednim zderzaku która kosztuje w okolicach 200-300 zł.
http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Jedyna mankamet to przednie szybki na korbkę.
http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Przedni zderzak, jakby ma inny odcień. Brak znaczków na tylnych słupkach
http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
ten wygląda ładnie. Ma fajną rzadko spotykaną tapicerkę.
bociannielot - Pią Wrz 14, 2012 10:54
leszczu, dobrze prawisz co do ceny, a i tak mając podobną kasę jest trudno znaleźć ideał
tomura83 - Pią Wrz 14, 2012 17:53
leszczu napisał/a: | http://otomoto.pl/mg-zr-9...-C25804806.html
Coś za tani, nawet do opłat. Czyżby byłby jakiś haczyk Tak ogólnie to na fotkach źle nie wygląda. No i brakuje jednej zaślepki w przednim zderzaku która kosztuje w okolicach 200-300 zł. |
zgadzam sie z przedmówcą, dodam jeszcze, że ma wgniotkę na boku za kierowcą.... Moim zdaniem (patrząc na kierownicę) przebieg jest zmniejszony....
leszczu napisał/a: | http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Jedyna mankamet to przednie szybki na korbkę. |
Dokładnie przeciwmgielnych przód też nie ma, spojlerków na progach brak (inne egzemplarze mają, niech sie wypowiedzą inni czy powinien mieć) ale za to pięcio drzwiowy.... Bardzo czysty, zadbany, z tego zestawienia jak dla mnie najładniejszy.Porównaj zużycie kierownicy z tym w PL a przebieg maja podobny....
leszczu napisał/a: | http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
Przedni zderzak, jakby ma inny odcień. Brak znaczków na tylnych słupkach |
szyby korby
leszczu napisał/a: | http://suchen.mobile.de/a...Features=EXPORT
ten wygląda ładnie. Ma fajną rzadko spotykaną tapicerkę. |
brak alu... Ładny egzemplarz
tyle z fotek wiecej nic nie widzę
pozdrawiam
brkzzz - Sob Wrz 15, 2012 14:07
Za 13k zł w takim stanie jakiego wymagasz to szukaj raczej MG ZR przed liftem. Dostępność części blacharskich będzie większa, a w środku nie będzie morza plastiku. Poszukaj w dziale GIEŁDA, ktoś z Krakowa miał do sprzedania ZR.
SiwyMGZR - Sob Wrz 15, 2012 14:24
Dzięki za opinie Te szyby na korbki faktycznie wada. Nie widzi mi sie kupować auto za 12 tys i ręcznie odsuwać szyby, wolałbym jednak jakiś komfort . Na razie jestem za opcją nr 4 ale do kupna auta jeszcze min miesiąc bo dopiero wtedy uzbieram pieniądze. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś miał możliwość obejrzenia tego auto (opcja nr 4), może ktoś w niedługim czasie bd przejazdem to by obejrzał. Byłbym naprawdę wdzięczny .
A i jeszcze jedno pytanie może gdzieś była ale jestem nowy i tu jest naprawdę bardzo dużo informacji. Czy jest jakaś zasadnicza różnica między Roverem 25 po lifcie a MG ZR ? Oprócz bardziej sportowego wyglądu ?
Z góry oczywiście dziękuje za info
Pozdrawiam.
leszczu - Sob Wrz 15, 2012 15:33
SiwyMGZR napisał/a: | Czy jest jakaś zasadnicza różnica między Roverem 25 po lifcie a MG ZR ? Oprócz bardziej sportowego wyglądu ? |
Różnice mechaniczne to inne zawieszenie, bardziej twardsze, a nadwoziowo, to tylko bodykitem.
SiwyMGZR - Sob Wrz 15, 2012 23:59
Przeszukałem Cała GIEŁDĘ i znalazłem kilka ofert w większości Rovera 25, gdyż o MG ZR w wersji 103 koni i benzynie to ciężko (niestety są to też stare oferty, nie wiem czy aktualne)
1. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=80438 (Rover 25 po lifcie)
2. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=57638 (Rover 25 przed liftem)
3. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=53576 (MG ZR)
4. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=74195 (MG ZR - przed liftem)
5. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=34640 (najbardziej zastanawia mnie czy oferta dalej aktualna - cena wysoka ale wiadomo, troszkę czasu minęło. Znacie może użytkownika ?)
6. http://tablica.pl/oferta/mg-zr-2005-ID1jdr9.html - inna stronka na która przypadkowo natrafiłem.
są jeszcze ze 4 inne oferty ale troszkę starawe i bez zdjęć to nie wrzucałem.
Wiem, że troszkę dużo ale bardzo ciężko dzisiaj znaleźć zadbane Mg bądź Rover 25 (też biorę pod uwagę ale jestem zakochany w MG ) więc chciałbym prosić o waszą ocenę
Z góry dziękuje za opinie
Vigoslaw - Nie Wrz 16, 2012 07:19
Tego sobie odpuść, był już opisywany... ogólnie to strasznie kombinowany chociaż na zdjęciach ładny
Pozdrawiam,
V.
leszczu - Nie Wrz 16, 2012 10:07
SiwyMGZR, wątpię aby któraś z ofert które podałeś była jeszcze aktualna.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=81560
A 1.8VVC nie chcesz
SiwyMGZR - Nie Wrz 16, 2012 10:54
leszczu a jakie spalanie ma takie cacko ? Gaz zżera dużo kucyków czy jest w miare nieźle ? Znalazłem jeszcze oferte od użytkownika
bibers: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75518
i na allegro odnalazłem: http://otomoto.pl/mg-zr-C25899643.html oraz:
http://motoryzacja.nf.pl/mg-zr-C23106724.html
Co sądzisz ?
a tak btw to jak oceniasz silnik 1.4 84 koni w Roverku 25 ? Daje rade ?
rafalmis1 - Nie Wrz 16, 2012 10:58
SiwyMGZR napisał/a: | Gaz zżera dużo kucyków czy jest w miare nieźle ? |
w miarę??, na gazie nawet nie odczujesz różnicy, no może tak "tyci tyci "
brkzzz - Nie Wrz 16, 2012 11:04
SiwyMGZR, dobrze wyregulowany gaz przy VVC to bardzo mały spadek mocy. Poczytaj ten temat http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=76474 masz tu wykresy z hamowni VVC na gazie i benzynie.
SiwyMGZR - Nie Wrz 16, 2012 11:07
Trzeba przyznac, że tak czy siak moc imponująca ale mam złe wspomnienia z instalacją gazową i dlatego jestem troszke nie ufny ale też nie jestem wybredny.
Pawkaz - Nie Wrz 16, 2012 16:11
Kilka dni temu kolega Maniaq wystawil swojego ZRka na sprzedaz, ale to dieselek.Mimo wszystko, moze Cie on zainteresuje
SiwyMGZR - Pon Wrz 17, 2012 09:51
Dieselek odpada gdyż nie mam opcji garażowania na czas obecny i na pewno nie byłby on garażowany przez cały ten rok i być może następny więc dieselek by się troszkę nie sprawdził ale coraz bardziej przekonują mnie MG ZR z przed liftingu. Może macie jakieś oferty ? a jak to jest z tą uszczelką pod głowica ? kupując ayto jak sprawdzić czy jest ona sprawna ?
bociannielot - Pon Wrz 17, 2012 10:16
SiwyMGZR, co brak garażu ma do diesla? jak wsio ok pod maską to nawet w zimie będzie odpalał no ale to Twój wybór
brkzzz - Pon Wrz 17, 2012 11:05
SiwyMGZR, ile robisz kkm rocznie?
SiwyMGZR - Pon Wrz 17, 2012 22:31
około 10k brkzzz
brkzzz - Wto Wrz 18, 2012 01:20
No i to już jest argument przeciw dieslowi... Szukaj benzynki, tylko nie 1.4, bo to trochę bieda żeby wersja sportowa miała ten sam silnik, co zwykły 200/25
bociannielot - Wto Wrz 18, 2012 09:15
brkzzz napisał/a: | Szukaj benzynki, tylko nie 1.4, | Czemu nie 1.4? Do jazdy po mieście spoko styka a technicznie rzecz biorąc najmniej narażony na HGF model k-serii.
brkzzz - Wto Wrz 18, 2012 10:20
Bo co drugi 200/25 ma taki silnik, a MG ZR to jednak wersja sportowa. Wypadałoby żeby była mocniejsza, skoro już jest uzbrojona w te wszystkie dodatki dodające sportowego image'u. Nic nie mam do samego silnika 1.4, sam mam taki
Krzysi3k - Wto Wrz 18, 2012 10:31
brkzzz napisał/a: | No i to już jest argument przeciw dieslowi... |
Może jest to argument w przypadku kupna nowego samochodu, ale powiedz mi czy ceny MG w dieslu tak mocno przewyższają ceny MG w benzynie? A zawsze to mniejsze spalanie prawie o połowę, w przy 10k km rocznie gazu już tak bardzo pchać się nie opłaca.
brkzzz - Wto Wrz 18, 2012 10:47
Krzysi3k napisał/a: | ceny MG w dieslu tak mocno przewyższają ceny MG w benzynie? |
W przypadku 200 i 25 są wyższe o ok.500-1000zł. Nie jest to dużo, ale niezależnie od marki, wszyscy znajomi którzy kupili diesla i dużo nie jeżdzą, zgodnie twierdzą, że koszty napraw są na tyle duże, że na drugi raz wzięli by benzynę. Stąd też moje przekonanie o większych kosztach utrzymania diesla, zwracających się tylko przy większych przebiegach rocznych.
SiwyMGZR - Wto Wrz 18, 2012 10:51
Poszukiwania wciąż trwają ale na razie bez owocnie. Jak coś znajdę to bd wrzucał
bociannielot - Wto Wrz 18, 2012 11:02
brkzzz napisał/a: | Nie jest to dużo, ale niezależnie od marki, wszyscy znajomi którzy kupili diesla i dużo nie jeżdzą, zgodnie twierdzą, że koszty napraw są na tyle duże, że na drugi raz wzięli by benzynę. |
no popatrz, a ja kupiłem iDT wpakowałem w naprawy kilka tysięcy ale potem kupiłem drugiego R i tez iDT . Akurat w R diesel moim zdaniem bardziej się opłaca, tak samo jak np w większości przypadków Alfy .
brkzzz napisał/a: | Bo co drugi 200/25 ma taki silnik, a MG ZR to jednak wersja sportowa. Wypadałoby żeby była mocniejsza, skoro już jest uzbrojona w te wszystkie dodatki dodające sportowego image'u. Nic nie mam do samego silnika 1.4, sam mam taki |
Kolega zapewne szuka dobrego auta a znalezienie dobrego egzemplarza np 1.8vvc graniczy z cudem taki mam mu polecać żeby się chłopak nawku*%# i psioczył potem na markę Co ma usportowienie do tego wszystkiego? Obecnie do bmw też możesz dokupić m-pakiet bez mocniejszego silnika, do citroena kupić wersję vts, do volvo r-design... wymieniać dalej ? Z benzynowych w MG najtrwalszy będzie 1.4 benzyniak i to jest święta prawda .
Bumelant - Wto Wrz 18, 2012 11:17
Masz w Krakowie fajne - dograne vvc prawdopodobnie nie sprzedal sie jeszcze - serwisowane u P. Midowicza:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=80898
Nawet bym sobie nie zawracal glowy 1.4.... 1.8 albo diesel szukaj.
Moj sie juz sprzedal
bociannielot - Wto Wrz 18, 2012 11:49
Bumelant, to teraz nam przypomnij co zrobiłeś ze swoim vvc, czyli czemu swap-owałeś go na nową jednostkę .
Krzysi3k - Wto Wrz 18, 2012 12:31
brkzzz napisał/a: | W przypadku 200 i 25 są wyższe o ok.500-1000zł. Nie jest to dużo, ale niezależnie od marki, wszyscy znajomi którzy kupili diesla i dużo nie jeżdzą, zgodnie twierdzą, że koszty napraw są na tyle duże, że na drugi raz wzięli by benzynę. Stąd też moje przekonanie o większych kosztach utrzymania diesla, zwracających się tylko przy większych przebiegach rocznych. |
Widzisz, tyle że L-seria jest na tyle prosta, że tam nie ma się co psuć. Walną mu wtryski? 300 zł i ma inne. Walnie mu turbina? W tysiaku z robocizną się zmieści.
A skrzynia jest np. o wiele trwalsza niż w benzynach, sam silnik jest wręcz idiotoodporny.
Więc wybacz, ale ja nie widzę większych kosztów eksploatacji diesla.
leszczu - Wto Wrz 18, 2012 13:56
SiwyMGZR napisał/a: | leszczu a jakie spalanie ma takie cacko ? |
http://www.roverki.pl/mg-...techniczne.html
SiwyMGZR napisał/a: | a tak btw to jak oceniasz silnik 1.4 84 koni w Roverku 25 ? Daje rade ? |
Jakoś się tam odpycha, ale ja bym szukał jednak wersji 103KM.
http://otomoto.pl/mg-zr-C25899643.html
Nie wiem czy to ten sam, ale kiedyś był taki Zr własnie z takimi pomalowanymi wstawkami w wewnątrz i ogólnie nawet ktoś go oglądał i nie był za bardzo zadbany. Ale oczywiście nie musi być to ten sam.
http://motoryzacja.nf.pl/mg-zr-C23106724.html
Ten źle nie wygląda.
Bumelant - Wto Wrz 18, 2012 15:32
bociannielot napisał/a: | Bumelant, to teraz nam przypomnij co zrobiłeś ze swoim vvc, czyli czemu swap-owałeś go na nową jednostkę . |
Bo urwał się trzonek zaworu i narobił niezłe pierdut oraz chciałem sobie zrobić inny silnik, który miałbyć doładowany docelowo a do tego mi zmienne fazy nie były potrzebne wręcz pierwszą rzeczą jaką mi spece doradzali to to wywalić - takie samo pierdut możesz mieć w 1.4 - przyczyna nieznana - zmęczenie materiału. Było conajmniej kilka k serii w pl o których wiem, które tak samo skończyło.
Kupując vvc - masz porządny hamulec 282 przód tył 260, bardziej bezpośredni układ kierowniczy, lepsze zawieszenie, lepszy kolektor wydechowy, lepsza przepustnice, wytrzymalsza skrzynie pg-1, wszystko lepsze generalnie niz w 1.4....
U mnie już było za dużo zniszczeń i nie opłacało się rzeżbić tego motoru a to co w tym okresie było dostępne do swapa - to pożal się Boże.... To już wolałem 3 lata młodszy motor teoretycznie słabszy, który w sumie dzielnie do końca się spisywał i ma się nadal dobrze. Teraz jest trochę inna sytuacja - te silniki się jednak pojawiają - trochę anglików nawieźli.
Przedzwoń do kolegi Marcina - to fajne auto i właściciela również poznałem. To auto nigdy nie było piłowane - robił go Pan Paweł - jest również dodatkowo do niego prawdodpobnie mój stary mechanizm vvc + nowa głowica.
Zamiast kupować niepewnego szrota to pomyśl czy nie lepiej wziąść od forumowicza A tak wogóle to niech kolega sobie pojeździ i zobaczy sam co mu się podoba. Napewno jeżeli chodzi o ewentualną usterkę to 1.4 będzie najtańsze.... wiadomo
A tera pytanie do Pana Krzyska czym rozni sie skrzynia pg1 diesel/ pg1 benzyna wytrzymałościa no bez przesady - niczym - chyba tylko przełożeniem głównym
Na prawde jakbym miał kupować ZR jeszcze raz to tylko diesla / 1.8 - to bardzo fajne autka Diesel bedzie fajniejszy na trasy - jak lubisz kjs bier 1.8 amen. Pozdrawiam!
SiwyMGZR - Sob Wrz 22, 2012 09:34
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=80898 zastanawiam się nad tą ofertą dość intensywnie. Autko wygląda na ładne i zadbane. Jeszcze jedno pytanie co do spalania. Wiadomo, że techniczne spalanie zawsze jest mniejsze niż realia. Czy 160 koników bardzo lubi paliwo w mieście czy apetyt w miarę "anorektyczny" jak na te 160 ? Przebieg ok. 200k nie za dużo ?
Z góry dziękuje.
leszczu - Sob Wrz 22, 2012 09:41
SiwyMGZR napisał/a: | Autko wygląda na ładne i zadbane. |
Jak dla mnie ciężko jest stwierdzić to po jednej fotce.
SiwyMGZR napisał/a: | Czy 160 koników bardzo lubi paliwo w mieście czy apetyt w miarę "anorektyczny" jak na te 160 ? |
Myślę że do 9-10l powinieneś zejść w mieście.
SiwyMGZR napisał/a: | Przebieg ok. 200k nie za dużo ? |
VVC nie lubi dużych przebiegów, ale czy 200 tys do duży przebieg To już na to musisz sobie sam odpowiedzieć.
bociannielot - Sob Wrz 22, 2012 10:17
leszczu napisał/a: | Myślę że do 9-10l powinieneś zejść w mieście. | dodajmy że uprawiając eco driving
brkzzz - Sob Wrz 22, 2012 12:42
SiwyMGZR, robisz duży błąd sugerując się tak bardzo przebiegami wypisanymi w ogłoszeniach. Samochodu nie kupuje się "na przebieg" tylko "na stan"!
SiwyMGZR napisał/a: | Przebieg ok. 200k nie za dużo ? |
To nie jest duży przebieg. Taki lub większy przebieg ma większość samochodów, które oglądasz, tylko mają cofnięte liczniki. Poczytaj FAQ lub np. http://bez-wypadkowe.net/
Jak to ktoś kiedyś ładnie ujął: "Z ogłoszenia można brać na poważnie tylko cenę, markę i (czasami) kolor lakieru"
bociannielot - Sob Wrz 22, 2012 13:32
brkzzz napisał/a: |
SiwyMGZR napisał/a:
Przebieg ok. 200k nie za dużo ?
To nie jest duży przebieg. Taki lub większy przebieg ma większość samochodów, |
Ale nie każdy z tych samochodów ma jednostkę VVC która do najmniej awaryjnych nie należy - ja osobiście powiem tak - fajnie to zapier... ale trzeba się liczyć że vvc przy tym przebiegu może się posypać i to można wywnioskować przeglądając nasze forum wnikliwie .
Bumelant - Pon Wrz 24, 2012 11:09
Ten krakowski jest bardzo fajny. Ten kolega nie upala - spokojny driver. Auto mi znane. Byl pad vvc - byla robiona nowa glowa na moim mechaniznie ale finalnie chyba wstawiony byl nowy silnik zreszta w bardzo fajnym stanie z tego co kojarze a glowica jest nieuzywana na zapas - moj mechanizm byl bezstukowy po 100k zuzycie zerowe. Robione przeguby, chyba bylo cos poprawiane przy skrzyni - wszystko robi zawsze Pan Pawel Midowicz - mzoe sie wlasciciel wypowie bo juz nei pamietam. Nie patrz na przebieg. Tak jak koledzy mowie jest on blizej prawdy niz wiekszosc Auto sie ladnie wkreca za 10k fajna opcja - jest oplacone i na miejscu. Kupisz inne zaraz bedziesz musial przewaznie i tak wzystko porobic - tutaj juz jest po "grubych" inwestycjach takze raczej Ci pozostanie taka normalna eksploatacja opony/oleje itp. Pogadaj z czlowiekiem bo nawet nie wiadomo czy on aktualny. Bylismy w kontakcie z 1,5 roku temu - co sie zmienilo od tego czasu to nie wiem.
|
|