Witam was
Wiec ja dziś sobie przespawałem tłumik końcowy jak pokazywałem na fotach kilka stron wcześniej. Oryginalny tłumik ma 3 warstwowa blachę i wywaliłem co było w środku i z tych rur dziurawych został przelot zrobiony
Koszt 50zl , godzina roboty ale efekt rewelacja. Głośniejszy w cale nie jest teraz, co bardzo mnie zadowoliło, jedynie bardziej wyraźny gwizd Turbo jest teraz Większy plus ze od dołu się Turbinka wcześniej wkręca o jakieś 250 obrotów wcześniej i autko od dołu się bardziej płynie zbiera niż na seryjnym tłumiku. Dodam ze kata już dawno nie mam i polecam ta operacje bo głośniejszy sie nie staje.
Aha waty żadnej nie wkładałem ani nic Jutro test na trasie Bielsko - Paryz
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 14, 2011 17:17
Nowal napisał/a:
Raptile napisał/a:
Seria Sdi to jest MUŁ
a Ty co masz jak nie SDi?
Mi tam starcza póki co:)
Niektorzy - jak Raptile i ja - maja chipa, wiec seria wydaje nam sie mulasta A seria SDI wcale nie jest taka zla w porownaniu z innymi autami.
Nowal napisał/a:
Może nie miałeś taka katalizatora zawalonego jak ja.
U mnie już nie było prześwitu żadnego
Bo w katalizatorze w ogole trudno zobaczyc przelot, nawet nowym, wiec jak masz troche sadzy to juz w ogole. Chyba, ze go rozciales i na tej podstawie mowisz, ze byl zawalony.
ja u siebie też będę modził, tylko zacznę od IC i turbinki. Moja niestety zaczyna podciekać może obejdzie się tylko na wymianie uszczelki, a jeśli nie to regeneracja i większe łopatki a co do kata to nie rozcinałem go ale znajomy co robił mi cały zabieg mówił, że to już jego koniec żywotności. Zresztą coś latało w środku.
_________________ Czasami piszę z telefonu, wybaczcie mi wtedy brak PL znaków:)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sob Lip 16, 2011 12:54
Dodam tylko, że od strony kolektora wydechowego sadzy była naprawdę spora ilość i na kacie jak i na ściankach, 2-3mm miała ta warstwa. A jak kata odpiąłem to wysypałem ładną kupkę sadzy z niego właśnie, od strony kolektora zalegała.
czy koncowy wydech od 2.5 V6 wsadzony do diesla moze mu zaszkodzic?? na moc itp??
wydech w benzynie takiej jest bardziej restrykcyjny czy mniej niz w dieslu?? chodzi o koncowy w zs180 a iDT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum