|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - Alexi - Rover 45
Alexi - Pon Paź 10, 2011 21:22 Temat postu: Alexi - Rover 45 Każdy się czymś chwali. Pochwalę się i ja.
Kilka słów o historii.
Potrzeba mi było pilnie jakiegoś samochodu w Anglii. W zasadzie "na wczoraj". Wiele komisów objeździłem z teściem i zawsze jakoś w oko wpadała mi marka ROVER. Aż do czasu gdy na ulicy okazyjnie zobaczyłem R200 SDI. Tak to był on od niego się zaczęło Od tamtej pory poszukiwania mojego "polskiego" samochodu skupiły się tylko na jednej marce. ROVER. Wróciłem do kraju i zacząłem poszukiwania Rovera 45. Ten podobał mi się najbardziej.
We wrześniu zakupiłem w końcu swoje cacko. Rover 45 Antracite 2.0 iDT. Tego samego dnia zarejestrowałem się też na forum.
Opinie
Kogo bym nie spytał to "awaryjny", "drogie części" itd. itp. Jasne jasne. Do tej pory jedyne co mi się naprawdę zepsuło to tłumik środkowy. Nie przypominam sobie więcej jakichś awarii z kosmosu.
Wyposażenie
* 2x Airbag
* 4x Elektryczne szyby
* Wspomaganie
* Kremowa welurowa tapicerka
* ABS
* Klimatyzacja
* Hak
* Elektryczne, podgrzewane lusterka
Jeśli o czymś zapomniałem to dodam
Modyfikacje
* Próbowałem zmienić kolor podświetlenia zegarów na biały. Zrobiłem to. Kilkakrotnie zmieniałem ale nie podobało mi się i wróciłem do serii.
* Oświetlenie diodowe wnętrza auta oraz kufra. Zostało diodowe ponieważ jest to praktyczne.
* Ledowe postojówki. Dziś właśnie je wywaliłem. Zbyt niebieskie!
* Radio JVC KD-R411.
Głośniki tylne PEIYING 16cm.
Głośniki przednie LT-6522
* Podwójne Mapy w ECU. Dzięki uprzejmości i pracy Remiego SUPER SPRAWA!
* Usunięcie Katalizatora -> Strumienica w obudowie KATA
* Wtryskiwacze Rover SDi 200 bar
*Wąż redukcja IC Fmic.pl Performance 51 mm / 38 mm.
*Ogrzewany filtr paliwa. PP 839.
Jeśli kogoś interesują to wszystkie zdjęcia tutaj -> https://picasaweb.google.com/107715194644933795255/Rover45#
Plany na przyszłość
* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej )
* Wtryski SDI
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem
* Wygłuszenie drzwi.
pelson91 - Pon Paź 10, 2011 21:25
i to jest właśnie auto, jakim mógłbym zastąpić swoje pięknie się prezentuje
Remigiusz - Pon Paź 10, 2011 21:26
hehe.. więcej fot alexi, Mi sie to białe ledow podobało brakuje tylko czerwonego koloru na obrotomierzu oraz prędkościomierzu
Alexi - Pon Paź 10, 2011 21:30
Remi fotki masz na picasie w linku na dole.
Oczywiście słowa krytyki lub pochwały tutaj można zamieszczać
Markzo - Wto Paź 11, 2011 07:18
felge mu jakas ladna zaloz fajny jest
Alexi - Czw Paź 13, 2011 14:16
Plany na przyszłość
* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej ) GOTOWE
* Wtryski SDI
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem
* Wygłuszenie drzwi.
* Odkręcenie turbiny GOTOWE 1.1 bar
Konczy mi sie gwint
* Metalowe 'węże' IC O_o
No tak zapomniał bym o podziękowaniu dla Remiego za kawał dobrze odwalonej roboty. THX!
matts - Nie Paź 16, 2011 22:14
Widzę, że te nasze auta to faktycznie ładne, ale tylko z zewnątrz. Na zdjęciach podwozia wszędzie rudzielec...to samo u mnie. Trzeba z nim ostro walczyć...
Remigiusz - Nie Paź 16, 2011 22:26
matts, Jak sie co roku konserwuje to rudej nie będzie
Alexi - Sob Lis 12, 2011 22:14
Niestety Holender wcześniej o to nie zadbał i już teraz konserwacja u mnie niczego nie zmieni. Potrzeba by było od groma roboty przy tym. No i niestety jest ruda na tylnej klapie. Również do roboty.
[ Dodano: Pią Paź 28, 2011 13:28 ]
Plany na przyszłość
* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej ) GOTOWE
* Wtryski SDI
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem GOTOWE
* Wygłuszenie drzwi.
* Odkręcenie turbiny GOTOWE
* Metalowe 'węże' IC
* Zaślepka EGR (już idzie )
[ Dodano: Sob Lis 12, 2011 22:14 ]
Kod: | 4th Gear Test
2011-11-12 07:29
60-100 km/h: 7,0 s
60-70 km/h: 1,7 s
60-80 km/h: 3,3 s
60-90 km/h: 5,0 s
60-100 km/h: 7,0 s
60-70 km/h: 32 m
60-80 km/h: 66 m
60-90 km/h: 108 m
60-100 km/h: 160 m
Peak: 105 km/h |
Kod: | 5th Gear Test
2011-11-12 18:18
80-120 km/h: 10,3 s
80-90 km/h: 2,2 s
80-100 km/h: 4,7 s
80-110 km/h: 7,4 s
80-120 km/h: 10,3 s
80-130 km/h: 13,8 s
80-90 km/h: 52 m
80-100 km/h: 120 m
80-110 km/h: 200 m
80-120 km/h: 295 m
80-130 km/h: 417 m
Peak: 131 km/h |
A tak wyglądają wyniki. Mierzone softem na symbiana s60v3 Tempes GTx v 3.0. Czyli GPS'em. Zdaję sobie sprawę, że dokładne to to nie jest. Ale niech tylko wejdzie nowy GALILEO to się zmieni
W następnej wolnej chwili sprawdzę jak te czasy mają się do tych mierzonych przez OBD bo i do tego jakiś program znalazłem.
Ahhh no i dodam jeszcze jak to będzie bez czipsów
Remigiusz - Wto Lis 15, 2011 21:37
Zmierz te czasy z zegarkiem w reku i z licznika Oraz potem wstaw jeszcze porównanie z OBD będzie widać ładnie różnice
Alexi - Wto Lis 15, 2011 21:42
Plany na przyszłość
* Dual mapy od Remiego (już bliżej niż dalej ) GOTOWE
* Wtryski SDI GOTOWE
* Być może kiedyś zabawa z Katalizatorem GOTOWE
* Odkręcenie turbiny GOTOWE
* Zaślepka EGR (już idzie ) << nie ma i chyba nie będzie
* Metalowe 'węże' IC
Ogólnie wszystkie mody na plus poza ślizgającym się czasem sprzęgłem
I takie tam fotki 'w poprzek' z wyjazdu na mazury
Markzo - Wto Lis 15, 2011 23:13
za dżoaną krupą: ostatnie foto ma potenszjal!
Alexi - Sro Lis 16, 2011 11:49
Miało by gdyby nie 'fotograf'
2011-11-12 07:29 → 2011-11-16 11:24
60-100 km/h: 7,0 s → 60-100 km/h: 4,8 s
60-70 km/h: 1,7 s → 60-70 km/h: 1,0 s
60-80 km/h: 3,3 s → 60-80 km/h: 2,2 s
60-90 km/h: 5,0 s → 60-90 km/h: 3,4 s
60-100 km/h: 7,0 s → 60-100 km/h: 4,8 s
szoso - Sro Lis 16, 2011 14:53
alexi napisał/a: | I takie tam fotki 'w poprzek' z wyjazdu na mazury |
dawaj te koło cmentarza
to już od 0 nie da się zrobić pomiaru tylko musi być od 60?
trochę to bez sensu, mnie np. interesuje pomiar 0-100
po co komu 60-100 to nie wiem, taka moda
Pływak - Sro Lis 16, 2011 18:54
szoso napisał/a: |
po co komu 60-100 to nie wiem, taka moda |
Nie tyle moda co fajnie wynik wygląda
Alexi - Sro Lis 16, 2011 21:25
szoso, gdybyś się trochę zainteresował to byś wiedział że to elastyczność, a pomiar 0-100 to pomiar przyśpieszenia. Jeśli tak bardzo chcesz to mogę pokatować silnik specjalnie dla Ciebie 0-100. Tylko po co ? Mnie interesuje, jak uda mi się wyprzedzić ciężarówkę lub wolno jadącą osobówkę a nie jakieś miejskie szaleństwa. Ah no i łatwiej to zrobić.
bociannielot - Czw Lis 17, 2011 11:11
alexi, ja myslę że szoso wie o co chodzi, nie mniej, popieram też chciałbym zobaczyć wynik testu od 0-100 .
Alexi - Sro Sty 18, 2012 14:14
Spoko będzie.
[ Dodano: Sro Sty 18, 2012 14:14 ]
*Wąż redukcja IC Fmic.pl Performance 51 mm / 38 mm.
Lukas28 - Wto Sty 31, 2012 13:04 Temat postu: :) Ładny R45, życzę Ci teraz żebyś sobie zmienił na cacko R75. Tez jak kupowałem słyszałem, że mam iść do Częstochowy na kolanach, żeby mi się nic nie psuło- nie poszedłem, a przez 3 lata wymieniłem tylko wahacz i tuleje od wahacza, no i olej na bieżąco.. Roverki to niezawodne autka, mój mnie nigdy nie zawiódł, nawet w -30 odpalał za pierwszym razem
Remigiusz - Wto Sty 31, 2012 14:54
Lukas28, R75 lub MG ZT z slinikiem L-seria idt to tak
Alexi - Wto Sty 31, 2012 21:17
Na zmianę mi się nie zanosi Nie dlatego że brak kasy bo gdybym poczekał z 45 jakieś kilka miesięcy spokojnie mógłbym kupić 75. Ale pasuje mi 45
btw. 75 nie zmieściła by mi się w garażu
chmielu - Pią Kwi 06, 2012 21:59
ap ap
Alexi - Pią Kwi 06, 2012 22:07
Kilka dni temu przyszła tak oczekiwana nowa nie śmigana turbinka
Już siedzi na silniku i jestem po prostu zachwycony jest cisz jak makiem zasiał. Słychać tylko świst powietrza rozcinanego przez lusterka.
Przy okazji koleś BS Motors LTD. okazał się bardzo dobrym sprzedawcą. Jeśli komuś jeszcze pada turbina to gorąco polecam bo warto.
KLIK
bociannielot - Sob Kwi 07, 2012 09:12
alexi, super price moim zdaniem za tą turbinkę, jak koszta przesyłki wychodzą
Alexi - Sob Maj 12, 2012 21:28
Wysyłka dość kosztowna moim zdaniem ale i zarazem bardzo szybka. 180 zł kurier. Waga do 5 kg.
[ Dodano: Sob Maj 12, 2012 22:28 ]
Teraz jak słychać turbiny nie słychać
Remigiusz - Nie Maj 13, 2012 00:25
alexi, Jak sie nazywa ten kawałek w tle ?
[ Dodano: Nie Maj 13, 2012 01:25 ]
Flo Rida - Good feeling
qrpkk - Nie Maj 13, 2012 01:38
Remigiusz napisał/a: | alexi, Jak sie nazywa ten kawałek w tle ?
[ Dodano: Nie Maj 13, 2012 01:25 ]
Flo Rida - Good feeling |
Avicii - Levels
Alexi - Pon Maj 14, 2012 14:40
qrpkk, dokładnie
[ Dodano: Pon Maj 14, 2012 15:40 ]
Dziś zmajstrowałem Short Shiftera według przepisu Remiego 1,5 h pracy, koszt 4 pack zimnego LECHA dla spawacza , i teraz radość ... biegi wchodzą znacznie krócej. Bardzo mi się to podoba. I nie musiałem ciąć przeciwwagi. Może dlatego że miałem zmieniany tłumik środkowy mam teraz jeszcze 1,5 - 2 cm luzu THx Remi.
Remigiusz - Pon Maj 14, 2012 15:05
alexi, Szkoda ze brak fotek ale fajnie jak się podoba
Alexi - Sob Sie 25, 2012 17:49
W końcu jest tak długo oczekiwane sprzęgło.
Teraz R rwie jak marzenie
[ Dodano: Sob Sie 25, 2012 18:49 ]
Po naprawach i modyfikacjach czasy wyglądają tak.
Przejazd 1.
Przejazd 2.
Mierzone programem Digimoto od Remiego. Dokładniejszego czasu w garażowych warunkach chyba nie da się osiągnąć.
bociannielot - Czw Sie 30, 2012 14:39
alexi, w sumie bardzo dobry czas, kiedyś śmigałem 210-cio konnym sedanem, Perzotem 406 i miał podobny czas w serii od 0-100, a tu wymiary zbliżone, spalanie mniejsze o ponad połowę i śmiga to praktycznie tak samo
Pływak - Czw Sie 30, 2012 16:11
Nie wiem jak sedan ale SV 406 z 3.0 V6 przy wadze prawie 1,5T ma 8.4s do setki
Alexi - Czw Sie 30, 2012 18:20
W takim razie przeciętnie z tym 3.0 v6. Skoro alfa 156 SW 1.9 jtd ma trochę gorszy czas od tych moich.
Pływak - Czw Sie 30, 2012 18:27
No szału te v'ki we francuzach nie robią ale 200kg więcej to też już spora różnica
bociannielot - Pią Sie 31, 2012 09:36
Tak dokładniej, jak to kiedyś sprawdzałem 406 3.0 v6 po lifcie w sedanie - miał 8.5 do 100 (albo 8.7 ale na pewno nie więcej), masa duża, ten sam model ze 190 konnym silnikiem miał 8.1 do 100 przed liftem, z racji tego że jednak po lifcie masa baaardzo dużo urosła mimo podniesienia mocy osiągi pogorszyły się.
Alexi - Sob Sty 05, 2013 15:13
Ok. Zrobiło się cieplej. Nerka przestała dokuczać czas na dalszą zabawę z gratami które leża i się już zdążyły zakurzyć. Na pierwszy ogień poszła osłona termiczna z MG ZS + ozdobna końcówka tłumika w kształcie elipsy. 2,5h roboty z przerwami na ciepłą kawę prosto z podgrzewanego z gniazda zapalniczki kubka (prezent od narzeczonej)
i oto efekt
Mi się podoba jak mało co, co sam zrobię.
Koszt? 100 zł Osłona z e-bay (UK) + 30 zł końcówka.
pelson91 - Sob Sty 05, 2013 15:22
ale malutka ta końcóweczka imo, troszkę większa wyglądałaby lepiej, np:
leszczu - Sob Sty 05, 2013 16:32
pelson91 napisał/a: | ale malutka ta końcóweczka |
Jestem tego samego zdania.
Remigiusz - Sob Sty 05, 2013 21:06
alexi, Gdzie ty ten kubek trzymasz w czasie jazdy ? Fajna sprawa taki podgrzewany
pelson91 - Sob Sty 05, 2013 21:17
Remigiusz napisał/a: | Gdzie ty ten kubek trzymasz w czasie jazdy ? |
pewno między nogami, żeby w worek było ciepło
Alexi - Nie Sty 06, 2013 17:49
akurat worka nie mam ozieblego kubek uchem zachaczam o tunel srodkowy i sobie wisi a koncowka? Coz za duzego wyboru nie mialem. Wybralem najbardziej pasujaca. Jesli kiedys zobacze eliptyczna wieksza to napewna ja kupie. Poprostu nie chcialem jezdzic z dziura w zderzaku i seryjna zwykla koncowka
Remigiusz - Nie Sty 06, 2013 18:00
alexi napisał/a: | kubek uchem zachaczam o tunel srodkowy i sobie wisi |
Gdzie tam jest miejsce żeby zahaczy
[ Dodano: Nie Sty 06, 2013 18:00 ]
Poka fote
Alexi - Pon Sty 07, 2013 12:23
okay jutro bedzie pokazane. Moja ma jeszcze wyswietlacz z termometrem mozna sobie ustawic czy ma byc jak dupa trupa, srednie czy bardzo cieple 75 stopni
next sprezyny i tylna dolna rozporka
[ Dodano: Pon Sty 07, 2013 12:23 ]
Tak się kubek trzyma
Remigiusz - Pon Sty 07, 2013 12:41
Dzięki:) tylko że tak się da zrobić jak nie ma pasażera.
Alexi - Pon Sty 07, 2013 12:48
Dziś pasażer był i kubek mu nie przeszkadzał
bociannielot - Pon Sty 07, 2013 15:36
alexi napisał/a: | Dziś pasażer był i kubek mu nie przeszkadzał | bo siedział z tyłu
Alexi - Pon Sty 07, 2013 15:53
Mośki przecież normalnie była by tam gaśnica na szer. pasażer nogą może kubek trzymać
bociannielot - Pon Sty 07, 2013 16:05
"mosiek pogard. «o człowieku narodowości żydowskiej»" słownik PWN - nazwałeś nas żydami ale ja mam wszystko nic mi nie obcinali
Alexi - Pią Sty 11, 2013 22:33
o masz w czuły punkt uderzyłem miałem na myśli C.K.M.
[ Dodano: Pią Sty 11, 2013 22:32 ]
Parę dni temu przyszły sprężynki i tylna dolna rozpórka od camaro17. Dziś zamontowałem przednie jutro czas na tył. Wygląda kozacko
Spręzynki
rozpórka
Dla porównania tak prezentował się przód przed ...
a tak po...
Remigiusz - Pią Sty 11, 2013 23:51
alexi, Nie mial Camaro Benzyne czy sa to do Diesla
Alexi - Pią Sty 11, 2013 23:53
A jeden szwanc
Remigiusz - Pią Sty 11, 2013 23:58
alexi, Ze jak
Alexi - Sob Sty 12, 2013 00:00
Pasują normalnie z beny do diesla. Podobnie jak i całe amory od góry do dołu.
Remigiusz - Sob Sty 12, 2013 00:04
alexi, Pasować pasuje tego nikt nie powiedział ze będę inne Tylko wiesz ze K-seria mniej wazy niz L-seria i w sumie prawie wszystkie sprężyny są do 1.4 lub 1.6 .
Chyba ze jest dla ciebie to ad absurdum to ok
Alexi - Sob Sty 12, 2013 00:12
A jakaż to różnica w kg mi tam się podoba jak leży tylko trzeba zmajstrować osłonę misy olejowej
bociannielot - Sob Sty 12, 2013 11:38
alexi napisał/a: | A jakaż to różnica w kg | duża, jak Ci pękną sprężyny to będziesz miał dowód dlaczego tak a nie inaczej to zaprojektowano - z diesla są twardsze z przodu właśnie po to by ten większy ciężar wytrzymać większość Twoich modów alexi oceniam na plus bo są zrobione z głową - ten na minus niestety
Markzo - Sob Sty 12, 2013 11:40
lezy super, ale Kseria waży połowe tego co Lseria... więc cholera wie jak z wytrzymałością i prowadzeniem
Alexi - Sob Sty 12, 2013 13:40
bociannielot napisał/a: | z diesla są twardsze z przodu |
uwierz i te są jedwabiście twarde nie ma porównania z ori. Na razie śnieg i nie ma jak sprawdzić. Ale odczuwam że lepiej się prowadzi. Wczoraj już na samych przednich zrobiłem 70 km.
[ Dodano: Sob Sty 12, 2013 13:34 ]
planuję też dodać rozpórkę górną na przód. Ale to w przyszłości.
[ Dodano: Sob Sty 12, 2013 13:40 ]
z H&R taki sam model jest i dla iDT i dla K 1,4 to samo z 400. Można sobie dobrać u nich na stronie
pelson91 - Sob Sty 12, 2013 14:48
pług śnieżny fajnie wygląda.
Markzo - Sob Sty 12, 2013 14:51
alexi napisał/a: | z H&R taki sam model jest i dla iDT i dla K 1,4 to samo z 400. Można sobie dobrać u nich na stronie |
e to luzik dawaj fote jak dupa siądzie i jakas fela na lato wskazana !
Alexi - Pią Sty 18, 2013 22:58
No i udało się wreszcie dzisiaj dokończyć w 95% dzieła Rodżer dostał sprężyny tylne ale niestety bez rozpórki Tuleje w wahaczu są niestety do wymiany i żeby gorzej nie rozwalić zostawiłem to w spokoju na cieplejsze dni i skompletuje wszystko.
A oto kilka fotek.
Przed ...
i po ...
Dodatkowo wymieniłem widełki bo poprzednio uwaliłem gwint Dzięki koledze kondzio508
leszczu - Sob Sty 19, 2013 11:38
Teraz jakaś większa i felga i będzie
bociannielot - Sob Sty 19, 2013 11:54
leszczu, spokojnie jeszcze zima dajmy mu czas do wiosny
leszczu - Sob Sty 19, 2013 11:58
bociannielot napisał/a: | leszczu, spokojnie jeszcze zima dajmy mu czas do wiosny |
No oczywiście. Nikt nie mówi, aby już szukał i zakładał.
bociannielot - Sob Sty 19, 2013 12:09
leszczu, szukać może
Alexi - Sob Sty 19, 2013 12:28
Felga będzie oryginalna tak jak i była. Fakt podobają i się takie Einkei'e ale nie stać mnie żeby dać za nie całą wypłatę.
camaro17 - Nie Mar 10, 2013 19:52
Alexi, i jak się sprawują sprężyny ? jak wrażenia z jazd może podrzuć jakieś foto bo śniegi już zeszły jak to się prezentuje za dnia ...
Alexi - Czw Maj 23, 2013 21:59
Na letnich felgach i oponach 195/55/R15 wygląda elegansio. Ale niestety dla mnie przód zbyt nisko Na dobrej drodze auto po prostu tnie jak strzała i jest bardzo stabilne. Ale co z tego jak 95% dróg jest kiepska i rabuje raz misą raz belką.
Dziś sprawdziłem czas od 0 do 100 i polepszył się teraz to 8,25sec. Natomiast prędkość maksymalna ile dała droga to 200 km/h.
[ Dodano: Czw Maj 23, 2013 22:59 ]
Może pel_ziom coś doda od siebie bo miał dziś okazję kawałek się przelecieć nim A ja jego 75
pelson91 - Czw Maj 23, 2013 22:02
zbiera się jak szatan, aż sprzęgło nie wyrabia i się uślizguje. ale jest bardzo zrywny. trochę wydech ryczy co mnie osobiście by doprowadziło do szału w dłuższej trasie. poza tym trochę puka, trochę stuka, ale autko generalnie spoko.
no i opona wygląda przy tej glebie jak balon
Alexi - Sro Sie 14, 2013 13:17
Byłem na hamowni. Niestety problem ze sprzęgłem jak był tak i jest nawet po wymianie na nowe. Oto wykres.
Remigiusz - Sro Sie 14, 2013 20:46
Wykres bardzo ładny Nie widać problemu ze sprzęgłem na wykresie
Alexi - Pon Maj 19, 2014 23:21
Remi, to że nie widać tego na wykresie nie znaczy, że tego nie ma. Nawet koleś od hamowni powiedział, że sprzęgło się ślizga. Najlepiej zobrazuje to ten filmik. Od 15 sec.
http://youtu.be/9H4YaAw4lB4
Haba haba haba
Jako, że Teść w UK znalazł cały silnik ze skrzynią i to okazyjnie postanowiłem go nabyć drogą kupna. Powód cieknąca pompa. Na jałowym zostawia taką plamę że już mnie ze stacji benzynowej wyganiają (tej na której pracuję:)) Część gratów będzie do sprzedania silnik będę miał po 10 czerwca
bociannielot - Czw Sie 14, 2014 11:53
up
Alexi - Czw Sie 14, 2014 12:00
* Pompa zmieniona nic nie leci pali i chodzi idealnie.
* Świece wrzucone nówki.
* Zwalona skrzynia i zmieniony uszczelniacz, wyczyszczona zapieczona łapa sprzęgła wrzucona inna tarcza. Zero poślizgu.
Zmieniona tapicerka podsufitki. Koszt 80 zł za materiał i klej razem z wysyłką. Zdjęcia nie oddają faktycznego stanu. Wcześniej cały materiał wisiał nad głową i był bardziej czarny niż szary.
W planach zmiana materiału na drzwiach. Trudniejszy temat
Markzo - Czw Sie 14, 2014 14:51
super efekt ciężko ją wyjąć z auta?
pelson91 - Czw Sie 14, 2014 15:20
Markzo, też wyjmowałem. wyjąć łatwiej niż włożyć
Remigiusz - Czw Sie 14, 2014 21:50
Mi też się nowa tapicerka marzy bo stara juz od łazi
Alexi - Pią Sie 15, 2014 11:59
Panowie. Wyjąć ją to naprawdę bułka z masłem. Wystarczy poodkręcać co jest do odkręcenia powyjmować kołki i wyjąć przez drzwi pasażera. Włożenie jej z powrotem na miejsce zajmuje trochę więcej czasu bo trzeba ją włożyć pod uszczelki ale jak na moje dośw. to dziecinna zabawa. Kolega z pracy który też ma 45 jak wsiadł to powiedział że wygląda jak fabryka
cwieta - Czw Sie 21, 2014 12:17
Brawo. Będę miał się na kim wzorować . Od 31.07 w posiadaniu 45 RT diesel.
Remigiusz - Czw Sie 21, 2014 12:19
Jakiś link na materiał
Alexi - Sob Sie 23, 2014 03:41
http://www.allegro.pl/Sho...item=4470582121
Polecam tego sprzedawce. Klej tez ma w ofercie bonaterm sie zwie. Potrzeba go prawie litr. A i material to polecam kupic ten za 30 zl/metr bo ten za 26 jest troche slabszej jakosci.
Wpal m do glowy dziwny pomysl. Obszycie jasna kremowa skora kiery, podlokietnika, i mieszka od zmiany biegow. Bedzie to jakos wygladalo czy raczej wies?
pelson91 - Sob Sie 23, 2014 08:02
Alexi, trochę wieś
longer86 - Sob Sie 23, 2014 08:56
zrób wizję na kompie
tak jak ja z r75... i chyba wprowadze to w życie
Alexi - Sob Sie 23, 2014 12:37
Obawiam się trochę wsi a i moj talent graficzny pozostawia wiele do życzenia postaram sie zmodzic na kompie.
Markzo - Sob Sie 23, 2014 12:39
rób tak jak Ci się podoba, Tobie ma się widzieć poliftowe R miały ciemne airbagi i jasne koło kiery nie uważam, żeby jechało wiochą
greg-si - Sob Sie 23, 2014 13:48
Markzo napisał/a: | rób tak jak Ci się podoba, Tobie ma się widzieć poliftowe R miały ciemne airbagi i jasne koło kiery nie uważam, żeby jechało wiochą |
No właśnie
Tylko jeszcze decha beżowa by się przydała.
Podsufitkę u siebie też kleiłem na bonaterm.
bociannielot - Sob Sie 23, 2014 14:19
Markzo napisał/a: | poliftowe R miały ciemne airbagi i jasne koło kiery | przy tych szarych srednio to wyglądało, ale moze nie wyjsc zle tylko celowac w odcien z podsufitki, kremowy wygląda o niebo lepiej od szarego poza tym
Markzo - Sob Sie 23, 2014 14:23
A one nie były własnie beżowe? bo oglądałem 45 po lifcie i miała beżowe skóry i beżową kiere...
bociannielot - Sob Sie 23, 2014 14:27
Markzo, na alledrogo widzialem tez szare, beżowy widzialem na zywo, jak dla mnie przyjemne wnetrze
Remigiusz - Sob Sie 23, 2014 14:41
Alexi, Dzieki w tym sklepie już kupowałem kiedyś materiał Dobra jakość maja Trzeba będzie zakupić tam ten materiał. i obkleić Fajne jeszcze maja te maty wygłuszające przylepne Mozę by pod dach od razu przykleić
Ja miałem biały mieszek w 220 bo mi tam było wszystko za ciemne i się mi to podobało Z kiera tylko będzie problem ze za chwile to będzie brudne i obleśnie będzie wyglądać.
bociannielot - Sob Sie 23, 2014 14:56
Remigiusz, byly jasne kiery w r jakos nie zauwazylem ze bardzo brudne byly jak czasem na ulicy spotykalem
Remigiusz - Sob Sie 23, 2014 15:03
bociannielot, Ja widziałem dość 75 co to wygląda po wielu tys km już nie fajnie
Alexi - Sob Sie 23, 2014 21:01
Zdecydowałem że pozmieniam wszystko na skórę ale czarną. Niech jest jak najbardziej zbliżone do oryginału. Podsufitka poszła szara bo taka była. Beżowa nie pasowała by do słupków i plastików.
pelson91 - Sob Sie 23, 2014 21:04
Alexi, w r400 miałem szare słupki, szarą podusfitkę i beżowe welury i deskę Potem była beżowa skóra.
Markzo - Sob Sie 23, 2014 21:28
Ja mam czarne słupki i bardziej mi się od ori podobają, Kozik ma czarne słupki wszystkie i podsufitkę też czarną - moim zdaniem kosa
|
|