Ja od początku tłumaczę że jest wersja CRX VTI o mocy 160km ( a nie żadna wersja VTEC znowu coś mylisz patrz ściąga skrótów wyżej), potem tez odpisywałem ze chodzi mi o model po 92 roku ale ty nadal swoje ale widzę ze wreszcie zaskoczyło
1992 Honda CRX VTi 1105 kg, DOHC 162.2 PS
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co do vtec... to na konkretny model silnika np b16a1 mowimy 1.6 DOHC VTEC czyli mozna to najnormalniej traktowac jako typ silnika. Zauważ ze ja zawsze pisze DOHC VTEC a nie samo Vtec
Roznica miedzy zwyklym dohc a dohc Vtec nie polega na samym sterowaniu silnikiem! tylko konkretnie zmianami rozrządu i wysokosciami, a co za tym idzie w tym silniku zastosowane są modyfikacje mechaniczne.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
twoje teksty :
1.CRX wychodził w wersji VTEC 1,6 130km i wersji VTI 1,6 160km
2. w artykule nie znalazłem nic na temat tego ze w CRX nie występuje jednostka VTI 160km
3.Ja od początku tłumaczę że jest wersja CRX VTI o mocy 160km ( a nie żadna wersja VTEC znowu coś mylisz patrz ściąga skrótów wyżej) - w tej wersji jest silnik DOHC VTEC
To mnie zmylilo... byc moze sie przejezyczyles, ale nie ma co sie klucic. Piszac o wersji Vti w 1992 roku to mozna dwuznacznie rozumiec bo to przlom 2/3 generacji wiec nie mozna uogolniac. Juz wiadomo wszystko co jest 5 wiec
Piece
tez miałem kupować CRX'a ale za dużo było składanych z przystanków trochę mnie to zniechęciło i jednak nie jest to za młody samochód (chociaż niektórymi rozwiązaniami przewyższa niejeden nowy samochód )
chociaż niektórymi rozwiązaniami przewyższa niejeden nowy samochód
A już szczególnie to waga CRX'ów zawsze mi się podobała.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
to jest autko zabawka... z tylu to miejsca na bochenek chleba a w 3 generacji na paczke papierosów a jak masz wzrostu wiecej niz 180cm to chyba w maluchu wiecej komfortu
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum