|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214i 97r]cieżko pali, brak mocy, szarpanie autem
ggoossuu - Pią Wrz 21, 2012 20:57 Temat postu: [R214i 97r]cieżko pali, brak mocy, szarpanie autem Witam wszystkich mam problem z moim roverkiem 214i 97r posiadam juz go ponad rok chodzil rewelacyjnie byl mocny i zrywny podkreślam byl a w tej chwili ciezko pali jak jest zimny delikatnie rzuca silnikiem i strasznie szarpie autem tez na zimnym jak juz dostanie temperatury to jakos tam jedzie ale to co bylo wczesniej to osłab o 50%%%% i nie wkreca sie w ogole na wysokie obroty wymienilem juz ( palec, kopułkę, świece, kable, cewkę, filtr paliwa, filtr powietrza, wszystkie płyny eksploatacyjne wymieniane na bieżąco ) i żadnej różnicy wiec proszę o pomoc co jeszcze mozna zrobic zeby chodzil roverek jak wczesniej
kangaroo69 - Pią Wrz 21, 2012 21:30
A mógłbyś kolego opisać, jak to się stało, może po którejś wymianie, tak po kolei
[ Dodano: Pią Wrz 21, 2012 22:30 ]
A i popraw tytuł tematu bo zaraz oberwiesz z góry
bolcik - Sob Wrz 22, 2012 06:17
Jak odpalasz na zimnym to dodaj gazu troche i zobacz czy jest lepiej. Jesli tak silnik krokowy przeczysc. Sprawdz czujnik polozenia przepustnicy jakimkolwiek miernikiem. Czy ostatnio nie miales rozrzadu wymienianego? Wykrec i przeczysc czujnik polozenia walu ewentualnie wymiana tez czeka. Jezeli nic z powyzszych podlącz manometr bo moze wina pompy ale raczej watpie
ggoossuu - Sob Wrz 22, 2012 19:51
witam rozrząd byl wymieniany ponad rok temu jak go kupilem przepustnice przeczyściłem silniczek krokowy tez po wyczyszczeniu silniczka to gorzej pracowal silnik ale jakos samemu sie unormowało tak jak jest co jeszcze moge dodac to ze to sie nie stalo tak nagle auto słabło juz jakiś czas i coraz gorzej wiec obawiam sie ze juz niedługo w ogóle nie bede jezdzil autem bo całkiem padnie
kangaroo69 - Sob Wrz 22, 2012 21:27
A wszystkie czujniki posprawdzałeś ? Na forum masz opis jak sprawdzić tps, sondę itp. Poszukaj tego , bo Twoje objawy za wiele nie mówią, może to być ciśnienie paliwa, czujnik położenia wału, czujnik temperatury jak i źle złożony rozrząd a i jeszcze brak kompresji czy któraś z wymienionych przez Ciebie rzeczy może być lipna jak i źle podłączona np. zamienione przewody, przestawiona kolejność zapłonu....o powyciągaj po kolei przewody i sprawdź czy auto zgaśnie czy tylko osłabnie, czy pracuje równo na wszystkie gary
|
|