Wysłany: Nie Lis 27, 2011 14:18 [R400] Wtrysk sterujący a odpalanie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam serdecznie! Pisze gdyż jak już wcześniej wspominałem w innych postach mam problem z odpalaniem samochodu rano.. lecz nie uzyskałem zbytnio żadnych odpowiedzi. Jednakże sprawdziłem jeszcze kilka rzeczy a dokładnie mechanik to zrobił i dlatego chciałbym zapytać czy zły stan wtryskiwacza sterującego może mieć wpływ na odpalanie? Dodam że kąt wtrysku jest ustawiony idealnie..
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Lis 27, 2011 16:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 27, 2011 14:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No wtryskiwacz dziala raczej na zasadzie 0 i 1 albo dziala prawidlowo albo nie dziala tak jak powinien. Ale mysle ze bys to wiedzial po tym jak wyglada spalanie badz praca silnika. A jak u Ciebie wyglada stan swiec zarowych? Bo jesli sa niesprawne to naprawde dlugo trzeba krecic silnikiem az pojawi sie zaplon.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
świece nowe beru przekaźnik sprawdzony działa napięcie jak najbardziej poprawne akumulator nowy próbowałem na kilku.. filtr paliwa wymieniony i wlewałem już różne środki do czyszczenia/smarowania
Pytam dlatego ponieważ specjalista od diesli(posiada serwis boscha) tak mi powiedział że chcący wyregulować trzeba zrobić pewne oszukanie na wtryskiwaczu sterującym ale jego stan jest bardzo kiepski.. i muszę kupić nowy albo w idealnym stanie ..
No już nie przesadzajmy że nowy lub w idealnym stanie. Kupiłem można powiedzieć pierwszy lepszy komplet z SDi na alledrogo za 200 PLN. Od pewnego sprzedawcy. Jeśli nawet znajdziesz nowy to zapłacisz grubo ponad 1000 PLN za sam sterujący Jeśli masz jakiś szrot warto się przejechać i nawet na próbę go wsadzić i przetestować. Na pewno bym nie kupił nowego Bo gdyby mnie było stać na takie części to by Jagiem chyba jeździł
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Tu musisz liczyć na szczęście. Najlepiej podpytaj czy auto było do ostatniej chwili na chodzie jaki przebieg i takie tam. No i sprzedający musi być ok. Jak kreci i ma negatywy to lepiej nie ryzykować. Ale czemu akurat sterujący?
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Na sterującym wtrysku można wykonać pewne oszukanie.. które jest potrzebne aby dobrze odpalał wiążę się to z ingerencją w czujniki dokładnie się na tym nie znam ale ten mechanik się powinien znać skoro ma swój servis boscha i działa w dieslach od lat i skoro on tak mówi tylko muszę ten wtrysk dorwać
Na sterującym wtrysku można wykonać pewne oszukanie.. które jest potrzebne aby dobrze odpalał wiążę się to z ingerencją w czujniki dokładnie się na tym nie znam ale ten mechanik się powinien znać skoro ma swój servis boscha i działa w dieslach od lat i skoro on tak mówi tylko muszę ten wtrysk dorwać
nie chce się wtrącać, ale...
jeśli wtryski leją, są zasyfione i cokolwiek innego to ok - WYMIANA
ale, jeśli wtryski są dobre to kąt wyprzedzenia zapłonu, świece, przekaźnik, szczelność układu paliwowego, pompa, kompresja silnika, korek od baku itp. - trzeba to sprawdzać, jeśli będzie wszystko dobre to będzie dobrze palił - bez kombinacji i oszukiwania czujników...
odłącz kostke od wtrysku sterującego i odpal auto. Jak bedzie palił dobrze to może to jego przyczyna. A jeszcze, jakby ten wtrysk był uszkodzony, to auto chodziłoby jak traktor.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum