Firq, hehe.. spoko spoko No Turba jeszcze nie mam. Mam teraz kolektor, czujniki i buduje sterowanie jak to będzie działać che robić z turbina dalej dopiero.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 15, 2012 23:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Noo teraz wiedze ze czas na postępy nadszedł zobaczymy jak się sprawdzi twój układ sterujący bo może tez go przetestuje jak go opanujesz
Remigiusz, Jest plan bo będę zamawiał rure fi16mm na spływ oleju z VNT aby końcówki zaspawać i będzię oryginał bez gumowych węży piszesz się na taką rurke
Metalowa harmonijka można wyginać jak się chce
bez znaczenie bo zaspawasz sobie do tej rurki końcówkę od spływu VNT i poprowadzisz olej rurką tam gdzie chcesz bo ona jest cała harmonijkowata wiec olej poleci tam gdzie chcesz
Próbowałeś ty w ogolę z orig kolankiem do Turba z laguny. Bo tak mysel czy by nie pasowało to kolanko do którego sie rure wydechowa przykręca i kupić nowa rurę i ma sie już w sumie gotowy wydech.
Kolanko można dostać za 50zl i nowy rure do wydechu za 70zl
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
ogr w lagunie za turbo jest odrazu katalizator i cieżko dostać takie kolanko i ja zrobiłem flansze do wydechu i pospawałem 4 hamburskie kolanka i wyszło bezproblemowo
Laga I generacji nie miała 1849v tylko zwykłe turbo na WG i kolanko wątpie żeby pasowało niestety
powiem Ci że możesz jechać do tłumikarzy gdzie katy skupują i na złomie u nich poszukać takiej końcówki na flansze bo oni zawsze z katów końcówki obcinają żeby zobaczyć środek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum