|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika
szoso - Wto Wrz 27, 2011 06:42 Temat postu: [R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika witam
wczoraj uszczelniali mi pompę wtryskową, wszystko fajnie tylko trzyma teraz 1000obr zamiast 900
po chwili obroty spadają same do 900, dodam gazu to znowu na 1000obr się zatrzymują i znowu spadają
co może być przyczyną? za duża dawka paliwa?
z rana odpala rewelacyjnie, aż za dobrze bo mało co silnika nie wyrwie
lepiej się zbiera teraz podczas jazdy[/b]
kruszan - Wto Wrz 27, 2011 07:01
a jaką Ci ustawili? wiesz może?
szoso - Wto Wrz 27, 2011 07:12
dawka coś około 5 ale nie był pewny, podejrzewam że to nie on to ustawiał więc nie wie do końca
kruszan - Wto Wrz 27, 2011 08:09
no bo wydawać by się mogło, że nastawnik jest za bardzo pchnięty - ale nie było by 5 tylko 15 miał by dużo za dużo, i po jakimś czasie by przepalał i spadało by do 900, ogólnie i tak by za dużo zostało ale to przez złe ustawienie nastawnika?!
a jak pracuje na wolnych obrotach? słychać cykliczne dławienie? bo przy za dużej dawce powinno się to objawiać w ten sposób
szoso - Wto Wrz 27, 2011 08:17
no jakby trochę się dławił, podejrzewam że dawka jest grubo na plusie
mechanik wziął mi auto i miał zmniejszyć dawkę
Jugol - Wto Wrz 27, 2011 10:31
Szoso mówiłeś mi, że miał Ci przy okazji czyścić nastawnik dawki paliwa, więc może tylko kwestia dobrego ustawienia po czyszczeniu- ja bym na Twoim miejscu podjechał i sprawę załatwił tam gdzie to robili
szoso - Wto Wrz 27, 2011 10:34
już jest ok, zmniejszył trochę dawkę i obroty spadają do 900
sprawdzę tylko spalanie czy się nie zwiększyło po tej całej naprawie
colin1983 - Pią Paź 14, 2011 08:21
up
szoso - Pią Paź 14, 2011 08:27
auto drugi raz trafiło do mechanika, leciało tym zaworem zaznaczonym na zdjęciu i dalej leci, mimo iż uszczelki nowe
co robić?
Jugol - Sob Paź 15, 2011 12:54
Reklamować
szoso - Wto Paź 18, 2011 14:42
reklamowane to już było i dalej to samo, ciurkiem nie leci
tak myślę czy by nie uszczelnić tego np. tym http://allegro.pl/loctite...1863916775.html
Remigiusz - Wto Paź 18, 2011 15:52
szoso, Gdzie to tobie dokładnie cieknie Bo na foto nic nie jest zaznaczone
szoso - Wto Paź 18, 2011 17:04
jest zaznaczone ale słabo, ten czarny przewód co wychodzi z pompy
Remigiusz - Wto Paź 18, 2011 20:13
ahh teraz widzę Ale to jest tylko waz gumowy. ja bym opaskę założył na to i tyle.
szoso - Sro Paź 19, 2011 06:40
Remi55 napisał/a: | Ale to jest tylko waz gumowy |
jaki wąż gumowy? w tym miejscu?
to jest przewód elektryczny z kostką, słabo się znasz na tych pompach jak przewodu elektrycznego od paliwowego nie odróżniasz
pompa ma dwie kostki przecież, jedna od nastawnika taka okrągła a druga od tego zaworu dawki paliwa (tak to nazwał mechanik), taka mniejsza
na rysunku zaznaczyłem 2 oringi, pompa jest inna ale ten zawór jest podobny i w tym samym miejscu
Remigiusz - Sro Paź 19, 2011 11:09
szoso, słabo się znam . Vp37 to ja widziałem dwa razy na oczy Ahh no to teraz kumam, dal byś lepsze foto to bym widział. Na tym górnym foto wygląda jak waz gumowy. Z tym dolnym foto to teraz jasne o co chodzi. Ja bym to wykręcił zmienił O-Ringi jeszcze raz i od zewnątrz jakaś masa uszczelniająca pociągną. Możliwe ze to miejsce przy wyciągną się jakoś wyrobiło i o-ringi nie dociskają. Innej możliwości wycieku nie ma w tym miejscu.
szoso - Sro Paź 19, 2011 11:15
te oringi były już 2 razy wymieniane, może by dać jakieś grubsze plus masa uszczelniająca od zewnątrz
Remigiusz - Sro Paź 19, 2011 14:54
szoso, Tak ja bym zrobił na twoim miejscu Nic złego się nie stanie w najgorszym wpadko będzie dalej ciekło. A te O-Ringi jak wyciągali drugi raz to były cale czy gdzieś może uszczerbane Albo się przy wkładaniu im jakoś przesunęły i nie jest szczelnie
Odkręć i zaglądnij do środka To kurcze nie jest żadne "rocket sience"
szoso - Sro Paź 19, 2011 15:07
sam tam nie zamierzam grzebać
Remigiusz - Sro Paź 19, 2011 15:10
szoso, Czemu Jak wy się wyszczy tej pompy boicie Nie wypadnie tam tysiące śrubek i łożysk
szoso - Sro Paź 19, 2011 15:14
nie o to chodzi że się boję, zapłaciłem za uszczelnienie? zapłaciłem
niech to robi dalej ten co robił
Remigiusz - Sro Paź 19, 2011 15:16
Tu masz kilka poradników:
http://community.dieselsc...oad.php?id=3255
http://community.dieselsc...load.php?id=301
http://community.dieselsc...load.php?id=566
[ Dodano: Sro Paź 19, 2011 16:16 ]
szoso, Ahh na gwarancji masz to Myślałem ze już bo drugim razie tego nie zrobią
[ Dodano: Sro Paź 19, 2011 16:16 ]
Zle ciebie zrozumiałem
szoso - Pon Paź 24, 2011 08:41
Remi jakie tam oringi wsadzić?
nie chodzi mi o te w zestawach do uszczelniania tylko o jakieś grubsze
chyba będę to uszczelniał sam jednak, ale nie mam pojęcia jakie oringi wziąć bo jak to rozbiorę to z buta nie pójdę do sklepu
Remigiusz - Pon Paź 24, 2011 13:12
Kilka dobrych linkow co do pompy Vp37 :
http://www.volvopedia.de/...e_zusammenbauen
http://www.volvopedia.de/..._Einspritzpumpe
[ Dodano: Pon Paź 24, 2011 14:12 ]
Numery tych O-Ringow są:
Bosch 1 290 210 814
Bosch 1 290 210 800
Istnieją w Intercarsie:
http://sklep.intercars.co...wej&leaf=947888
szoso - Sro Paź 26, 2011 06:47
wczoraj po pracy uszczelniłem pompę, kupiłem jeszcze inne oringi, znaczy grubsze, wszystko poskładałem no i zobaczymy
niby prosta robota ale dostęp do śrub ciężki trochę, mam poomykane ręce
złożyłem tylko na same oringi, z pompy cały czas wyciekała ropa więc żadnej masy dać tam nie mogłem a nie będę czekał tydzień aż pompa się osuszy
muszę jeszcze zarobić końcówkę na przewodzie od elektrozaworu bo mechanik nie mógł go odkręcić to go urwał
szkoda że fachowiec jak poprawiał robotę to sam nie dał grubszych oringów, nie musiałbym sam teraz tego robić
|
|