Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR IDT ] Swap GT15 na VNT 1852v
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR IDT ] Swap GT15 na VNT 1852v
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lip 15, 2012 23:58   

Firq, hehe.. spoko spoko :D No Turba jeszcze nie mam. Mam teraz kolektor, czujniki i buduje sterowanie jak to będzie działać che robić z turbina dalej dopiero.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 15, 2012 23:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 16, 2012 10:03   

aha czyli powoli do przodu :) a sterowanie które robisz??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 16, 2012 13:57   

Firq, To na Arduino z mapa sterującą :) zobacz pod moje auto na forum tam jest trochę opisane :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 16, 2012 18:16   

Noo teraz wiedze ze czas na postępy nadszedł :) zobaczymy jak się sprawdzi twój układ sterujący bo może tez go przetestuje jak go opanujesz :)
Remigiusz, Jest plan bo będę zamawiał rure fi16mm na spływ oleju z VNT aby końcówki zaspawać i będzię oryginał bez gumowych węży piszesz się na taką rurke ??
Metalowa harmonijka można wyginać jak się chce :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 16, 2012 22:57   

Pewnie ze się pisze jak będziesz coś miał do kup do razu dwie sztuki i ja się pisze na to :) Tylko pytanie jest czy w twój spust czy oryginalny ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 16, 2012 23:02   

bez znaczenie bo zaspawasz sobie do tej rurki końcówkę od spływu VNT i poprowadzisz olej rurką tam gdzie chcesz bo ona jest cała harmonijkowata wiec olej poleci tam gdzie chcesz :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 16, 2012 23:08   

Toi git to bede zdecydownay :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Lip 16, 2012 23:15   

ok Spoko jak mi przyjdzie to dam znać :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 14, 2012 22:20   

Próbowałeś ty w ogolę z orig kolankiem do Turba z laguny. Bo tak mysel czy by nie pasowało to kolanko do którego sie rure wydechowa przykręca i kupić nowa rurę i ma sie już w sumie gotowy wydech.

Kolanko można dostać za 50zl i nowy rure do wydechu za 70zl :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Wrz 15, 2012 10:36   

ogr w lagunie za turbo jest odrazu katalizator i cieżko dostać takie kolanko i ja zrobiłem flansze do wydechu i pospawałem 4 hamburskie kolanka i wyszło bezproblemowo :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 15, 2012 10:49   

A to z Laguny I by nie podeszło ?? :

http://allegro.pl/kolanko...2580288394.html
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Wrz 15, 2012 10:54   

Laga I generacji nie miała 1849v tylko zwykłe turbo na WG i kolanko wątpie żeby pasowało niestety ;/
powiem Ci że możesz jechać do tłumikarzy gdzie katy skupują i na złomie u nich poszukać takiej końcówki na flansze bo oni zawsze z katów końcówki obcinają żeby zobaczyć środek :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Wrz 15, 2012 11:51   

Cos się wymyśli w takim bądź razie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom
Brak nowych postów swap
ivi199 Tuning mechaniczny 45 Sro Sty 22, 2014 12:24
tuners
Brak nowych postów SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
spider Tuning mechaniczny 41 Wto Mar 04, 2014 11:39
spider
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 21:40
7Tomi
Brak nowych postów [R-200 1.4 16v 98R] Swap na 2.0 V6 z 75
kolin Tuning mechaniczny 11 Sro Sie 20, 2008 12:13
Senn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink