|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] piasty przednie i tylne MG-ZT duze
dzieju - Sro Paź 22, 2014 11:19 Temat postu: [R75] piasty przednie i tylne MG-ZT duze Zmienialem komplet piast przendie i tylne z MG-ZT duze - zalozylem uzywane .
Zaczynam slyszec lekkie szumy z lozysk.
Prosze o porade chce zamowic komplet tyl i przod .
Duze pod 18 felgi fabryczne MG (takowe mam aktualnie )
Czy to beda te elementy ?
Przednie
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001544
Pozycja 5 z literka P czy bez ?
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RUD100150
=====================================
Tylne
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-RLB100292
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001550
Pozycja 1 z literka P czy bez ?
zedziczek - Sro Paź 22, 2014 18:11
P u nich oznacza afetmarket czyli inne niż orginalne dlatego taniej;) sam możesz poszukać zamienników taniej wyjdzie chyba że orginalne chcesz wtedy bez P ale Rimmer to nie jest najtańszy sklep
Ricardus - Sro Paź 22, 2014 21:37
Tylną piastę kupowałem w tym sklepie i jak na razie jest ok.
http://sgparts.pl/lozyska...o=1066&vty=9220
Przy przedniej są czasami problemy z pierścieniem zabezpieczającym. Ja Miałem np w zwrotnicy mniejszą grubość wcięcia niż grubość dostarczonego w komplecie z łożyskiem pierścienia. Profilaktycznie dokupiłem drugą używaną zwrotnicę za jakieś grosze, aby skrócić czas naprawy przez wcześniejszą wymianę łożyska i tam rowek na pierścień był już ok.Wnioskuję więc że były dwa rodzaje zwrotnic z różną grubością rowków.
Wymiana raczej prosta. Problemów czasami może dostarczyć wyciśnięcie części łożyska z przedniej zwrotnicy, wskazana prasa. Trzeba pilnować głębokości osadzenia łożyska, zbyt duża odległość od czujnika ABS i mam problem, liczą się nawet dziesiąte mm.
|
|