|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR] Półosie/przeguby wewnętrzne
flow - Wto Mar 27, 2018 06:38 Temat postu: [MG ZR] Półosie/przeguby wewnętrzne Od samego początku mam problem w aucie z biciem kierownicy przy hamowaniu. Na (nie)szczęście znaleziono problem - uszkodzone kielichy przy półosiach, no i wywalone przeguby wewnętrzne.
W związku z tym chciałabym się dowiedzieć, czy:
- można dostać nowe półosie/przeguby wewnętrzne do ZRa?
- komplet półosi podpasuje od wersji angielskiej?
- półosie podpasują od innej wersji silnikowej?
Z góry dziękuję za pomoc
Markzo - Wto Mar 27, 2018 07:13
Szukaj calych polosi z 200/25/ZR/SW z motorem diesla, z anglika podejda szukaj kompletu uzywek, bedzie taniej.
bociannielot - Wto Mar 27, 2018 09:10
Markzo, tylko z używką nie wiadomo znowu za ile czasu będzie to samo albo nawet zaraz po wymianie okaże się że nie jest lepiej
Remigiusz - Wto Mar 27, 2018 09:16
Na allegro były do Diesla wewnętrzne przeguby ostatnio nowki Cos po 165zl za sztukę
flow - Wto Mar 27, 2018 10:12
Już ich chyba nie ma, same zewnętrzne
Jak na razie mam jakiś używany komplet za 100zł, ale jeszcze czekam na odpowiedzi.
Remigiusz - Wto Mar 27, 2018 18:42
http://allegro.pl/przegub...7244236924.html
http://allegro.pl/przegub...6909112806.html
http://allegro.pl/przegub...6721248318.html
http://allegro.pl/przegub...6721414364.html
Tak na szybko pod hasłem jest tego więcej:
https://allegro.pl/listing?string=przegub%20wew*%20rover%202.0&stan=nowe&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-uni-1-5-1003
Trzeba by tylko pomierzyć wymiar kołnierza do uszczelniacza jaki jest, ale z SDI tez pasować bedzie.
flow - Sro Mar 28, 2018 10:43
Szukałam po informacjach jakie podał Markzo, tzn 200/25/ZR/SW/idt, dlatego nic nie było
bociannielot - Sro Mar 28, 2018 12:03
No ja w sumie tez nie wpadłem na to że ogólnie przegub od Sdi/czy tak ogolnie od skrzyni PG1 bedzie pasował , dobrze wiedzieć jak szukać na przyszłośc
flow - Sro Mar 28, 2018 12:37
Tylko trzeba wiedzieć ile jest ząbków.
Napisałam do DRW Cars, bo chwalą się dostępnością części do rzadko spotykanych aut, byłam ciekawa czy mają piasty na przód. Więc jakby ktoś był zainteresowany tą kwestią to nie mają
nanab - Sro Mar 28, 2018 16:13
Moim zdaniem żaden z tych nie będzie pasować, sprzedający raczej nie zostawiliby takiej dziury na rynku gdyby mogli ją zapełnić tylko dopisując w katalogu że pasuje jeszcze do tego
bociannielot - Czw Mar 29, 2018 09:40
nanab, to możesz się zdziwić xD kupowałem sprzęgło do civica xD te same co do R taniej niz gdzie indziej xD nic nowego że części od x pasują do y a są tańsze
seraph - Czw Mar 29, 2018 15:49
Sprzęgło, hamulce i zawieszenie pasuje tylko trzeba czasem pogrzebać. Dla mnie hitem były gumy drążka reakcyjnego wahaczy: komplet do Rovera 120 zł, a do Hondy CRX 40 zł poliuretanowe.
nanab - Czw Mar 29, 2018 17:38
Miałem tak samo z pompką paliwa. Do roweru kosztowała połowę drożej niż do fiata, mimo że to ta sama pompka, ten sam producent i ten sam PN
Ale jednak ta pompka na różnych stronach i różnych aukcjach jest opisana albo jako rower, albo fiat czy inny opel. A w katalogu wypisane te wszystkie modele do których realnie pasuje. Z tymi przegubami nie znalazłem w żadnym katalogu żeby pasowały do r200.
flow - Pią Mar 30, 2018 07:55
bociannielot napisał/a: | nanab, to możesz się zdziwić xD kupowałem sprzęgło do civica xD te same co do R taniej niz gdzie indziej xD nic nowego że części od x pasują do y a są tańsze |
Po ile było to sprzęgło? Niedługo będę się przymierzać do zakupu sprzęgła i na chwilę obecną mam na oku jakieś za 380zł
bociannielot - Pią Mar 30, 2018 08:20
flow napisał/a: | na chwilę obecną mam na oku jakieś za 380zł | no to za tyle +/- było, jakiej f-my? w ogóle Markzo ostatnio ogarnął skądś LUK-a za 300zł, nie wiem czy pasuje też do diesla ale jak widać warto szukać
Remigiusz - Pią Mar 30, 2018 12:23
Borg i Beck za tyle jest i warto to zakladac Fabrycznie bylo takie montowane.
bociannielot - Pią Mar 30, 2018 12:57
Remigiusz, ale to fabryczne lepiej wyglądało niż to nowe porównywałem to wiem
Markzo - Pią Mar 30, 2018 14:31
Fabryczny zestaw sprzegla w 2.0T i jedbym iDt jaki widzialem to byl LUK. Borg beck czy srl to parchy moim zdaniem.
bociannielot - Pią Mar 30, 2018 14:42
Markzo, ja wyciągałem z auta oem borg & beck różniło się dużo od tego "parcha" o którym mówisz kupionego nowego można to wszytsko podsumować jednym popularnym zwrotem "kiedyś to było..."
Markzo - Pią Mar 30, 2018 16:47
hehe racja Bociex
greg-si - Pią Mar 30, 2018 18:44
Borg & beck dostawał u mnie łomot w 220 turbo, złego słowa nie powiem. Sprawowało się dzielnie
flow - Wto Kwi 03, 2018 15:39
bociannielot napisał/a: | flow napisał/a: | na chwilę obecną mam na oku jakieś za 380zł | no to za tyle +/- było, jakiej f-my? w ogóle Markzo ostatnio ogarnął skądś LUK-a za 300zł, nie wiem czy pasuje też do diesla ale jak widać warto szukać |
National
[ Dodano: Sob Mar 31, 2018 15:23 ]
Wracając do półosi, dodam, że oprócz tego by były od wersji diesla to należy zwrócić uwagę, czy są od wersji z abs
[ Dodano: Wto Kwi 03, 2018 16:39 ]
Pojawił się kolejny problem, zwrotnice z piastami nie pasują, a byłam pewna, że podejdą od R200 w idt, jak sie okazuje brakuje otworu na czujnik abs.
Czy zwrotnica z piasta musi być od wersji idt, czy podejdą każde z abs od benzyny też?
|
|