Zobacz temat - [R75] Wymiana pompy ABS. Sprawa nie cierpiąca zwłoki !!!
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Wymiana pompy ABS. Sprawa nie cierpiąca zwłoki !!!

WojWas - Pią Paź 31, 2014 09:44
Temat postu: [R75] Wymiana pompy ABS. Sprawa nie cierpiąca zwłoki !!!
Witam wszystkich.
Takie pytanie na szybko czy po wymianie pompy ABS trzeba ją jakoś kalibrować czy coś?
A szukam szybkiej odpowiedzi bo auto stoi u mechanika a ja je potrzebuje pilnie :P

Przez telefon mówił coś, że pompe wymienił ale jakiś błąd w silniku mu wyskoczył.

HELP!!!

turbina - Pią Paź 31, 2014 17:21

Wymieniałem już dwa razy i działa bez niczego wiec pewnie nie trzeba:)
zedziczek - Pią Paź 31, 2014 17:39

Trzeba zacząć od tego, że jest kilka różnych pomp do naszych aut, co do wymiany samej pompy sam tego nie robiłem ale kiedy się przymierzałem do wymiany pompy na wersje z trakcją, czytałęm o tym trochę i z tego co ludzie pisali to pełne odpowietrzenie pompy możliwe jest jedynie po podłączeniu do T4 mówimu tu o przypadku kiedy powietrze dostanie się do pompy a nie o odpowietrzaniu hamulców, jak mówie to nie moja opinia trzeba spytać kogoś kto się bawił T4 i czy są tam takie opcje.
SeniorA - Sob Lis 01, 2014 08:55

WojWas napisał/a:
czy po wymianie pompy ABS trzeba ją jakoś kalibrować czy coś?
nie, odpowietrzyć układ i testbookiem wyczyścić ewentualne błędy które były lub wyskoczyły przy wymiania.
WojWas - Pon Lis 03, 2014 00:50

Do usunięcia błędów jest potrzebny testbook??? Czemu
Micros - Pon Lis 03, 2014 01:18

Może to być równie dobrze BMW Scanner 1.4.0 lub inny interfejs, który ogarnia ABS w BMW/Roverach/MG.
rafalmis1 - Pon Lis 03, 2014 09:25

WojWas, musiałeś złą pompę kupić, bo może jakieś błędy były by ale nie takie ze na konsoli byłbyś o tym informowany. Jak coś świeci, to znaczy, że coś z pompą, może masz TC, a włożyłeś zwykłą??
SeniorA - Pon Lis 03, 2014 09:30

WojWas napisał/a:
Do usunięcia błędów jest potrzebny testbook??? Czemu
testbook to nie tylko T4 , może być wszystko co wyczyści pamięć , tak jak napisał Micros,

[ Dodano: Pon Lis 03, 2014 09:30 ]
rafalmis1 napisał/a:
WojWas, musiałeś złą pompę kupić, bo może jakieś błędy były by ale nie takie ze na konsoli byłbyś o tym informowany
nie koniecznie , bo zwykle zostają błędy z usterki poprzedniej pompy i trzeba je wykasować.
Micros - Wto Lis 04, 2014 17:18

rafalmis1 napisał/a:
WojWas, musiałeś złą pompę kupić, bo może jakieś błędy były by ale nie takie ze na konsoli byłbyś o tym informowany. Jak coś świeci, to znaczy, że coś z pompą, może masz TC, a włożyłeś zwykłą??


I tu racja. Jeżeli nie ma usterki bieżącej to w czasie jazdy lub czasem po kolejnym odpaleniu kontrolka znika. Stare błędy się zapisują, widać je po podpięciu, ale nie pali się kontrolka ABS na konsoli. Jeżeli pali się cały czas po paru przejażdżkach to coś jest nie tak.

Początkowe lub końcowe cyfry na sterowniku ABS muszą się zgadzać z tym starym. Zadzwoń tu, powiedz, że nie jesteś z Łodzi, może Ci coś podpowiedzą. Pomocni ludzie i znają się na rzeczy.
http://www.naprawaabs.cba.pl/kontakt.html