|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [416] si Problem z alarmem w Roverze 1999r.
Maciej23 - Sob Wrz 07, 2013 13:01 Temat postu: [416] si Problem z alarmem w Roverze 1999r. Witam. Od miesiąca jestem właścicielem Rovera serii 400 i pojawił się duży problem. Alarm unieruchomił mi auto. Było to tak, podszedłem do auta otworzyłem je z pilota jak zawsze i wsiadłem a gdy przekręciłem kluczyk w stacyjce auto całkowicie się wyłączyło. Migała tylko lampka alarmu. Gdy odłączyłem i podłączyłem akumulator po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki działały jak należy ale gdy chciałem auto odpalić to znów wszystko zgasło... Próbowałem resetować alarm kodem który miałem w dokumentach ale albo źle je wprowadzam albo kod jest nieprawidłowy... Jestem zielony w tych sprawach więc proszę o pomoc.
kasjopea - Sob Wrz 07, 2013 14:45
Po ponownym podłączeniu akumulatora zsynchronizowałeś pilota?
bizon - Sob Wrz 07, 2013 16:04
a nie ma jakiegos zwarcia w stacyjce lub w puszce bezpiecznikow pod maska?? bo nawet jak z niezsynchronizowanym pilotem to nie powinno wszystko gasnac przy probie odpalenia
flapjck1 - Sob Wrz 07, 2013 16:06
podejrzewam ze masz padniety totalnie akumulator, przy minimalnym obiazeniu robi się zwarcie na celi - stad wrazenie ze wszystko działa
zmien akumulator na probe na jakiegoś pewniaka i daj znac jak jest
Maciej23 - Sob Wrz 07, 2013 18:15
bizon napisał/a: | a nie ma jakiegos zwarcia w stacyjce lub w puszce bezpiecznikow pod maska?? bo nawet jak z niezsynchronizowanym pilotem to nie powinno wszystko gasnac przy probie odpalenia |
Właśnie nie wiem jak go zsynchronizować... Mógłbym prosić o instrukcje?
lamer - Pon Wrz 09, 2013 07:27
Na przyszłość szukaj!
http://www.roverki.pl/zro...serii-400-.html
Maciej23 - Pon Wrz 09, 2013 11:11
Dzięki! By sprawdzić akumulator muszę skombinować drugi ale nie wiem czy to jego wina. Po odłączeniu i podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka kontrolki świecą normalnie a gdy chce odpalić znów wszystko gaśnie i muszę powtarzać czynności...
sowa1993 - Pon Wrz 09, 2013 13:30
najprostszym sposobem na sprawdzenie akumlatora będzie wzięcie miernika w łapę i zobaczyć ilość Voltów przy kręceniu silnikiem (Potrzebna druga osoba). Gdy Volty będą spadać blisko do zera wtedy będziesz wiedział że coś jest nie tak z akumlatorem.
|
|