Zobacz temat - [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N

lalusx - Wto Sie 26, 2014 16:25
Temat postu: [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
Witam wszystkich posiadaczy Roverków. Czy może ktoś mi powiedzieć jaka jest różnica w Dieslach ITD 20T2N w Roverku 45 po lifcie od tych montowanych przed liftem. Wiem ze ten po lifcie ma 113 km a przed 101 km, czy różnią się np.osprzętem (turbina) czy możne coś innego. A jak wypada dynamika tych obu jednostek czy ten słabszy jest mułowaty, słyszałem ze jest w nim odczuwalna duża turbo dziura, możne ktoś wypowiedzieć się na ten temat. Pozdrawiam
Remigiusz - Wto Sie 26, 2014 17:46

lalusx, ECU inny i kolektor dolotowy ma czujnik temperatury :) Tak to żadna różnica. ;)

Rożnica mocy jest tylko wyłącznie mapa w ECU :)

szoso - Wto Sie 26, 2014 18:46

Remigiusz napisał/a:
kolektor dolotowy ma czujnik temperatury :)

Czujnik ma tylko SDI. IDT go nie ma.

Remigiusz - Wto Sie 26, 2014 19:09

szoso, Ten czujnik z SDI ma kazda L-seria SDI, IDT przedlift i IDT polift.

IDT ma jeszcze dodatkowy czujnik powietrza tuz zaraz na kolektorze dolotowym przednim zaraz przy łączniku z wężem silikonowym :!:

[ Dodano: Wto Sie 26, 2014 20:09 ]
Proszę bardzo jak tego jeszcze nie widziałeś nigdy :wink:


Kobi84 - Wto Sie 26, 2014 19:27

Remigiusz napisał/a:
szoso, Ten czujnik z SDI ma kazda L-seria SDI, IDT przedlift i IDT polift.

IDT ma jeszcze dodatkowy czujnik powietrza tuz zaraz na kolektorze dolotowym przednim zaraz przy łączniku z wężem silikonowym :!:


Potwierdzam. Wymieniałem ten czujnik u siebie w IDT z 2005r.

szoso - Wto Sie 26, 2014 19:39

Mi chodziło o ten z tyłu: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=19216&highlight=niepod%C5%82%C4%85czony+czujnik
Remigiusz - Wto Sie 26, 2014 19:46

szoso, Wiem ze tobie chodziło o ten czujnik lecz o w IDT lift czy przedlift spełnia tylko funkcje zaślepki ;)
szoso - Wto Sie 26, 2014 19:53

Wiem, że spełnia rolę zaślepki. Zaczynamy w końcu się rozumieć :wink:
lalusx - Sro Sie 27, 2014 00:22
Temat postu: [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
Czyli jak wgram mapę wtrysku z polifta do przedlifta to podniosę jego moc ze 101 km do tych 113 i będzie tak jakbym miał silnik poliftowy, dobrze kombinuje czy nie bardzo
Remigiusz - Sro Sie 27, 2014 01:00

lalusx, Nie bardzo :) Wystarczy grac mape od MG przedlifta do twojego i bedzies mial 113km :D

Choć to i tak lipny mod bo więcej pali :wink: Najłatwiej jest wsadzić wtryski z Rovera jakiegoś SDI 220,420 czy 620 i potem albo mapki mafless lub te od MG i będziesz miał 155km i 380Nm :D

poczytaj sobie w dziale tuning mechaniczny w czym jest problem z przed i poliftcie z ECU :wink:

lalusx - Sro Sie 27, 2014 22:00
Temat postu: [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
Remigiusz, mam pytanie do ciebie, co da lepszy efekt
1 wtryski SDI i mapki mafless,
2 wtryski SDI i mapa z MG ZS po lifcie.
Widzę ze prawie wszyscy zakładają wtryski od SDI i mapy mafless, a czy druga opcja tez jest równie dobra i czy nie będzie zbytnio kopcił :lol:

Remigiusz - Czw Sie 28, 2014 06:40

Coś ty się tych mapek polifta chwycił :)

Pisałem tobie wyżej ze one są takie same jak przedlift mg jeżeli chodzi o moc. 1:1 polifta mapek nie wygrasz bo auto nie odpalisz. Nie jest kompatybilne :)

bociannielot - Czw Sie 28, 2014 08:40

lalusx, mam obydwa setupy ;p mafless lepszy ;p wiecej kopci ale lepszy ;p
lalusx - Czw Sie 28, 2014 14:37
Temat postu: [Rover 45] Różnica miedzy silnikami ITD 20T2N
Chodzi mi o to w jaki sposób z silnika przedliftowego o mocy 101 km zrobić silnik poliftowy o mocy 113 km. Skoro same mapki nie będą pasować to wnioskuje ze trzeba przerzucić całe ECU z polifta tak czy nie :?:
Do tego można dodać jeszcze wtryski od SDI wtedy moc była by jeszcze większa, chodzi mi o inną alternatywę niż mapki Maflees.
Aha mam jeszcze jedno pytanko do was czy mapy (seria) od Rovera różnią się od map MG :?:

bociannielot - Czw Sie 28, 2014 15:22

lalusx, uj wielki Ci dadza te mapy 113, walnij se wtryski mapy olej jesli nie chcesz mafless, moja prywatna opinia i nie musisz się z nią zgadzac :ok:
Remigiusz - Czw Sie 28, 2014 15:37

lalusx napisał/a:
przedliftowego o mocy 101 km zrobić silnik poliftowy o mocy 113 km


Co ty chcesz tym słowem polift uzyskać :?: Mapy seryjne Rovera były na 101 KM a mapy MG na 115 KM. Mapa polifta MG czy R jest taka sama co przedlifta R czy MG

Jedyna różnica jest dodatkowa mapka na tej czujnik co pisałem wyżej temperatury ;)