|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - Trochę niżej
panczo - Czw Kwi 21, 2016 21:21 Temat postu: Trochę niżej Witam, posiadam roverka 214Si chciałbym go trochę obniżyć lecz nie wiem jak się za to zabrać potrzebuje pomocy.
Dominoz - Czw Kwi 21, 2016 21:25
Może zacznij od wymiany zawieszenia...?
panczo - Czw Kwi 21, 2016 21:27
dobry pomysł xD z tym że nie wiem jakie zawieszeni
sknerko - Czw Kwi 21, 2016 21:37
poszukaj sprężyn obniżających -35/-40mm i po temacie
panczo - Czw Kwi 21, 2016 21:40
a jakiejś firmy polecisz i czy wszystkie będą pasować
sknerko - Czw Kwi 21, 2016 21:51
raczej MTS unikaj reszta jest w miarę np. te http://racingstreet.pl/sp..._1568_1643.html
panczo - Czw Kwi 21, 2016 21:54
a amortyzatory ? te by się nadały ? http://racingstreet.pl/sp...00-p-70567.html
sknerko - Czw Kwi 21, 2016 21:59
amory dowolne możesz nawet fabryczne zostawić ważne żeby sprawne były
[ Dodano: Czw Kwi 21, 2016 22:59 ]
nie masz tam 200KM żeby latać jak rajdowiec
panczo - Czw Kwi 21, 2016 22:01
może tak nie znam się za bardzo chciałbym wiedzieć co by było jeszcze potrzebne do obniżenia
[ Dodano: Czw Kwi 21, 2016 23:01 ]
na tych sprężynach auto bardzo osiądzie ? http://racingstreet.pl/sp...00-p-70567.html
Dominoz - Czw Kwi 21, 2016 22:01
A jakie masz felgi?
Może wsadź jakieś większe, to będziesz miał wizualną poprawę, a nie stracisz za bardzo na komforcie.
sknerko - Czw Kwi 21, 2016 22:03
Z reguły obniżają mniej niż opisane, więc raczej -40 bym szukał
panczo - Czw Kwi 21, 2016 22:08
Felgi 15 a firma jamex np. http://racingstreet.pl/sp...mm-p-63483.html
sknerko - Pią Kwi 22, 2016 07:13
Jamexy tez nie mają najlepszej marki ale.... Osobiście założył bym dowolne ważne żeby robiły robotę
tomii620si - Pią Kwi 22, 2016 13:21
Tzn... ja gadałem z facetem który handluje jamexami..
Bo głownie te sprezyny sa dostepne do R600
I teraz tak.. To są sprezyny uniewersalne - tzn one są robione pod np. 620Sdi jako najpopularniejszy model R600 (przykładowo pisze) i teraz cała ich paleta zamyka sie na sprezynach -35mm do R600.. I jak masz R620SDi to powinno usiaść jak powinno ale jak zakładasz to do 618/20i/Si to ta gleba moze być mniejsza bo silniki są lżejsze.. A przypadku Ti gośc pisał, że moge sie spodziewać prawidłowego obniżenia bo silnik jest ciężki.. Dlatego na jamexy trzeba brać poprawke, ewentualnie flexa haha
bioly - Pią Kwi 22, 2016 18:50
Gwint
panczo - Pią Kwi 22, 2016 19:52
a co będzie najtańszym rozwiązaniem ?
sknerko - Pią Kwi 22, 2016 20:37
pewnie MTS lub Jamex
panczo - Pią Kwi 22, 2016 21:56
sknerko, myślisz że Mts czy jamex dazą radę i obniżą autko ?
Harry - Pią Kwi 22, 2016 22:04
jak chcece obniżać 200 to tylko gwint, mój siedział nizej niż BRM, a jak dobrze pamietam chyba było -50/60
panczo - Pią Kwi 22, 2016 23:09
Harry, ile płaciłeś za gwint ?
sknerko - Sob Kwi 23, 2016 11:51
Każde obniżą pytanie tylko ile? bo większość pisze -35 -40 a obniża -15 -20 więc ja jak bym chciał obniżyć to bym szukał takich od -40 do -60
[ Dodano: Sob Kwi 23, 2016 12:51 ]
Jedynie te tanie to jakościowo są średnie i pewnie krócej wytrzymają ale to i tak pewnie kilka lat pojeżdżą
longer86 - Sob Kwi 23, 2016 11:58
Ja się doczepie tylko tematu...
Moderator longer86 informuje
Uwaga! Ten temat zostanie usunięty jeśli autor nie poprawi jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, autor musi w pierwszym poście użyć funkcji
sknerko - Sob Kwi 23, 2016 12:03
Longer ale w tuningu nie trzeba pisać w kwadratowym modelu tylko w poradach technicznych
[ Dodano: Sob Kwi 23, 2016 13:03 ]
oczywiście nie zaszkodzi jak napisze
longer86 - Sob Kwi 23, 2016 12:13
Jak napisze bedzie prościej innym odszukać, temat mógłby tez być bardziej naprowadzający ze chodzi o zawias a nie np o podsufitkę
sknerko - Sob Kwi 23, 2016 12:17
Ciufa - Sob Kwi 23, 2016 21:02
gwint http://www.kwsuspensions....lterGroupID=1-1
Harry - Nie Kwi 24, 2016 12:35
używane zawieszenie gwintowane o ile dostaniesz ok. 1000zł
|
|