|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problemy Blacharskie - ZDJĘCIA!
keda - Pon Kwi 08, 2013 18:14 Temat postu: [R75] Problemy Blacharskie - ZDJĘCIA! Witam
Na zdjęciach poniżej widać ewidentne elementy karoserii do poprawki
http://www40.zippyshare.com/v/36924141/file.html
http://www40.zippyshare.com/v/27416743/file.html
Co może być powodem takich "wyprysków"
I pytanie jakim sposobem to naprawić? Szpachla w ruch czy np mogę kupić element (błotnik/nadkole), wyciąć miejsca korozyjne, i "wkomponować" w ich miejsce element "zdrowy"
Dodam że się na tym nie zbyt dobrze znam, dlatego pytam bardziej wtajemniczonych w tematykę blacharską.
pelson91 - Pon Kwi 08, 2013 18:15
jakto co? spawany z kilku
apples - Pon Kwi 08, 2013 18:17
keda napisał/a: | Co może być powodem takich "wyprysków" | Uderzony był. Mam to samo z prawym nadkolem ... przerysowali jakiś czas temu w tym miejscu i stara szpachla pękła i rdza go bierze.
keda - Pon Kwi 08, 2013 18:23
no i co teraz? Wyczyścić to i zaszpachlować? Jest sposób żeby to się nie powtórzyło?
np kupić coś takieo
http://allegro.pl/rover-7...3085841198.html
i to jakoś wkomponować zamiast tego korozyjnego?
Pingiel - Pon Kwi 08, 2013 18:38
Ja osobiście tobie polecam wymienić cały element skoro i tak się nad tym zastanawiasz. Jednakże odradzam robić to samemu jeśli nie masz pojęcia o blacharce samochodowej.
szoso - Pon Kwi 08, 2013 18:53
Pingiel napisał/a: | Jednakże odradzam robić to samemu jeśli nie masz pojęcia o blacharce samochodowej. |
się tak samo skończy jak ma teraz
ktoś pewnie myślał, że jak przycierał cekol na ścianie to i na aucie mu wyjdzie
keda - Pon Kwi 08, 2013 19:55
a koszta tego wykonania?
czemu się skończy tak samo?
piotrek1000 - Pon Kwi 08, 2013 20:12
keda napisał/a: | a koszta tego wykonania?
czemu się skończy tak samo? |
koszt za robotę od 500 zł w górę
Skończy się tak samo prędzej czy później [zależnie od wykonania i materiałów] bo każda poprawka poza fabryką tak się kończy ze względu na brak ciągłości powłoki.
keda - Pon Kwi 08, 2013 22:05
najlepsze rozwiązanie?
co jesteście mi w stanie doradzić?
mike-l - Wto Kwi 09, 2013 09:53
Zdecydowanie należy wstawić całą ćwiartkę. Przy takiej rdzy jaka wyłazi w twoim aucie innej opcji raczej nie ma. Tylko żeby jakiś zakład porządnie to wymienił...
SyntaX - Sro Kwi 10, 2013 13:40
Nie pudruj tego syfa tylko wymień tak jak szkoła nakazuje i zrób łaczenie na fabrycznych spawach.
Tutaj masz odpowiedni element blacharski.
http://www.ebay.co.uk/itm...6#ht_2666wt_904
keda - Czw Kwi 11, 2013 17:55
a rozumiem, wymiana tego elementu nie polega na wycięciu go w miejscu w którym się podoba? Tylko są specjalne miejsca i będzie pasować idealnie? Bo blacharz się walnie o pare CM i tyłek zbity.
Nie śmiejcie sie bo nie znam tej tematyki za dobrze.
SyntaX - Czw Kwi 11, 2013 21:54
To będzie du...a nie blacharz.
Robi na fabrycznych spawach i musi być idealnie inaczej to partacz do potęgi.
keda - Pią Kwi 12, 2013 13:06
co to są fabryczne spawki? i jak myślicie ile koszt tego wykonania?
Adsik - Pią Kwi 12, 2013 14:10
No jak sama nazwa mówi, są to spawy które wykonała fabryka. Czyli wymieniasz cały element rozdzielając go na spawach.
keda - Pią Kwi 12, 2013 21:12
czyli w tej ćwiartce która jest w moim R75 takie spawki fabryczne są (podejrzewam że nie widać ich z zewnątrz) i jak się element rozłączy w miejscu gdzie są spawki to dopasowanie nowego nie będzie problemem i nie wyjdą "Cyrki"?
Adsik - Pią Kwi 12, 2013 22:43
to wszystko jest w rękach szpeca, który będzie to robił. Partacz nie zrobi tego dobrze, a profesjonalista z pewnością Cie nie zawiedzie.
keda - Sob Kwi 13, 2013 09:50
zakres kosztów za to wykonanie?
Adsik - Sob Kwi 13, 2013 20:08
Koszt wymiany 100-300zł, tak mniej więcej(zalezy od szpeca). Koszt lakierowania 150-500zł, tez tak mniej więcej (i też zalezy od szpeca) No jednak te 600zł to musisz szykowac niestety
SyntaX - Sob Kwi 13, 2013 20:34
Gdzie Wy takie ceny macie.
W łodzi rozmowa zaczyna się od 2000zł za takie coś.
Adsik - Sob Kwi 13, 2013 20:56
uhhhhh... Całe szczęście, że nie mieszkam w Łodzi
hs26 - Sob Kwi 13, 2013 21:53
Witam.
keda nie jest powód do wymany połowy samochodu, lecz sam tego nie zrobisz. Dobry blacharz dzień roboty i gotowe. Cena mniej więcej jak koledy piszą.
keda - Nie Kwi 14, 2013 10:21
no sory ale skoro element kosztuje 300-400 zł, malowanie elementu to też gdzieś 350-400 to 1000 za robotę? 2000? to Chyba w hrywnach,
Pingiel - Pon Kwi 15, 2013 21:30
robocizna z farbą to koszt ok 800 zł. element kupuje właściciel. Mam dobrych cudotwórców którzy potrafią poprawić fabrykę, ale dostać się do nich to też cud No i trochę długo bawią się z autkiem
pelson91 - Pon Kwi 15, 2013 21:37
wspawać taki element to wcale nie jest mało roboty, więc 800zł za robotę to chyba odpowiednia cena, tak mi sie wydaje
Pingiel - Pon Kwi 15, 2013 21:44
pelson91 napisał/a: | wspawać taki element to wcale nie jest mało roboty, więc 800zł za robotę to chyba odpowiednia cena, tak mi sie wydaje |
napisałem około 800zł, ale tak z ciekawości jak wróce do polski za ok. 2 tyg. to zapytam ich sie
haszczyc - Pon Kwi 15, 2013 21:49
ten też jest cudotwórcą http://www.kjauto-service.yoyo.pl/galeria.html
Pingiel - Pon Kwi 15, 2013 21:56
no o takim cudo twórcy to nie mówiłem a ten citroen powinien wylądować na złomie. Pisząc słowo cudotwórcy chodziło mi o dobre spasowanie elementu i po lakierowanie go tak aby nie było znaku naprawy
|
|