Ja sobie wykleiłem drzwi matami APP a na to izolację Mobius o grubości 9mm ciętą z metra podklejana z jednej strony. Izolacja jest wykorzystywana w chłodnictwie także jest idealnym izolatorem a zarazem wygłuszeniem I bezproblemowo się klei
camaro i jak wrażenia ... lewis niestety nie wiem ale sam jestem ciekaw, bo chciałbyum lekko poprawic wyciszenie auta ale nie chce pakować tylko mat bitumicznych
ja osobiście chyba matą piankową bym pakował... jest lżejsza więc i spalanie będzie mniejsze... jakby dobrze pokalkulować to bardziej się opłaca... a wygłuszyć to wygłuszy wiadomo troszkę słabiej ale kurde... nie oszukujmy się cena paliwa idzie w górę i cały czas będzie szła... czasami te 0.5l na 100km to dużo.
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Mam pytanie.
Nie dawno zamontowałem sobie w moim Rover'ku skrzynie. Trochę pojeździłem z nią i za każdym razem jak puszczałem jakąś piosenkę z mocniejszym basem to jakiś plastik drgał. W końcu postanowiłem się zabrać za sprawdzenie co to jest. Wyszło na to że drga... Nie wiem jak to się nazywa po fachowemu ale, to jest tan plastik przy kanapie pasażera (wersja 3 drzwiowa) z tą "kieszonką". Jest luźny u góry przy słupku. Jakim sposobem mogę to naprawić ? Bo nie wiem jak się do tego zabrać.
Poszukałem na allegro. To to tak drga : http://allegro.pl/rover-2...1419287729.html
ale co drga cały lata jak wściekły czy tylko jakiś element? jak cały to zdemontuj i tam gdzie są wciski daj taśmę klejącą (taka siwa w każdym sklepie budowniczym jest) i zamontuj boczek z powrotem i już powinno pomóc. a jak tylko jakiś mały element i nie chce Ci się bawić to wepchnij kawałek papieru
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Znaczy element zaznaczony w kółko jest strasznie luźny. http://img710.imageshack.us/i/1419287729.jpg/
A jak się zabrać do zdjęcia tego boczku ? On się trzyma na jakiś śrubach czy na zatrzaskach ?
jak jest ten element luźny to albo połamany albo tam śruby nie ma albo wypad z zatrzasku... musisz popatrzeć sam złapać za to i pociągnąć delikatnie i zobaczyć gdzie się trzyma jeżeli w tym miejscu nie ma śruby to znaczy że jest zatrzask... przyklej to i będziesz miał spokój jak nie chce Ci się tego robić.
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
chciałem powiedziec ze jestem po wygluszaniu calego auta i poprawa jest niesamowita wygluszone mam wszystko procz grodzi silnika przy predkosci 150 km/h znikły wszystkie szumy itp slychac tylko silnik ale mozna rozmawiac juz z z kims jak ktoś chce miec ciszej to polecam poswięcic 3 dni ,a efekty napewno kazdy uslyszy o ile zrobi sie to przyzwoicie i nie bedzie oszczedzał
chodziło mi aby było jak najlżej ,ale zeby wygluszenie cos dało jak dla mnie auto jest niesamowicie cizsze w srodku wazne tez sa uszczelki ja musialem wymienic na grubsza w bagażniku bo mialem szpare miedzy klapa ,a blachą wazne tez sa wszystkie uszczelki jesli sa juz zuzyte co widac po nich ze sa starte tez trzeba wymienic na nowe i nie ma opcji zeby nie było cicho ogolnie poświećiłem na to 30 godzin po 10 godzin na dzień
czasami(zależy jak mocny i niski jest bass w piosence) coś mi się trzęsie w drzwiach.
Mam dokładnie to samo, ale ja przynajmniej wiem co u mnie trzeszczy. A są to te listwy drewno podobne, brzęczy w lewych jak i prawych drzwiach.
Panowie to co piszczy... to takie wzmacniacze klamek, które ocierają o drzwi kiedy tapicerka się rusza... jak rozkręcicie to zobaczycie
Edit: Powiedzcie mi Panowie jakie koszty są wytłumienia całego autka. Szczególnie Lewis jak mógłbyś na oko napisać i mam jeszcze pytanko dotyczące drzwi. Pewno każdy z nas w r200 posiada coś takiego że deszcz spływa do środka drzwi. W którym miejscu nie montować mat? lub co zamontować tam gdzie zbiera się woda. WIem że wypływa po progu... ale skądś musi spłynąć
Edit2: Proszę jeszcze o informację czy lepiej użyć WATY SZKLANEJ czy WATY MINERALNEJ?
mnie wynioslo około 500 zł i troche czasu na to heheh a w drzwiach nie nalezy zaklejac takich dziurek od spodu drzwi podobno tamtędy splywa woda aha i jeszce jak bedziesz juz zabierał sie to muszisz miec dobra skrzynke z kluczami bo do rozkrecenia jest od cholery srub róznego rodzaju od Torx 50 to malutkich srubek
witam tak sobie myślałem ze mam już wszystko wyciszone ,a chciałbym jeszcze ścianę grodziowa wyciszyć z tego co wszyscy piszą to nie warto dużo roboty itp kurde chciałbym się podjąć tego zadania czy ktoś już to robił w r200 ?:D i może napisać jakaś opinie ?
Witam, widzę upłynęło trochę czasu, ale odgrzebię
Otóż też myślę o wyciszeniu, bo jak wymieniłem tłumiki to teraz jest ciszej, ale za to słyszę wszystko inne co do tej pory było zagłuszone przez mój 'sportowy' wydech
W sumie dobrze że minęło trochę czasu, to Wasze wyciszenia mogły przejść małą próbę czasu i stąd moje pytania jak się trzymają wasze wyciszenia? w sensie wilgoci, cichości, czy klej się trzyma, czy widać inne zużycie paliwa itp:)
ja myślałem żeby zrobić albo mata/taśma bitumiczna albo to co zapodał Lewis - mata/pianka akustyczna samoprzylepna
Mój plan to bagażnik z nadkolami, klapa, boczki z tyłu, drzwi przednie sufit i może podłoga, przynajmniej z przodu, nie pytam się jużco i jak, bo chyba wszystko zostało wcześniej wyjaśnione:) niedługo dłuuuugie maturalne wakcja więc będzie można się pobawić:)
Odkopuje temat ale z troche innym problemem. Zabieram się za wygłuszanie drzwi i z tego co pamiętam przed przyklejaniem tych mat wygłuszających trzeba oczyścić drzwi z kleju o konsystencji gumy do żucia co trzyma oryginalną folie zabezpieczającą elektryke. Jak to cholerstwo zmyć? Próbowałem to "zeskrobywać" po kawałku ale pomimo 10 lat to dalej klei się do wszystkiego jak szalone. Używałem nawet acetonu ale i on nie dał rady. Zna ktoś sprawdzony sposób jak się z tym uporać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum