Zobacz temat - [ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem


patryk199390 - Pon Sie 17, 2015 20:53
Temat postu: [ rover 216 coupe ] problem z immobiliserem
Witam, tak jak widac w nagłówku tematu mam problem z immobiliserem, sprawa wygląda następująco.
Jako ze zostawiłem auto na właczonych swiatłach zastałem go w stanie agonalnym, mimo to spróbowałem odpalic, efektem tego był jeden obrót rozrusznika i to by było na tyle
Samochód zaparkowany był na górce wiec postanowiłem odpalic go metodą na pych, pusciłem sprzęgło i od tego momentu immo się uzbroiło i po kazdym przekręceniu stacyjki wyje
Do auta mam tylko kluczyk, nigdy wczesniej auto nie potrzebowało zadnego dodatkowego pilota do odpalenia, z tego co mi sie wydaje to dioda immo wczesniej nawet nie swieciła swiatłem przerywanym jak ma to teraz miejsce podczas braku kluczyka w stacyjce, zaraz po włozeniu kluczyka dioda zaczyna swiecic swiatłem ciągłym a piszczałka w okolicy listwy bezpieczników zaczyna wyc

Macie moze jakies sugestie ?
CZy po numerze VIN da sie jakos odczytac awaryjny kod immo ?

tronsek - Sro Sie 19, 2015 06:26

patryk199390 napisał/a:
CZy po numerze VIN da sie jakos odczytac awaryjny kod immo ?
Nie da się.
Harry - Sro Sie 19, 2015 10:13

tylko do T4 podłączenie
slax - Sro Sie 19, 2015 12:11

97 rok, to już k seria, można po prostu wyciąć immo koszt ok 150zł, zakup pilotów i programowanie pod T4 będzie duuuużo droższe.
Markzo - Czw Sie 20, 2015 05:03

albo kupic komplet -> ECU silnika, centralka alarmu + piloty.
patryk199390 - Czw Sie 20, 2015 09:42

Domyślam się ze nikt mi tu nie powie jak wyciąc immo ale z tego co wiem po jego wycieciu trzeba chyba wprowadzac jakies zmiany w komputerze , czy to prawda ?
Jesli nie to proszę o jakąś instrukcję jak to zrobic na patryk199390@o2.pl wpierw mogę poswiadczyc ze jestem posiadaczem samochodu

Przyszedł mi własnie do głowy pomysł kupna kompletu komp immo i kluczyki ( tu pytani czy komp musi miec identyczne oznaczenia ? ) lub czystego kompa który ma juz zablokowane immo, którą opcje byscie polecili ?
Dajmy na to cos takiego
http://olx.pl/oferta/rove...D5-ID73cal.html
i takiego
http://olx.pl/oferta/immo...html#5926b49e7d

slax - Czw Sie 20, 2015 09:58

Kompa musiał byś szukać od okrągłej 2setki, masz taka sama instalację u siebie i wszystko powinno podejść bez problemu. Immo sam nie wytniesz raczej, chyba że masz zaplecze i znasz się na tym komputerach :D To zadanie dla siedzącego w temacie elektronika :D Cała operacja sprowadza się do wyczyszczenia pamięci w ECU i odcięciu odpowiedniego pinu.

Ja bym wycinał na Twoim miejscu, będzie spokój z Immo raz na zawsze, ewentualnie komplet centralka ecu i piloty jeśli znajdziesz w dobrej cenie.

Jest jeszcze inne wyjście. ZTCP można kopić ECu i poloneza z silnikiem rovera ina zdaje się nie miały IMMO, tylko w przypadku tej opcji musiał byś też przełożyć koło zamachowe. Czyli potrzebował byś Koło zamachowe i sterownik który siedział w silniku z tymże kołem :D

Markzo - Czw Sie 20, 2015 14:53

patryk199390 napisał/a:
Domyślam się ze nikt mi tu nie powie jak wyciąc immo ale z tego co wiem po jego wycieciu trzeba chyba wprowadzac jakies zmiany w komputerze , czy to prawda ?
Jesli nie to proszę o jakąś instrukcję jak to zrobic na patryk199390@o2.pl wpierw mogę poswiadczyc ze jestem posiadaczem samochodu

trzeba wylutować kość immo z ECU, wyzerować ją lub zmienić kod. Jednak sam tego nie zrobisz bez podstawki, programatora itp.

patryk199390 napisał/a:
Przyszedł mi własnie do głowy pomysł kupna kompletu komp immo i kluczyki ( tu pytani czy komp musi miec identyczne oznaczenia ? ) lub czystego kompa który ma juz zablokowane immo, którą opcje byscie polecili ?
Dajmy na to cos takiego
http://olx.pl/oferta/rove...D5-ID73cal.html
i takiego
http://olx.pl/oferta/immo...html#5926b49e7d

ten drugi mi sie bardziej widzi, choc to bez znaczenia raczej :)

patryk199390 - Czw Sie 20, 2015 17:53

Czy to musi byc konkretnie komputer do modelu 216 ? bo z tego co widze nie szła w 200 tylko K-seria
http://allegro.pl/kompute...5602641154.html jest jeszcze cos takiego

Markzo - Czw Sie 20, 2015 21:05

patryk199390 napisał/a:
Czy to musi byc konkretnie komputer do modelu 216 ? bo z tego co widze nie szła w 200 tylko K-seria
http://allegro.pl/kompute...5602641154.html jest jeszcze cos takiego

to musi byc komputer od motoru 1,6, najlepiej od 216 z tego względu, że wymieniasz też centralke immo a ona ma coś wspolnego z centralnym zamkiem chyba, więc pasiłoby wziąć to z takiego modelu jak Twój ;)

patryk199390 - Pią Sie 21, 2015 09:43

Sęk w tym ze moj centralny i tak nie działa wiec jest mi to zupełnie bez róznicy, wazne zeby tylko dało się to ustrojstwo odpalic :)
slax - Pią Sie 21, 2015 11:31

Central i centralka alarmu to ZTCP jedna skrzynka także i tak będziesz musiał kopic komplet z pilotami. Wycinaj immo i po problemie