|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [25 2.0 01r] problem z wspomaganiem
pitek82 - Pon Lut 04, 2008 21:44 Temat postu: [25 2.0 01r] problem z wspomaganiem jak w temacie problem z wspomaganiem gdy silnik chodzi na wolnych obrotach i kreci sie kierownico slychac z okolic pompy wspomagania cos takiego jak piszczenie podczas parkowania przy malych obrotach ciezko chodzi kierownica a nawet jest wyczuwalne tak jak by wspomaganie sie wylaczylo albo przycielo
jak by ktos mial takie podobne problemy to prosze o pomoc zamiezam kupic nowa pompe ale moze moja sie zapowietrzyla albo to maglownica moze wie ktos czy mozna i jak odpowietrzyc pompe
przemo285 - Pon Lut 04, 2008 21:49
Może po prstu pasek masz do wymiany (bardzo szybko się zużywa) albo coś z napinaczem lub za mało oleju w układzie
thef - Pon Lut 04, 2008 21:50
A paseczek czasem się nie ślizga?
przemo285 - Pon Lut 04, 2008 21:54
Dokładnie to samo mam na myśli raczej na pewno
pitek82 - Wto Lut 05, 2008 11:10
tez o tym myslalem ale jak nie ruszam kulkem i daje mu po gazie nic nie slychac specjanie maske podnosilem zeby posluchac i nic nie piszczy jak rusze kulkem to jest taki dzwiek bardziej nie jak piszczenie tylko jak by guma o metal albo guma o gume tarla trudno powiedziec jaki to dzwiek a co do plynu to zamiezam dolac wydaje mi sie ze za malo raz jest go pelno raz spada ponizej minimum ale przewaznie miesci sie pomiedzy kreskami ile wyniusl by mnie koszt regeneracji lub wymiany pompy
Brt - Wto Lut 05, 2008 11:53
wymień ten pasek. 50PLN + 15 minut roboty i będziesz miał spokój.
pitek82 - Wto Lut 05, 2008 13:33
mam zamiar wymienic ale czy przy wymianie nie trzeba wymienic rolki czy tam napinacza
i jakie wymiary ma ten pasek??
Brt - Wto Lut 05, 2008 13:36
jeśli nie hałasuje to nie. Wymienić można w każdej chwili. Nie trzeba nic poważnego do wymieny rolki rozbierać.
kayunia - Nie Mar 01, 2009 21:33
Mam podobny problem - nagle zaczelo cos "wyc" w kierownicy podczas skrecania tak jakby cos ocieralo i coraz glosniej i teraz bardzo ciezko chodzi... nasila sie to przy parkowaniu i wolnej jezdzie a przy szybszej troche mniej. Co to moze byc? Takze ten jakis pasek?
Chester - Nie Mar 01, 2009 21:53
Cytat: | Mam podobny problem - nagle zaczelo cos "wyc" w kierownicy podczas skrecania tak jakby cos ocieralo i coraz glosniej i teraz bardzo ciezko chodzi... nasila sie to przy parkowaniu i wolnej jezdzie a przy szybszej troche mniej. Co to moze byc? Takze ten jakis pasek? | Sprawdz poziom płynu do wspomagania, "wycie" jest oznakami jego niskiego stanu
Brt - Nie Mar 01, 2009 21:55
kayunia, nom trzeba popatrzyć, jak wygląda pasek od pompy wspomagania itp. I to najlepiej nie zwlekaj z tym sprawdzeniem
kayunia - Nie Mar 01, 2009 22:04
Z plynem wszystko ok, czyli pewnie to ten pasek - mam nadzieje ze nic powazniejszego
[ Dodano: Wto Mar 03, 2009 14:32 ]
No i juz wszystko wiem - pasek od alternatora przetarl mi jakiś wężyk doprowadzający plyn do wspomagania czy cos tam
na szczescie odzyskalam juz mojego "prawie" sprawnego roverka
lineumaciel - Sro Mar 04, 2009 14:56
jeśli pasek jest ok to wydaje mi się że masz do wymiany rolkę z napinaczem. Miałem podobną sytuację u mnie przy skręconych kołach pojawiał się pisk oraz tak jakby ktoś wyłączył mi wspomaganie.
Ta rolka z napinaczem jest jedna z przypadłości 25 z tego co pamiętam na forum był poruszany temat.
Rolka nie należy do najtańszych
kayunia - Pią Mar 06, 2009 09:31
u mnie byl przetarty wezyk od pompki takze na szczescie nie pasek ani nie rolka
Yrek - Wto Lis 10, 2009 23:20
W moim dzisiaj po wjechaniu w dosyć sporą dziurę też coś padło w ukł kierowniczym. Przy parkingowej jeździe skręcając słychać straszne chrobotanie, tarcie. Niepokojące dźwięki są dosyć głośne i dają wrażenie jak by się zaraz auto miało zepsuć.
Wcześniej wspomaganie chodziło bez szmeru. Nadal kierownica się lekko kręci, płyn jest...
Więc radźcie panowie co mogło nawalić.
NEOSSS - Czw Lis 12, 2009 00:18
Yrek, moze sworzen wahacza dolnego?
Yrek - Pon Lis 16, 2009 22:07
Auto zawiozłem do mechanika, mówił coś o:
paskach i rolkach.
Ale oprócz tego do wymiany idą świece żarowe z 3 będą 4
gruszka
pompa wodna
rozrząd
klocki
i pare innych.
Dodatkowo ostatnio zaczęło coś się przypalać. Odczuwalny był smród spalenizny z pomiędzy blachy grodziowej a silnika.
thef - Pon Lis 16, 2009 22:38
Yrek napisał/a: | Przy parkingowej jeździe skręcając słychać straszne chrobotanie, tarcie. |
Yrek napisał/a: | Dodatkowo ostatnio zaczęło coś się przypalać. Odczuwalny był smród spalenizny z pomiędzy blachy grodziowej a silnika. | Może sprzęgło przypaliłeś? Czy ten zapach jest taki bardzo nieprzyjemny, coś jak padlina? Yrek napisał/a: | Ale oprócz tego do wymiany idą świece żarowe z 3 będą 4 | ??? Zamierzasz zmieniać głowicę czy jakiś inny pomysł ma Twój mechanik?
A tak poza tym, radziłbym założyć swój temat, a nie offtopować w cudzym.
Yrek - Wto Lis 17, 2009 15:51
ogolnie postanowiłem się pozbyć tego samochodu. Zraziłem się do niego. Chyba najbardziej awaryjny samochód jaki w życiu miałem.
marek78 - Wto Lis 17, 2009 18:11
pitek82 napisał/a: | ile wyniusl by mnie koszt regeneracji lub wymiany pompy |
Regeneracja pompy wspomagania 610zł,a nowej to chyba nigdzie nie dostaniesz ja dużo szukałem i nie znalazłem.
Brt - Wto Lis 17, 2009 19:11
Yrek napisał/a: | paskach i rolkach.
Ale oprócz tego do wymiany idą świece żarowe z 3 będą 4
gruszka
pompa wodna
rozrząd
klocki
i pare innych. |
Zmień mechanika ... rozrząd i klocki w każdym trzeba zmieniać ... gruszka i pompa .... po cholerę ... świece sprawdzał, że każe wymieniać Od wpadania w dziurę nie trzeba połowy auta wymieniać ... a tym bardziej w serii L ... ale wybór należy do Ciebie
NEOSSS - Wto Lis 17, 2009 19:24
Yrek, mechanior dziadyga jak ja to mowie...
|
|