Zobacz temat - Pomóżcie podjąć decyzje odnośnie ZR-a :)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Pomóżcie podjąć decyzje odnośnie ZR-a :)

Firq - Nie Wrz 23, 2012 09:56
Temat postu: Pomóżcie podjąć decyzje odnośnie ZR-a :)
Siemka mam ostatnio coraz wiecej wizji co do ZR-a ale szczerze mówiąc brakuje mi juz miejsca pod maską żeby zrealizować plany i naszła mnie myśl że może by sprzedać ZR-a i zakupić ZS-a polifta z większą komora silnika....
Ale sam nie wiem bo to autko jest dla mnie czymś wiecej niż tylko wozidupą :) i tak naprawde nie chciał bym go sprzedawać ;/ i nie wiem co zrobić bo nie chce oddać go komuś co go będzie piłował na każdym biegu :)
I prosze się nie śmiać z moich problemów życiowych :) :P
Co mam zrobić ??

greg-si - Nie Wrz 23, 2012 09:58

Kupić polifta, przerzucić motory i dłubać dalej?
Raczej a nawet na pewno nikt nie doceni tego co zrobiłeś przy silniku. No chyba że Remi albo Rapt.

Firq - Nie Wrz 23, 2012 10:00

Cytat:
Raczej a nawet na pewno nikt nie doceni tego co zrobiłeś przy silniku. No chyba że Remi albo Rapt.

no właśnie wiem o tym i dlatego tez mam takie dylematy ;/

greg-si - Nie Wrz 23, 2012 10:02

Mam to samo i decyzję podjąłem taką że będzie to samo żeby wykorzystać to co zrobiłem do tej pory.
Firq - Nie Wrz 23, 2012 10:16

czyli jaką decyzje ?
pelson91 - Nie Wrz 23, 2012 10:19

ja bym zrobił chyba tak, jak wspominałeś, czyli ZS polift, najlepiej z IDT, przerzucić swoje mody z ZRa, a ZRa pogonić, zawsze trochę kasy odzyskasz :) Na allegro akurat jest polift w dieslu :)
Firq - Nie Wrz 23, 2012 10:29

Wiem bo pojawiło sie kilka ładnych poliftów ostatnio na allegro ale ja jesli juz bym sprzedawał ZRa to tak jak jest teraz z tymi modami bo na ZS-a mam grubszy plan :)
pelson91 - Nie Wrz 23, 2012 10:31

biturbo? :D
Firq - Nie Wrz 23, 2012 10:35

:D :twisted:
brkzzz - Nie Wrz 23, 2012 10:43

Firq, może spróbuj go wystawić na paru niemieckich portalach?
Tam jest więcej ludzi skłonnych wyłożyć na modzone auto lepszą gotówkę, a do granicy nie jest daleko. Na streetracingu był jeden mocno przerobiony Colt 4WD, który w Polsce nie miał szans się sprzedać i przyjechał po niego jakiś Niemiec.

Zakładając, że przyszłemu nabywcy dobrze by z oczu patrzyło, za ile byłbyś w stanie oddać swojego ZR-a?

Raptile - Nie Wrz 23, 2012 10:43

Firq, pytanie jakie plany ? GT50 ? :D 250-300 Km ? Co ze skrzynią ?
Firq - Nie Wrz 23, 2012 10:52

Raptile, nie chce narazie mówić o planach bo jak narazie nie wiem co zrobić czy sprzedać ZR-a czy co zrobić ;/
brkzzz, hmmm z niemieckim u mnie bardzo słabo :) chyba że ktoś miał by konto i był by w stanie mi pomóc wystawić maszyne na jakiejś niemieckiej stronie :)
a ZR-a hmmm nie wiem za ile dokładnie bym chcial sprzedać i pewnie sie będziecie śmiali ale myśle coś około 15 tys zł

Raptile - Nie Wrz 23, 2012 10:54

Firq, ile ?! 7500 max ;) , To skoro nie wiesz to nie sprzedawaj :D Bo myśle że dożo więcej nie ugrasz , a tak przynajmniej wiesz co masz ;)
Firq - Nie Wrz 23, 2012 10:57

Raptile, 7500 to ładną 200 możesz kupić :P
Raptile - Nie Wrz 23, 2012 10:59

a zs to i tez inna masa troszke ;) i troszke na sprincie stracisz
Harry - Nie Wrz 23, 2012 11:00

zr to sadze,ze możesz sprzedać gdzieś okolicach 13
greg-si - Nie Wrz 23, 2012 11:02

Cytat:
czyli jaką decyzje ?

Kupuję R400 w takiej specyfikacji jaką chcę i wszystkie graty przerzucam do siebie a obecną 400`kę sprzedaję w serii za grosze.

15k to jeszcze nie taka straszna kasa. Może właśnie za granicą znalazłby się amator który chce mieć coś innego.

Firq - Nie Wrz 23, 2012 11:02

Raptile napisał,
Cytat:
a zs to i tez inna masa troszke i troszke na sprincie stracisz

Wiem o tym Rapt ale naprawde nie mam miejsca pod maską żeby działać dalej a chce :) Wiec dlatego chęć na ZS-a :)

bociannielot - Nie Wrz 23, 2012 11:04

Harry, może i sprzeda na tyle ale długo to będzie trwało... mało chodliwe te nasze autka niestety :/
Firq - Nie Wrz 23, 2012 11:04

greg-si, no musiał bym spróbować za granica jeśli juz :)
Harry - Nie Wrz 23, 2012 11:05

bociannielot napisał/a:
Harry, może i sprzeda na tyle ale długo to będzie trwało... mało chodliwe te nasze autka niestety :/

wiem o tym duzo jest ogloszen i sie sie powtarzaja

Firq - Nie Wrz 23, 2012 11:07

ale mi nie zależy żeby sprzedać juz odrazu :)
Raptile - Nie Wrz 23, 2012 11:19

Na raty moge go wziąść ;)
Vigoslaw - Nie Wrz 23, 2012 11:31

Firq,

A może dasz ogłoszenie na jakiś forach tuningowych lub gazetach?
Wiadomo, że specyficzny samochód wymaga specyficznej klienteli :wink:

Pozdrawiam,

V.

Firq - Nie Wrz 23, 2012 11:32

ok ale auto dostaniesz po spłaceniu ostatniej raty :P :)

[ Dodano: Nie Wrz 23, 2012 12:32 ]
Vigoslaw, no tez dobry pomysł i dlatego napisałem na forum żebyście mi pomogli i doradzili:)

brkzzz - Nie Wrz 23, 2012 11:47

Firq, z tym niemieckim to nie jest problem. Niemcy dobrze mówią po angielsku. Daj ogłoszenia w tym języku.
Raptile - Nie Wrz 23, 2012 12:00

Firq, w polifcie przypadkiem nie zmienia sie komp ? Gdzies czytalem że są problemy z mofflesami w poliftowych iDT
Firq - Nie Wrz 23, 2012 12:24

Raptile, mofflesa projekt nie obejmuje więc spokojnie :)
Pływak - Nie Wrz 23, 2012 13:23

Kupić ZS poliftowego i wsadzić l serie? Imho bezsens totalny. Wybulisz kasę na auto, przełożenie silnika, ugrasz jeszcze parę kucy, a i tak przez masę budy będzie się bujał w najlepszym wypadku tak jak ZR. Druga sprawa, choćbyś wsadził bi tri albo nawet quadro turbo to w pewnym momencie nie osprzęt ale same bebechy silnika powiedzą "!@!$# nie robię" i co wtedy? Znów przekładka silnika? Jak już bawić sie w przekładki i grubsze mody to czymś co ma większy potencjał. Jak chcesz zostać przy marce to kup ZS z Vką z czasem pomyśl o kompresorze albo zostaw ZR'a i dokup sobie do kompletu coupe z 2.0 turbo będziesz sobie dłubał w turbo benzynie, a ZR miał do codziennej jazdy :D
Firq - Nie Wrz 23, 2012 13:30

no napewno chce zostać przy marce :)
Cytat:
Jak chcesz zostać przy marce to kup ZS z Vką z czasem pomyśl o kompresorze

Powiem ci że chodzi mi tez to po głowie :) aczkolwiek lubie klekoty zwłaszcza że moim robie co miesiąc około 2000 - 2500 tys km :)

Pływak - Nie Wrz 23, 2012 13:36

Tylko odpowiedz sobie czy jest sens? Ile jeszcze ugrasz 20-30KM? Jest warto dla takiego małego przyrostu wydawać worek pieniędzy? Co lepsze po modach może się okazać, ze robienie tym 2500km miesiecznie będzie zabójcze dla takiego wyżyłowanego silnika. No chyba, ze kupisz ZS po lifcie i wsadzisz sobie 2.4 JTD 20V wtedy 250KM możesz atakować ;)
maniaq - Nie Wrz 23, 2012 22:07

Oj firq, widze ze mamy podobne dylematy :D ja nawet splodzilem juz tutaj ogloszenie, bo potzrebowalbym wiekszego auta, raczej kombi, bo ciasno mi wozic graty - sprzet foto, czy rowery. Dbane chuchane na autko, wiec go szkoda. porobione rozrzady, hamulce itp itd... nigdy tego nikt nie zwroci w $, nawet na to nie licze.

Z jednej strony bede musial go kiedys sprzedac, ale ... za darmo oddac tez nie chce :/ jak zyc panie premierze , jak zyc... :) na szczescie obu nas cisnienie nie nagli, wiec na spokojnie, z glowa, a nie pochopnie :D Zoltek nigdy nie zawiodl, wiec mam sentyment do BB. :D

Harry - Pon Wrz 24, 2012 09:00

a tak swoją droga to chyba Marek napisał CI na aucie za ile byś mógł sprzedać. Z tego co pamiętam to było paru chętnych,a nie chciałeś sprzedać :razz:
Firq - Pon Wrz 24, 2012 18:38

ale EURO Harry, :)
maniaq, no najważniejsze że nie ma cisnienia na tej decyzji :)
ja tak mysle że wystawie Bestie w ogłoszeniach internetowych i jak się sprzeda to sie sprzeda a jak nie to nic sie nie stanie :) z Autkiem nawet nie chetnie chciał bym sie rozstać :) zawsze co roku wcześniejsze auta mi się nudziły i sprzedawałem je a ZR juz leci drugi rok jak go mam i nie hu hu mi sie nie nudzi :)

[ Dodano: Pon Wrz 24, 2012 19:38 ]
Harry, dzięki ze sprzedałeś MaRkA bo jak pytałem na zlocie czy to on mi napisał na aucie to się wypierał po siedmiokroć i ja mu uwierzyłem :D ale teraz wiem ze to jednak ON :) :D

greg-si - Pon Wrz 24, 2012 18:51

Firq, maniaq,
Parcia może i nie ma ale jak już się sprzeda to jest chęć, zapał no i pieniądze do roboty kolejnego projektu.
Wystawiaj. Kumpel sprzedał tak R32T, a zajęło to tyle czasu ile potrzebował kupiec na to by przylecieć do Polski a cena była niemała.
Powodzenia :)

Firq - Pon Wrz 24, 2012 18:57

no to sie wystawi i zobaczymy co się bedzie działo :)
Harry - Pon Wrz 24, 2012 19:01

Firq napisał/a:
EURO Harry, :)

taaa Euro
Firq napisał/a:
Harry, dzięki ze sprzedałeś MaRkA bo jak pytałem na zlocie czy to on mi napisał na aucie to się wypierał po siedmiokroć i ja mu uwierzyłem :D ale teraz wiem ze to jednak ON :) :D

nie wiem dokładnie czy to On, dlatego napisałem CHYBA, ale może coś zle kojarzę :wink:
moim zdaniem tamta cena była adekwatna co do stanu auta :razz:
Grzejący sie diesel z kapciem, jak na auto z duza moca, z badziewnym układem hamulcowym :mrgreen:
to ile Ty bys chcial za takie cos dostac ? :razz:
dam 500 zł pasuje ? Gotóweczka, a nie jak Raptile na raty :mrgreen:

Remigiusz - Pon Wrz 24, 2012 19:04

Firq, Ja bym wymontował miskę oleju i Turbinke wsadził znów orig, wyciągnąć wtryski, Chipy i sprzedać jak jest :wink: Kupuj ZR bo naprawdę więcej miejsca jest i wygody :wink:

Przy V6 w Roverki nie wychodzi w grę kompresor bo to długo nie pociągnie, Jedynie T_seria :wink:

Firq - Pon Wrz 24, 2012 19:04

Diesel sie juz nie grzeje opanowane ;]
Powiem tak Ha ha ha ;]

Pływak - Pon Wrz 24, 2012 19:09

friq tylko przygotuj się na sprzedanie bo ja też nie myślałem, ze uda mi się szybko sprzedać kanciaka i będe musiał rozbierać do serii ale wystawiłem na allegro tak jak stał pierwszy telefon i R odjechał ;) Żebyś później pół roku auta nie szukał jak ADI ;)

Remigiusz napisał/a:

Przy V6 w Roverki nie wychodzi w grę kompresor bo to długo nie pociągnie, Jedynie T_seria :wink:

A l seria jak dlugo pociągnie po kolejnych modach? :D

Markzo - Pon Wrz 24, 2012 19:10

Przelicz sobie ile CIe wyniesie kolejny projekt i jak będzie z jego bezawaryjnościom :) Nie czarujmy się, Kv6 z kompresorem to dorga impreza - odprężenie motoru przekładką lub kutymi tłokami/korbami do tanich nie należy, Sensowniej wypada single turbo, mierzyłem wstępnie i spokojnie się zmieści nawet da się użyć ori kolektorów wydechowych po lekkich modach, ssący od kianki i powinno to banglać. Tylko dalej bez odprężania (CR 10,5:1) zostaje soft turbo i doładowanie ok 0,4 bara, powinno to dać z 220KM ale roboty na pewno dużo, choć satysfakcja jeszcze większa ;)

Z drugiej strony wg tego co pisał Remi możliwości L-serii kończą się koło 190KM, więc nie tak znowu dużo...Może Tseria w miejsce Lserii do Twojego ZR? swap rozpykany u angoli, szukając informacji nt T16 w ZS natknąłem się na gotowe fotostory z opisem motnażu, potrzebnymi częsciami i rozpiską. A tam gdzie konczy się Lseria zaczyna sie Tseria, pomysl o tym ;) Kupno Tomcata to problem, ciężko znależć godny egzemplarz, 620Ti to chyba nie to czego szukasz ;)

Masz podobny dylemat co ja kilka miesięcy temu. Zdecydowałem się zostać przy swojej, pewnej budzie i nie żałuje. Masz już sporo modów zrobionych, pewne auto, przy zakupie nowego automatycznie generuje sie duzo kosztów, wychodzą rózne kwiatki. Ciekaw jestem ciekaw co zrobisz ;) tak czy inaczej powodzenia, bo jestes jedna z niewielu osob tutaj, ktora potrafi wprowadzic zakrecone pomysly w zycie ;) stay tuned :)

Harry - Pon Wrz 24, 2012 19:19

Cytat:
Powiem tak Ha ha ha ;]

Dobra, nie chcesz skorzystać z mojej oferty to nie :razz: tylko później nie płacz, ze z tak atrakcyjnej ofert nie skorzystałeś :mrgreen:

Raptile - Pon Wrz 24, 2012 19:24

Remigiusz napisał/a:
Ja bym wymontował miskę oleju i Turbinke wsadził znów orig, wyciągnąć wtryski, Chipy


Myśle ze kupiec na taki gotowy zestaw znalazl by sie bardzo szybko ;)

Pływak - Pon Wrz 24, 2012 19:27

friq trzeba było brać ZR od Ciufy i dokończyć projekt byś miał dwa jeden z Vką drugi z klekotem ;)
Harry - Pon Wrz 24, 2012 19:29

Cytat:
friq trzeba było brać ZR od Ciufy i dokończyć projekt byś miał dwa jeden z Vką drugi z klekotem ;)

i to by nie bylo glupie :wink:

Bumelant - Sro Wrz 26, 2012 15:02

Co ty chopie chcesz rozwijac :) Sprzedac i AWD :) Proste - polecam. EHHE Kup najpierw normlany samochod - potem go rozwijaj :) z ..... bata nie ukrecisz - niestety it;s true :)
bociannielot - Sro Wrz 26, 2012 15:05

Bumelant, a Ty co kupujesz ;]
Firq - Sro Wrz 26, 2012 15:06

Bumelant, masz racje ale ja nie chce innego auta jak R/MG :)
Markzo - Sro Wrz 26, 2012 15:08

tylko jakie sensownie jadące AWD kupi w cenie ZR'a?
bociannielot - Sro Wrz 26, 2012 15:15

Markzo, jakieś fajne stare quattro by zrobił w tych pieniążkach ;) był u mnie gość miał coupe 2.8 litra zdaje się w quattro - generalnie daje radę a i podobno swap na v8 w planach :)
Pływak - Sro Wrz 26, 2012 15:16

A kto mówi, ze w cenie ZR'a? Przecież padały propozycje np kupienia ZS i modzenia dalej wiec to nie sa koszta ZR, a jeszcze dokładanie kasy do ZS i worka pieniedzy na następne mody no ale jak ktoś chce koniecznie R/MG i koniecznie z dieslem no to cóż ale obawiam się za nie dalej jak za kilka miechów i tak friq podejmie męską decyzje i kupi coś mocniejszego bo l serii w nieskończoność kręcił nie będzie, a apetyt rośnie w miarę jedzenia :D
Firq - Sro Wrz 26, 2012 15:45

no Pływak, podsumował wszystko w temacie :) :D
nikt nie mówił o zakupie auta w cenie ZR-a :)

maniaq - Czw Wrz 27, 2012 09:02

ZS wcale nie jest duzo drozszy w zakupie od ZR-a , ale koszty utrzymania nieco inne jezeli mowimy o V6 ;) IMHO upieranie sie przy marce jest fajne, jezeli modyfikacje nie beda za daleko posuniete, bo w pewnym momencie tzreba by ingerowac w wiele rzeczy, od napedu, przez zawieszenie i haulce... co czesto jest nieoplacalne, bo mozna kupic szybsze auto, ktore bedzie od razu lepsza baza do modowania.

AWD to nieco inna liga $, bo kupowac jakiegos starego raszpla by tylko miec 4x4, bez sensu, nawet stare GTki Subaru trzymaja wysoko cene.

Nie wiem co bym zrobil na twoim miejscu, bo wsiadajac do ZS-a nie bedziesz czul ogromnej roznicy w przyspieszeniach , na pewno w prowadzeniu. Ale jak chcesz cos szybszego... to nie wiem co bym zrobil.

Firq - Czw Wrz 27, 2012 11:13

nie musi być szybsze :) byle by dorównywało osiągami mojemu Zr-owi :) bo wiem że ZS jest troszke cięższy :)
Cytat:
AWD to nieco inna liga $, bo kupowac jakiegos starego raszpla by tylko miec 4x4, bez sensu, nawet stare GTki Subaru trzymaja wysoko cene.

hehe no właśnie nie chce żadnego starego raszpla :)
i tez cały czas sie upieram na Zs-a polifta :)

bociannielot - Czw Wrz 27, 2012 11:30

Firq, kup sobie a3 w klekocie quattro 1.9 130km :ok:
Firq - Czw Wrz 27, 2012 11:44

bociannielot, były klekoty w quattro??
bociannielot - Czw Wrz 27, 2012 11:48

Firq, były, ba nawet w większych modelach np z 2.5 tdi ale to wszyscy wiedzą że poracha silnik ;)
http://otomoto.pl/audi-a3...-C25768304.html
Pierwszy z brzegu ;)

[ Dodano: Czw Wrz 27, 2012 12:48 ]
co prawda tam na tyle chyba tez kupa bo belka, ale 4x4 załatwi sprawę i nie będziesz się tym przejmował jeśli faktycznie belka tam siedzi :lol: a i do tuningu droga łatwa bo silnik juz dawno rozpracowany ;)

Brt - Czw Wrz 27, 2012 14:11

A ten quattro to jest stały napęd na 4 czy dołączany w razie potrzeby, gdy przód sie uślizguje ??
Markzo - Czw Wrz 27, 2012 14:17

ile waży ZR? ważył ktoś? sensowne AWD to tak koło 30k, żeby ta zmiana miała sens...
Pływak - Czw Wrz 27, 2012 14:29

Brt napisał/a:
A ten quattro to jest stały napęd na 4 czy dołączany w razie potrzeby, gdy przód sie uślizguje ??

Akurat w A3 i S3 jest na haldexie czyli załącza się tylko gdy jest potrzeba.

Co do sensownego auta to za 20K z hakiem można przytargać do kraju ładne S3, a 225KM w serii + quattro już powinno dawać więcej frajdy niż ZR w klekocie dodatkowo samym programem jest do ugrania 260KM. No ale niestety pozostając przy marce to raczej nic sensownego nie ma wiec jak ktoś sie uparł to pozostaje rzeźbić w tym co R oferował :)

bociannielot - Czw Wrz 27, 2012 14:30

Brt napisał/a:
A ten quattro to jest stały napęd na 4 czy dołączany w razie potrzeby, gdy przód sie uślizguje
raczej dołączany - choć na pewno nie wiem, jeździłem w passacie 4 motion - dawał radę a porównanie z subaru miałem (nie to samo ale dawał radę napęd :ok: )
Markzo - Czw Wrz 27, 2012 14:34

Pływak napisał/a:
Brt napisał/a:
A ten quattro to jest stały napęd na 4 czy dołączany w razie potrzeby, gdy przód sie uślizguje ??

Akurat w A3 i S3 jest na haldexie czyli załącza się tylko gdy jest potrzeba.

Co do sensownego auta to za 20K z hakiem można przytargać do kraju ładne S3, a 225KM w serii + quattro już powinno dawać więcej frajdy niż ZR w klekocie dodatkowo samym programem jest do ugrania 260KM. No ale niestety pozostając przy marce to raczej nic sensownego nie ma wiec jak ktoś sie uparł to pozostaje rzeźbić w tym co R oferował :)

Wertując temat "kupie audi S/RS" na racingforum dochodze do wniosku, ze mocno rozmijasz się z prawdą, ładna esa to od 30k w gore... Wklejają tam ludzie opisy tego co oglądali to po ok 20k są sztrucle i ulepy...

Pływak - Czw Wrz 27, 2012 14:40

Jak kupisz w kraju przytargane przez handlarza od turka to tak. Jak sobie poszukasz sam to znajdziesz. Po za tym jakie turbo łatwo i tanio można kupić? Chyba turbo diesla :rotfl: Z T serią jeszcze gorzej niż z audi bo po pierwsze starsza jednostka po drugie mniej popularna więc więcej padak niż dobrze utrzymanych. Może się komuś nie podobać audi ale co by na nie nie mówić to bije ZR na głowę :)
bociannielot - Czw Wrz 27, 2012 14:42

Wszyscy fajnie piszą o mocy i turbo benzynkach nikt nie pamięta że firq dużo jeździ i myślę że takie a3 w klekocie przy jakimś dobrze zrobionym tuningu było by idealnym kompromisem pomiędzy spalaniem a osiągami ;]
Pływak - Czw Wrz 27, 2012 14:46

LPG i się robi 2 x taniej :)
bociannielot - Czw Wrz 27, 2012 14:47

Pływak, nie każda turbo benzyna znosi dobrze lpg
Pływak - Czw Wrz 27, 2012 14:50

Co prawda nie wiem jak wyglada gaz w Sce ale widzałem ostatnio na fotach z jakiś targów był GT-R z LPG wiec podejżewam, że w wiekszosci przypadków problemy z podtlenkiem LPG to "fachowcy" montujący instalacje których ostatnimi czasy wyrosło jak grzyów po deszczu.

P.S Mam jeszcze jedną propozyce Volvo C70 z silnikiem T5 :D

greg-si - Czw Wrz 27, 2012 14:50

Co do A3/S3 to nie jest to taka super baza do upalania jeśli chodzi o śmiganie w zakrętach.

Kupuj ZS`a. Nie jest strasznie dużo cięższy od ZR.

Markzo - Czw Wrz 27, 2012 14:54

Nie porównuje 2.0T do S3 bo to nie ma sensu, zawsze kupno gotowego, fabrycznie podrasowanego auta to łatwiejsza opcja, chodzi mi tylko o koszt zakupu i pozniejszego utrzymania lub doprowadzenia do stanu uzywalnosci. Sam decydując sie na swap kalkulowalem i S3 i S4, Subaru, Eclipsa i lancera. 30k pln to takie minimum wg mnie...

Ponawiam pytanie, ważył ktoś ZR?

bociannielot - Czw Wrz 27, 2012 14:58

Pływak napisał/a:
Co prawda nie wiem jak wyglada gaz w Sce ale widzałem ostatnio na fotach z jakiś targów był GT-R z LPG wiec podejżewam, że w wiekszosci przypadków problemy z podtlenkiem LPG to "fachowcy" montujący instalacje których ostatnimi czasy wyrosło jak grzyów po deszczu.
w volvo s/v40 był silnik t4 np - nie da się go zagazować żeby nie mieć problemów :/ . Po prostu się nie da :/ .
Pływak - Czw Wrz 27, 2012 14:58

Tak czy tak są wydatki kupi ZS z klekotem i będzie w nim rzeźbił, a ostatecznie przyrost mocy i masy się zrównają i różnicy w osiągach nie będzie. To już lepiej dołożyć trochę kupić coś co po pierwsze ma więcej mocy na starcie i po drugie ma jako taki potencjał na dalsze mody. Jak narazie krytykujesz propozycje innych a sam nic ciekawego nie zaproponowałes :P

bociannielot, T4 nie wiem T5 w volvo to co drugie widzałem na LPG :D

Markzo - Czw Wrz 27, 2012 15:02

Pływak napisał/a:
Tak czy tak są wydatki kupi ZS z klekotem i będzie w nim rzeźbił, a ostatecznie przyrost mocy i masy się zrównają i różnicy w osiągach nie będzie. To już lepiej dołożyć trochę kupić coś co po pierwsze ma więcej mocy na starcie i po drugie ma jako taki potencjał.

Wiesz, zależy ile Firq ma do wydania, bo zakuop ZS to jakies 15-18k, zostaje na te mody spoooro kasy, dlatego on sam musi zdecydowac. Jesli by mnie bylo stac to kupiłbym Evo albo Sti, ale nie tyle stac na zakup co utrzymanie, bo patrzac po znajimych to dopiero sa koszta :/

[ Dodano: Czw Wrz 27, 2012 16:02 ]
Pływak napisał/a:
Jak narazie krytykujesz propozycje innych a sam nic ciekawego nie zaproponowałes

jesli to do mnie, to propozycje sa w moim 1wszym poscie :)

bociannielot - Czw Wrz 27, 2012 15:05

Pływak, t5 z gazem - ok, t4 - nie ma szans na bez problemową eksploatację :/ co do rzeźby zgadzam się - dlatego bym wolał quattro w haldexie niż fwd - w zakręt i tak dobrze wejdzie a do tuningu jest porządne zaplecze pod VW i audi ;] nawet kapcie można większe i szersze założyć dla lepszej trakcji niż w r/mg ;]
Pływak - Czw Wrz 27, 2012 15:14

Markzo napisał/a:

jesli to do mnie, to propozycje sa w moim 1wszym poscie :)

Jedyna propozycja jaką tam widze to wsadzenie T serii do ZR i ciekawa to ona średnio jest bo po pierwsze sam wiesz ile to kosztuje i jak trudno znaleźć dobrą jednostke. Ty miałeś szczęście bo trafił sie klient na KV wiec koszta poleciały w dół. Teraz sobie do ZR dolicz koszty swapu na czysto problemy ze znalezieniem silnika i jednak te trudności przy szukaniu Audi w porównaniu do swapu nie są aż takie złe :D Już nie wspomne ze Ska na starcie ma lepszy naped, lepsze heble i wyzszy komfort :D

bociannielot napisał/a:
Pływak, t5 z gazem - ok, t4 - nie ma szans na bez problemową eksploatację :/ co do rzeźby zgadzam się - dlatego bym wolał quattro w haldexie niż fwd - w zakręt i tak dobrze wejdzie a do tuningu jest porządne zaplecze pod VW i audi ;] nawet kapcie można większe i szersze założyć dla lepszej trakcji niż w r/mg ;]

Dlatego pisałem o T5 sam sie za taką rozglądalem ale tradycyjnie cięzko o dobre sztuki, a ja już byłem bez auta wiec nie miałem pół roku an rozgladanie się i wybrzydzanie ;) Co do reszty to się zgadza dizajnem VAG nie powala ale zaplecze mechaniczne jest spore :)

Markzo - Czw Wrz 27, 2012 15:31

Pływak napisał/a:
Jedyna propozycja jaką tam widze to wsadzenie T serii do ZR i ciekawa to ona średnio jest bo po pierwsze sam wiesz ile to kosztuje i jak trudno znaleźć dobrą jednostke. Ty miałeś szczęście bo trafił sie klient na KV wiec koszta poleciały w dół. Teraz sobie do ZR dolicz koszty swapu na czysto problemy ze znalezieniem silnika i jednak te trudności przy szukaniu Audi w porównaniu do swapu nie są aż takie złe Już nie wspomne ze Ska na starcie ma lepszy naped, lepsze heble i wyzszy komfort

Pisałem wyżej, że kupno takiego auta jak S3 jest na bank łatwiejsze :) cięzko się z tym nie zgodzić ;) Zrobienie 2.0T w ZR mysle ze w graniach 5-6k by się zamknęło, z tym, że w ZR jest dużo prościej :) bo wkładasz graty od coupe turbo które pasują p&p, z elektroniką rzeżba jest minimalna - tylko że w jego przypadku trzeba by zmienic zasilanie z ON na PB. Ciekawi mnie co Firq wymysli :)

Pływak - Czw Wrz 27, 2012 15:35

Czyli biorąc pod uwagę kwotę na jaka ceni sobie friq ZR'a robi się 20K zł i zapomniałem zapytać jeszcze jak twoim zdaniem się będzie taki ZR z 200KM na pokładzie prowadził? Już nie wspomnę o chęci późniejszych modów bo wtedy pewnie tylko na 1/4 mili :D
Markzo - Czw Wrz 27, 2012 15:50

i sprzeda rzeczy po swapie i pewnie spora część się mu zwróci - patrz na przykład Kozika i VVC.

A jak ma sie prowadzić? bo nie bardzo kumam, skoro T wazy praktycznie tyle samo co L (patrząc po wagach np 620Ti vs 620Sdi to nawet mniej)? a ma szpere i lepszy przebieg moc/moment?

Nikogo na siłe nie bede przekonywal, bo to nie zabawa na 1 popłudnie ale nie popadajmy w skrajność...

Pływak - Czw Wrz 27, 2012 15:55

Markzo napisał/a:

A jak ma sie prowadzić? bo nie bardzo kumam, skoro T wazy praktycznie tyle samo co L (patrząc po wagach np 620Ti vs 620Sdi to nawet mniej)? a ma szpere i lepszy przebieg moc/moment?

To trzeba poczytać forum i opinie osób, które trochę polatały ZRem po torze. Lekka dupa belka na tyle i tu w dodatku ponad 200KM myslę, ze na tyle rozgarnięty w dziedzinie motoryzacji jesteś, ze powinieneś skumać, ze fajnie to to się prowadzić nie będzie. Coupe i ZS mają całkiem inne zawieszenie na tyle i inny rozkład masy szczególnie ZS.

Markzo - Czw Wrz 27, 2012 15:57

Wiem jak jeździ ZR bo jeździłem 160tką i dieslem. To ma być auto do latania po torze? :roll: chyba raczej do codziennej jazdy. Dlatego powtarzam, nie popadajmy w skrajność.
Pływak - Czw Wrz 27, 2012 16:02

Do codziennej jazdy to spokojnie wystarczy ZR w dieslu widać friq szuka czegoś co można bardziej pomodzić niż jego obecne auto, a skrajność to jest właśnie wywalenie worka kasy na swap i na końcu stwierdzenie, ze to jednak nie o to chodziło :D