|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - Tuning malucha
Remigiusz - Pon Mar 04, 2013 20:55 Temat postu: Tuning malucha Witam,
Mam pytanie bo korci mnie juz od kiedyś przeróbka silnika w maluch na coś większego. Jedynie coś pasuje z małymi kłopotami to jest silnik z UNO 1.0 bo miał tez skrzynie 4 biegowa wiec swap skrzyni odpada i mieści się w komorze
Kilka części potrzebnych można dostać tutaj: http://www.budowaswapow.com/
Tylko pytanie czy z silnika 650ccm (23KM) na 980ccm z uno (45KM) da to sporo różnice
Fajnie by było wsadzić 1.2 Fire z Una (65KM) ale znów skrzynie 5. biegowa trzeba
Jechał ktoś kiedyś takim Maluchem z silnikiem 1.0, bo Uno rewelacji nie robi ale nawet jedzie
Pytanie czy warto robić swapa na 1.0 czy coś większego jednak lepiej
greg-si - Pon Mar 04, 2013 20:59
Wejdź na stronę fanklubu malucha i na pewno znajdziesz różne możliwości. Wiem że ładują silniki z punto, cinquecento, seicento.
tuners - Pon Mar 04, 2013 21:01
Wsadz l serie heh z mojego doswiadczenia z malczanami da sie zrobic 40 kucy bez zmiany silnika a jak juz cos wkladac to konkretnego moze silnik od motocykla
Remigiusz - Pon Mar 04, 2013 21:07
Nie chce niszczyć ścianki grodziowej w maluchu dlatego pytam o jakaś jednostkę która wjedzie
Mam drugie malucha którego mogę wykorzystać na swap takiego czegoś
ADI-mistrzu - Pon Mar 04, 2013 22:10
Ja bym wywalił kolektor i wsadził taki z obsługą wtryskiwaczy i zamontował ECU
Do tego parę modyfikacji mechanicznym i piękna niezawodna jednostka
W maluchu to nawet wzrost 5KM da się zauważyć przy takie budzie
Remigiusz - Pon Mar 04, 2013 22:15
ADI-mistrzu, Mówimy teraz o 650ccm z Malucha czy o 1.0 z UNO
[ Dodano: Pon Mar 04, 2013 22:15 ]
Ogolnie jest tak,
Bude malucha mam za free
Silnik 1.0 z Uno mam tez za free tylko murze go wymontować z padliny Unosa
Harry - Pon Mar 04, 2013 22:39
1.2 z punto 8v lub 16v wejdzie bez problemu. tak samo 1.0
http://www.rezerwa126p.pl/forum
http://fiat126pclub.pl/forum/
tutaj się dowiesz o swapach
ta str. CI sporo pomoże http://www.sebcyc.xt.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=3AcapSVy-rM cos takiego zrób
ok.40KM wyciągniesz z serii
ADI-mistrzu - Pon Mar 04, 2013 22:54
Jak masz z UNO to pakuj
UNO 1 czy 2? Trzeba by tylko kablologie jakoś pociągnąć wraz z ECU aby to ładnie hulało.
Remigiusz - Pon Mar 04, 2013 23:24
Dziękuje za strony przeglądnę
Fiat uno 2 to jest rocznik 1994 albo 1995
kzrr - Wto Mar 05, 2013 09:38
Nie lepiej poszukać silnika 1.4 turbo z UNO albo samego takiego auta.
To dopiero musi robić robotę
ADI-mistrzu - Wto Mar 05, 2013 09:55
T-Jet obawiam się że nie wejdzie, ale StarJet mógł by, a tam już mamy prawie 100KM
Remigiusz - Wto Mar 05, 2013 10:04
No problem jest że mocniejsze silniki nie wchodzą bez cięcia ściany a tego nie chce.chce to zrobić w maluchu a nie uno bo to kultowa bryka jest.
ADI-mistrzu - Wto Mar 05, 2013 10:26
To ładuj silnik z UNO, papierkiem ściernym kanały dolotowe planujesz na gładko a potem gruboziarnistym robisz spiralne rysy.
Możesz powiększyć prześwit przy wtryskiwaczu.
Okablowujesz maluszka wiązką z UNO i ziuu....
Remigiusz - Sob Maj 25, 2013 23:54
No to git Bedzie nowy projekt na lato jak VNT zakończę
Ok jest to jednak silnik 1.1 ma ok 60km chyba jak dobrze czytam z listy Na gaźniku jest wiec będzie zabawa
Unos zajechał w końcu na plac Podłoga sama odpadła ale dojechał na własnych silach i odpalił z nowym aku bez problemu
kychu5 - Nie Maj 26, 2013 21:29
Super temat czekam na dalszy rozwój sytuacji u mnie pod domem też już stoi maluch i też planuje zmianę silnika ale na 1.2 8v
Kozik - Pon Maj 27, 2013 16:44
Remigiusz, jak inwestujesz w malucha to wymień układ kierowniczy na ten z Bisa (listwa zamiast przekładni ślimakowej) i tylne wahacze z amorami z bisa, maluch wtedy genialnie się prowadzi i mniej się wychyla na zakrętach, wiem co mówię bo bisem jeździłem przez parę lat, kierownica idzie paluszkiem a i precyzja w prowadzeniu dużo większa, ja bisem na oryginalnym zawiasie ganiałem coś 4-5 lat po założeniu wahaczy z malucha i amorów z malucha zwykłego wydachowałem i maluch poszedł na żyletki
Remigiusz - Pon Maj 27, 2013 17:39
Ogólnie nie wiem skąd dorwać takie coś z Bisa Bo nigdzie Bisow nie widzę
Zobaczymy co z tego wyjdzie bo na razie czekam na budę od Malucha Autko nie będzie i tak moje tylko siostry
Kozik - Pon Maj 27, 2013 18:10
Remigiusz, skrzynia z bisa przełożenie główne ma też dłuższe
myślę że takie części jak listwa kierownicza z bisa to najlepiej szukać na złomie, wahacze pewnie gdzieś dostępne będą nowe amory są 4 razy droższe niż do zwykłego malca
kychu5 - Pon Maj 27, 2013 20:01
Co do maglownicy i zawieszenia z bisa 100% racji.Co do skrzyni to polecają z skody 125
Gacor - Pon Maj 27, 2013 20:07
kychu5, A nie ze skody 120 Rapid? Bo mi się coś takiego o uszy obiło
mlody975 - Pon Maj 27, 2013 21:53
a maglownica z bisa nie jest taka jak w CC ? ja do swojego buggiego kupiłem magiel od cienkiego, wcześniej miałem drązki z malacza, ale temat jest zawieszony i czeka na wakacje.
warto porównać, ceny maluchów poszły do góry, a bisów pewnie jeszcze bardziej, a z cc to za flaszke kupisz
Harry - Wto Maj 28, 2013 08:55
inne mocowania pewnie są
Kozik - Wto Maj 28, 2013 15:53
Harry, miedzy bisem a zwykłym maluchem też z tego co pamiętam jest różnica w mocowaniach, ale temat do ogarnięcia w jeden dzień, mój kuzyn zrobił przekładkę przy okazji konserwacji jednego dnia
kychu5 - Czw Maj 30, 2013 10:59
Gacor napisał/a: | kychu5, A nie ze skody 120 Rapid? Bo mi się coś takiego o uszy obiło |
Może tak być dawno to czytałem.
|
|