|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [75 2.0 CDT '03 - automat] Proszę, oceńcie to auto
tobi - Wto Lis 13, 2012 17:47 Temat postu: [75 2.0 CDT '03 - automat] Proszę, oceńcie to auto Będę wdzięczny szczere słowo o tym modelu. W sieci i na forum mało informacji o roverku-dieslu w automacie.
1. Jak się takowy rover w automacie sprawuje?
2. W razie awarii skrzyni gdzie w mazowieckim znajdę dobrego speca?
3. Czy w Płońsku istnieje godny polecenia zakład diagnostyczny, także pod kątem skrzyni?
4. Ile to złotko może palić? (czy zarobię na paliwo?:)
Dziękuję!
link do auta: http://moto.allegro.pl/ro...2769012694.html
Vigoslaw - Wto Lis 13, 2012 19:46
Samochód z Płońska, czyli podwyższone ryzyko...
Spali to w granicach 7 do 8 litrów po mieście (jeżeli mówimy o aktualnej aurze)
Co do diagnostyki, to nie znam się w Woj. mazowieckim
Jedyne co wiem, to, żeby zepsuć automat, to trzeba mieć umiejętności
ładnie wygląda, ma standardowy przebieg na allegro, wersja dobrze wyposażona, ale nie max.
Pozdrawiam,
V.
dukat11 - Wto Lis 13, 2012 21:26
Vigoslaw napisał/a: | Spali to w granicach 7 do 8 litrów po mieście (jeżeli mówimy o aktualnej aurze) |
raczej nie w automacie. W mieście to 10l a w trasie 7-8
encor - Sro Lis 14, 2012 16:42
dokładnie, po mieście spodziewaj się spalania około 10L bo 7-8 to pali manual.
Może się mylę, ale w 2003 roku nie powinien być już nowy typ blendy z logiem Rovera na blendzie ? Dla potwierdzenia przydałby się numer VIN...
tobi - Sro Lis 14, 2012 17:15
Pojutrze będę miał VIN. chyba do czorta to nie składak...
ps. Dzięki wszystkim za wsparcie.
0L0 - Sro Lis 14, 2012 19:09
encor napisał/a: | Może się mylę, ale w 2003 roku nie powinien być już nowy typ blendy z logiem Rovera na blendzie ? |
Dokładnie. Nie powinno też być oznaczenia pojemności silnika na drzwiach.
O ile mnie wzrok nie myli to na desce jest też najprawdziwsze drewno, co również sugerowało by nieco starszy egzemplarz.
SeniorA - Sro Lis 14, 2012 20:35
To wszystko wskazuje na 2001r. ( drugi kwartał ).
dukat11 - Sro Lis 14, 2012 22:09
0l0 napisał/a: | O ile mnie wzrok nie myli to na desce jest też najprawdziwsze drewno, co również sugerowało by nieco starszy egzemplarz |
Może stał jako wystawowy w salonie i sprzedany w 2003. Tak czy inaczej ładnie wyposarzona wersja. Etui firmowe na dokumenty chyba też w 2002 zastąpiono plastikowym
0L0 - Czw Lis 15, 2012 08:44
W treści ogłoszenia wyraźnie jest napisane o roku produkcji, nie pierwszej rejestracji Gdyby tak było to nie było by się czego przyczepić.
SeniorA - Czw Lis 15, 2012 09:13
dukat11 napisał/a: | Etui firmowe na dokumenty chyba też w 2002 zastąpiono plastikowym | tak , w grudniu 2001 , a także dano jedną naklejkę na pasie przednim ( tu są trzy ) czy też przycisk pilota bez logo.
tobi - Czw Lis 15, 2012 21:41
Sam już nie wiem.. Poza paliwożernością automatu pozostaje problem rozkraczenia się go na drodze, wtedy laweta i naprawa/regeneracja, ale gdzie? Czy w centrum kraju są jacyś specjaliści od automatów roverowych?
SeniorA - Czw Lis 15, 2012 22:02
Cytat: | Czy w centrum kraju są jacyś specjaliści od automatów roverowych?
| tobi, to jest skrzynia montowana w wielu markach np. Mazdach ,Fordach , VW a prawidłowo eksploatowana jest wytrzymalsza od skrzyń manualnych. Problem w tym żeby trafić na taką albo żeby przed kupnem sprawdził ją specjalista.Większość awarii dotyczy silników a mechanicy z przyzwyczajenia szukają przyczyny w skrzyni.Z tą paliwożernością to też przesada , wszystko zależy od techniki jazdy , za to komfort jazdy zwłaszcza w mieście nie do porównania z manualem.
tobi - Czw Lis 15, 2012 22:12
Dzięki za otuchę:). Tak to jest jak laik od xantii '95 napali się na roverka.
Pomęczę jeszcze z tym specjalistą od skrzyni. Jakiego rodzaju stacji mam szukać, żeby mi rzetelnie skrzynkę przejrzano?
SeniorA - Czw Lis 15, 2012 22:35
Pierwsze , to sprawdzić czy są dowody na wymianę oleju po max 80-90 tyś. km i później co max 40 tyś. i to oleju Texaco N402 lub ATF 402, LNR 402 ,MG Rover 403 . Skrzynię sprawdzać w serwisie specjalistycznym zajmującym się konserwacją i naprawami skrzyń automatycznych .
A ja się oglądam za Xantiami.
Vigoslaw - Pią Lis 16, 2012 07:54
Czyli mówicie, że diesel + automat ok 10 l ON
A 2,0 T benzyna też spali w okolicach 10 PB ?
To mnie zastanawia...
Co do Xantii to miałem i sobie chwale, najbardziej chorowałem na 3,0 V5, albo 2,0 T oczywiście tylko Activa
Pozdrawiam,
V.
dukat11 - Pią Lis 16, 2012 20:59
tobi napisał/a: | Sam już nie wiem.. Poza paliwożernością automatu pozostaje problem rozkraczenia się go na drodze, wtedy laweta i naprawa/regeneracja, ale gdzie? Czy w centrum kraju są jacyś specjaliści od automatów roverowych?
|
bez przesady. Ja mam 4 lata automat i daje radę. Jak ci padnie sprzędło w manualu to też laweta.
tobi - Pią Lis 16, 2012 23:49
Księżniczka to prawdziwy poduszkowiec - to jej główna zaleta.
A co do Roverka - oglądałem dziś. Wszystko na oko w porządku. Zmartwiły mnie jedynie nie do końca świecące się diody (?) w wyświetlaczu lcd (?) komputera pokładowego. Podobną sytuację widziałem w nie jednym Oplu. Jest jakaś rada? Można wymienić ten "układ świecący".
rafalmis1 - Sob Lis 17, 2012 07:27
Wypalone linie na wyświetlaczy, to jedynie wymienić wyświetlacz, bo to nie wina podswietlenia
SeniorA - Sob Lis 17, 2012 08:37
dukat11 napisał/a: |
SeniorA napisał/a:
Sam już nie wiem.. Poza paliwożernością automatu pozostaje problem rozkraczenia się go na drodze, wtedy laweta i naprawa/regeneracja, ale gdzie? Czy w centrum kraju są jacyś specjaliści od automatów roverowych?
|
dukat11, ja tego nie pisałem
dukat11 - Sob Lis 17, 2012 12:49
SeniorA napisał/a: | dukat11, ja tego nie pisałem |
Sorki jakiś błąd w cytowaniu, poprawiłem
michalie - Sro Lis 21, 2012 12:04
tobi, Sprawdź czy nie szarpie czy płynnnie zmienia biegi, robi kick dałna , czy każda zmiana pozycji lewarka wyświetla sie na wyświetlaczu i tak samo tryby sportowy i zimowy bo ekonomiczny nic nie wyświetla, no i jak masz na D to bez gazu powinien sam ruszyć
co do spalania to ja po chipie mam na trasach "miejsko wiejskich" 7,5 a na typowych trasach 150 km w 1 stronę wyszło mi 6,5 i nawet go cisnąłem.
|
|