|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Prawo i ubezpieczenia - Brak wpłaty 2 raty mimo jej wpłaty.
ADI-mistrzu - Czw Sty 03, 2013 16:32 Temat postu: Brak wpłaty 2 raty mimo jej wpłaty. Witam,
Sprawa tyczy się mojej dziewczyny i piszę w jej imieniu.
Sytuacja wygląda następująco:
29 października 2012r. kupiła auto (matiza) i pojechała przepisać ubezpieczenie na siebie. Na miejscu okazało się że ubezpieczenie nie jest opłacane z góry tylko ratalnie (2 raty).
Pani powiedziała że może od razu zapłacić ją i będzie miała spokój, więc tak zrobiła.
Niestety albo nie dostała pokwitowania zapłaty...
19 grudnia zostało wystawione wezwanie, i przysłane do niej, do zapłaty 2 raty z terminem na 15 styczeń.
I tutaj pojawia się problem, co z tym fantem? Byłem w PZU (tam jest ubezpieczone) i w systemie widnieje że pierwsza rata została zapłacona w Lipcu, drugiej wpłaty brak...
Na aneksie który dostała widnieje coś takiego:
I trochę to samo siebie zaprzecza, bo jest napisane iż składka należna od nabywcy od dnia nabycia wynosi 0, a niżej że coś jest.
Aneks nie był chyba wystawiony w PZU bo pieczątka jaka tam widnieje to "AGENCJA TURYSTYCZNO-UBEZPIECZENIOWA Natalia...."
I co teraz można z tym zrobić? Będziemy jechać do tego miejsca gdzie była i spróbujemy to odkręcić, ale pewnie bez dowodu niema za wielkich szans?
redcloud - Czw Sty 03, 2013 18:17
Adi na tym świstku widnieje, ze tylko 1 rata jest wpłacona przez SPRZEDAJĄCEGO i kolejna do wpłaty 4 stycznia 2013 przez KUPUJĄCEGO. Wg PZU 1sza rata wpłynęła a drugiej brak.
Moim zdaniem tak:
1. Agent zrobił was/dziewczynę w konia i zgarnął do kieszeni 208 zł
Zapieprzyliście, że nie macie dowodu wpłaty drugiej składki !!!!!!!! (po ile macie lat - po 14?)
Najpierw po dobroci spróbujcie, jeżeli nie poskutkuje to straszcie Rzecznikiem Konsumenta, Skargą do PZU i ogłoszeniem na portalach o naciągaczu.
Wtedy poproście o bardzo dokładne dane - imię i nazwisko agenta, kto jest właścicielem itp. Ludzie boją się podawać takich danych.
Jeżeli to był tylko pracownik a nie właściciel to od razu do szefa.
ADI-mistrzu - Wto Mar 12, 2013 14:10
Mnie przy tym nie było własnie... po za tym jak człowiek się śpieszy to nie o takich rzeczach zapomina, zwolniła się wtedy z pracy aby do urzędów zdążyć bo ma 60km drogi.
To chyba będzie druga opcja to też o niej myślałem, chodź mam nadzieję że jednak są tam uczciwi ludzie...
Dobra, zobaczymy, w przyszłym tyg się podjedzie i pomówi.
[ Dodano: Wto Mar 12, 2013 14:10 ]
Prawa ciągnie się dalej....
W chwili obecnej wystawili ponownie aneks gdzie wpisali iż wysłali zapłatę o numerze jakimś tam ze złą datą i niżej są informacje prostujące.
Poszedłem z tym do PZU, pokazałem, baba powiedziała że nie ma jak tego sprawdzić i skan wysłała do ich ludzi zajmujacych się finansami i obiecała oddzwonić.
Oczywiście nie oddzwoniła więc się do niej pofatygowałem i okazało się że od tyg. wie co i jak
Podobno agent nigdy się z tego nie rozliczył, więc zadzwoniliśmy do tamtej firmy i obiecali sprawdzić i zadzwonić... nie zadzwonili więc znowu zadzwoniliśmy i znowu to samo ale tym razem spisaliśmy sobie nazwisko tej osoby.
Oczywiście dalej nie zadzwonili więc znowu to my musieliśmy i okazało się że Twierdza że z ich strony jest wszystko ok....
Dziś wysłałem skan aneksu z poprawkami do PZU i zobaczę co napiszą. Jeśli będzie odpowiedź o braku wpłaty to z wydrukiem pójdę do właściciela tamtej firmy.
Jak właściciel dalej będzie się tłumaczył że u niego wszystko ok, to wędrować do rzecznika praw konsumenta? Bo już powoli mam dość jednej i drugiej firmy...
|
|