|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 45 iDT] Kod błędu P0216 jakie mogą być przyczyny
bartoslaw1988 - Sob Wrz 29, 2012 12:46 Temat postu: [Rover 45 iDT] Kod błędu P0216 jakie mogą być przyczyny P0216 Timing Device Position Governing
Szymon199010 - Sob Wrz 29, 2012 19:23
Przestawiacz kąta wytrysku w pompie.
Silnik chodzi głośniej niż zawsze i czasami nie ma pełnej mocy lub jest wciąż słabszy?
Radzę to przeczytać http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=78358
bartoslaw1988 - Nie Wrz 30, 2012 08:47
Dzięki Szymon199010 za podpowiedz ale czy masz na myśli elektromagnes kąta wtrysku czy tłoczek przestawiacza. Pozdrawiam
Szymon199010 - Nie Wrz 30, 2012 09:12
Timing selenoid czyli elektromagnes czasu wtrysku.
Numer tego zaworu to
0 281 002 413
bartoslaw1988 - Nie Wrz 30, 2012 17:08
Dzięki Szymon199010 mam nadzieje że uda mi się zdobyć ten elektrozawór i że ten rozwiąże mój problem z brakiem mocy i szarpaniem.Pozdrawiam
Szymon199010 - Nie Wrz 30, 2012 20:59
Ciężko go zdobyć niestety. Wiem bo też mam problem z tym zaworem:(
Widziałem taki tylko na angielskim portalu aukcyjnym . Był to zawór od transita z vp 30
bartoslaw1988 - Wto Paź 02, 2012 16:47
Szymon199010 zawór kupiłem używany na 100% sprawny zmieniłem niestety nic to nie dało auto jakie było słabe takie jest pozostaje mi tylko zregenerować pompe albo kupić używkę
Szymon199010 - Wto Paź 02, 2012 20:37
Nie wiem czy czasami po wymianie nie trzeba skalibrować pompy na stole.
Remigiusz - Wto Paź 02, 2012 20:45
A tobie działa jeszcze autko na tym kodzie błędów tylko jest słabe A nie chodzi jak traktor
Pompy po wymianie tłoczków czy czegokolwiek nie trzeba nic kalibrować.
Szymon199010 - Wto Paź 02, 2012 21:12
Ja mam błąd p0216 i p1222 i autko już dosyć długo chodzi. Trochę głośniej i czasami jakby było trochę słabsze ale ogólnie to śmiga aż miło.
Remigiusz - Wto Paź 02, 2012 22:36
Szymon199010, To ze chodzi to nie znaczy ze dobrze to jest dla silnika. Mozę tobie tłoki wypalić U ciebie padł z tymi dwoma błędami Timing solenoid
bartoslaw1988 - Czw Paź 04, 2012 16:17
Remigiusz u mnie auto chodzi ale jest bardzo słabe obroty dochodzą do maksymalnie 2tys obrotów i strasznie dymi i rzeczywiscie troche głosniej chodzi może nie jak traktor ale jednak może sterownik padł chociaż kod błędu raczej na to nie wskazuje
Szymon199010 - Nie Paź 07, 2012 06:12
Jak by sterownik padł to auto już by nie o odpaliło.
Co do dymienia i spadku mocy to sprawdził bym na twoim miejscu węże od turbo.
bartoslaw1988 - Nie Paź 07, 2012 11:46
Szymon199010 węże od turbiny sprawdzone sama turbina także, cały wydech sprawdziłem czy nie zapchany ale auto tak sie zachowuje jakby cos go trzymalo przy 2tys
Szymon199010 - Nie Paź 07, 2012 21:15
Do sprawdzenia jeszcze kąt wytrysku.
A jakim sprzętem podłączyłeś się? Może jest jeszcze jakiś błąd którego nie odczytał?
bartoslaw1988 - Pon Paź 08, 2012 11:58
Szymon199010 byłem w serwisie w Czestochowie nie wiem jakim programem to odczytywali kat wyprzedzenia zapłonu mam -3,5 więc jest bardzo opóźniony przestawianie na rozrządzie i pompie nic nie daje co by wskazywalo na elektromagnetyczny przestawiacz ale jak już wspominałem po zamontowaniu innego dalej te seme objawy
Szymon199010 - Pon Paź 08, 2012 18:22
U mnie mimo że jest błąd przestawiacza to kąt wtrysku odczytywanego przez komputer jest taki jak jest ustawiony rozrząd czyli u mnie 4,0 na ciepłym silniku. Chociaż przestawiacz podaje jak mu sie podoba to odczyt w komputerze jest wciąż 4.
Więc według mnie tu jest Twój problem.
A robił ci o ktoś co zna się na Roverkach ?
mirwin - Wto Paź 09, 2012 06:48
Podjedź do Boscha powinni KTS-em odczytać kąt i ustawić jak będzie potrzeba. W końcu to ich pompa tam siedzi.
|
|