|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Kapitalny Remont Silnika - Fakty i Mity
keda - Czw Wrz 20, 2012 17:09 Temat postu: [R75] Kapitalny Remont Silnika - Fakty i Mity Witam
Chciałbym poruszyć temat Kapitalnego Remontu Silnika.
Co on daje? Na czym to mniej więcej polega jakie są fakty i mity.
I przede wszystkim ile to może kosztować?
Robił ktoś z was to już w swoim rover'ku? Jakie efekty?
21matys - Czw Wrz 20, 2012 19:15
keda, a po co ci to?? coś ci sie dzieje, coś cieknie hałasuje ze chcesz to robic
keda - Pią Wrz 21, 2012 15:51
po prostu jestem ciekaw, czasami świeci mi się kontrolka 'engine' Auto na 11 lat i 194 tys przebiegu.
Dziadek - Pią Wrz 21, 2012 16:03
Wszystko zależy od zysków,strat i możliwości. Takie kapitalki robiło się za komuny z braku możliwości zakupu nowego ,albo przynajmniej nowszego silnika. Sam robiłem to dwa razy w życiu,ale sprawa dotyczyła wyjątkowych,bardzo rzadkich samochodów i tłoki trzeba było odlewać,molibdenować wał i docierać panewki.
Dzisiaj kupiłbym używany silnik i na bank byłoby szybciej i taniej.
21matys - Sob Wrz 22, 2012 12:57
keda napisał/a: | Auto na 11 lat i 194 tys przebiegu. | mój ma 12 i ponad 200kkm i jakos nie widzi mi sie kapitalny remont.
Dziadek, ma racje lepiej kupic silnik i to za nie duze pieniądze nawet z całm osprzetam i zamontowac niż robic kapitalne remonty.
piterazim - Pon Wrz 24, 2012 11:52
keda napisał/a: | po prostu jestem ciekaw, czasami świeci mi się kontrolka 'engine' Auto na 11 lat i 194 tys przebiegu. |
Może lepiej podepnij auto pod komputer i zobacz dlaczego ci się kontrolka zapala - może być jakaś drobnostka
kris-tofer - Pon Wrz 24, 2012 22:28
albo te 194tys przebigu może być na kole zapasowym, a na każdym pozostałym kole jest ze dwa razy więcej
trzeba by przeliczyć graty do remontu i to czy ma być wymienione wszystko, z ceną używanego silnika i jego niepewnej przeszłości.
Ale patrząc na ceny całych samochodów moim zdaniem nie ma się co bawić...
|
|