Zobacz temat - [R400/R45/MG ZS] Szukam zdjęć/info montażu LPG
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400/R45/MG ZS] Szukam zdjęć/info montażu LPG

Remigiusz - Pon Wrz 09, 2013 18:37
Temat postu: [R400/R45/MG ZS] Szukam zdjęć/info montażu LPG
Witam,

jak w tytule poszukuje chętnych żeby powstawiać mi kilka zdjęć z waszych instalacji LPG jak tytuł sam tematu mówi :)

Glownie mi interesuje jak to wygląda od spodu kola zapasowego i w środku jak jest butla zamocowana. Jeszcze było by jakoś fajnie dostać foty jak to wygląda jak się ma wlew gazu przy korku paliwa, miejsce parownika oraz prowadzenie wężyków do komory silnika :wink:

Aha i jeszcze jak by się dało kila info dostać jaki zbiornik macie, jaki reduktor, wielozawór i jak wygląda podłączenie reduktora.

gammathough - Wto Wrz 10, 2013 07:31

Remi, wczoraj ogarniałem grubiej temat LPG do diesla i tam filozofia montażu jest chyba nieco inna niż w bence...



A zabawa przez firmy jest cholernie droga- na Landzie spalającym normalnie 13 litrów ropy zwrot kosztów był tam bodajże po 27 miesiącach.

Remigiusz - Wto Wrz 10, 2013 08:41

Temat Diesla i LPG jest mi znany i jest podobny jak w benzynie tylko ze bardziej prosty. Mi tutaj nie chodzi o oszczędności nie po to montuje to ;)

Dobry system jest taki z czujnikiem temp spalin i chce to jeszcze rozbudować o czujnik ciśnienia doładowania :neutral:



Niestety wiele tych firm jakoś nie sprzedaje samych sterowników :P Wiec trzeba będzie samemu zmontować coś.

DENIZOTAC - Sro Wrz 11, 2013 12:27

Ok Porobię ci fotki (więcej) ja mam świeży gaz Stag 4 AC butla w kole wlew obok paliwowego cały się zmieścił ;)




Remigiusz - Sro Wrz 11, 2013 23:31

DENIZOTAC, Dziękuje dobre foty i kurcze tam gdzie masz parownik jak mam filtr paliwa :mrgreen:

Ten zawór do tankowania to jest już cały, gdzie się pistolet zakłada, czy trzeba coś dokręcać przy każdym tankowaniu, bo takie coś tez widziałem :?: :wink:

dawidd - Czw Wrz 12, 2013 05:40

jest caly - ja tez mam tak samo - super sprawa. Nic nie dokręcasz i nie widać ze masz instalacje

[ Dodano: Czw Wrz 12, 2013 06:40 ]
przełącznik gazu tez mam w tym samy miejscu, jest pod reka chociaż sie z niego nie korzysta. Jedynie co to nie widac ile diodek sie świeci bo kierownica zasłania podczas jazdy i trzeba sie wychylać

gregor13 - Czw Wrz 12, 2013 07:12

Ja mam parownik tu, gdzie widać :mrgreen: Przełącznik gazu w tym samym miejscu.
Wtedy jeszcze miałem pojedyncze wtryskiwacze, ale w międzyczasie któryś zaczął popuszczać :mrgreen: i wymieniłem na listwę.

Remigiusz - Czw Wrz 12, 2013 10:54

gregor13, Jaka ty miałeś instalacje, To złote kolo banatu oleju to jest jakiś pod czwórnik :razz:
gregor13 - Czw Wrz 12, 2013 11:57

To był filtr, z którego szły cztery węże do wtryskiwaczy. Teraz mam inny filtr, z którego idzie jeden wąż do listwy. Komputer Agis, parownik Skorpion, a listwa to prawdę mówiąc nie wiem (wtryski były Apis).
Remigiusz - Czw Wrz 12, 2013 12:20

Kurcze nie wiem gdzie to u siebie upchnąć ten redutkor :cry:



Po prawej stronie zero miejsca na co kol wiek :wink: Będę musiał chyba kupić sobie jakiś parownik i wypróbować albo może pojadę do jakiegoś zakładu LPG niech mi założą cala instalacje :razz:

Jeszcze zapytam jakie duże (ilu litrowe) butle gazu macie w kole zapasowym :?:

[ Dodano: Czw Wrz 12, 2013 13:20 ]
Myślę zamontować dwa wtryskiwacze i wpuścić je od razu do prezplwyki :wink:

kezmanq - Czw Wrz 12, 2013 12:35

u mnie jest 43l
gregor13 - Czw Wrz 12, 2013 12:46

U mnie 42 l.
gammathough - Czw Wrz 12, 2013 14:57

http://sklep.car-gaz.pl/solaris-diesel-c-1.html

Remi, aleś Ty leniwy... :mrgreen:

Jeśli nie dla ekonomii to dla czego to montujesz? Osiągi czy większa elastyczność czy coś jeszcze?

Remigiusz - Czw Wrz 12, 2013 15:18

gammathough, Widziałem to ale mnie jeszcze nie pogięło tyle płacić za to :mrgreen: prawie tys złotych za sterownik który potrafi mniej niż od benzyny :roll:

Rzeźbić potrafią na klientach. Za to kwotę mam cala instalacje bez tego sterownika :mrgreen: A po drugie jest to do ciężarówek i ich system trochę stary :wink:

Poczekam jeszcze chwile a jak nie się odpali Arduino i się napisze program do sterowania :mrgreen:

gammathough - Czw Wrz 12, 2013 15:58

Jak by co to u Ciebie też to ogarnę... Wkrótce się okaże że przyjadę do Ciebie cały tjuning robić jak do Polszy wpadniesz :mrgreen:

No ale kwestia zasadnicza- robisz to dla ekonomii czy innych powodów?

Remigiusz - Czw Wrz 12, 2013 19:02

gammathough, Ekonomia jest na ostatnim planie choć minimalnie liczę możne na 10 % oszczędności czyli cale nic :P Choć nawet jak bym mógł zrobić już 100km więcej na jednym baku to bym był happy :razz: U mnie jest ta zaleta ze ja w 80% robię tylko długie trasy czyli jak jadę to 3/4 baku nie ma za jednym razem. Trzeba to po prostu wypróbować .

Ale głownie chce to założyć ze względu na przyrost mocy i momentu :mrgreen: Zobaczmy czy za pomocą LPG i VNT się dojdzie do 200KM :P

ADI-mistrzu - Czw Wrz 12, 2013 19:41

Remigiusz, uważaj na spalanie stukowe... Nawet Twój diesel tego nie przetrzyma na dłuższą metę.
Remigiusz - Czw Wrz 12, 2013 20:33

ADI-mistrzu, Przy malej ilości nie ma spalania stukowego :wink: Wiem o tym ze to nie przetrzyma żaden silnik :wink:
DENIZOTAC - Pon Wrz 16, 2013 18:40

Remigiusz,
Masz Kliknij sobie Rover i masz xd ;)
http://www.autogaz-busko..../content/start/
Reduktor Parownik w instalacji Stag jest bardzo mały prawie połowę mniejszy niż u kolegi w roverku 400 instalacja BRC


[ Dodano: Pon Wrz 16, 2013 19:40 ]


Remigiusz - Pon Wrz 16, 2013 20:30

DENIZOTAC, Dzieki :) Bylem dziś na szrocie i maja akurat autko z cala instalacja i taki fajny mały parownik AC był oraz funkiel nówka butla prawie :mrgreen: Kupiłem tylko elektrozawór sobie :mrgreen:

Dobrze wiedzieć ze staga jest mały parownik :razz: Choć myślę ze lepiej zainwestować w nowy parownik. Choc jak na moje próby na razie wystarczy my elektrozawór :wink: