Gites, moim zdaniem nie masz racji. Dla mnie z tego wynika, że 16' nie podejdą, a jeśli już (jak pisze MaReK) to tylko niektóre.
Nie żebym był uparty czy coś podobnego. Zwróciłem na to uwagę wyłącznie dlatego, że wcześniej "gdzieś" po anglojęzycznej stronie internetu znalazłem artykuł zawierający tabelę. Było to zestawienie wszystkich modeli serii TF, gdzie w wierszu obejmującym zastosowane felgi 15", dla modelu 160 było napisane "not possible". Niestety nie mogę znaleźć dokładnie tego samego artykułu ale na poparcie swoich racji pozwolę sobie przytoczyć to zestawienie. Mniej więcej w 1/3 tego zestawienia są podane dane dla kół 15" i 16". Proszę sprawdzić co jest podane dla modelu 160 (ostatnia kolumna).
Poza tym tak na chłopski rozum biorąc, jeśli twierdzicie że nie można wsadzić obręczy 16" ze względu na powiększone tarcze i zaciski to jakim cudem wejdą tam 15"?
Pozdrawiam,
Poza tym tak na chłopski rozum biorąc, jeśli twierdzicie że nie można wsadzić obręczy 16" ze względu na powiększone tarcze i zaciski to jakim cudem wejdą tam 15"?
Teraz to ja czegoś nie rozumiem
Gdzie twierdzimy, że 16 nie wejdą, a wejdą 15?
15 nie wejdą na 160 z brembo na pewno, a 16 wejdą, ale nie wszystkie z tego co mi wiadomo. Chyba nie pozostanie nam nic innego, jak przyjechać na Zlot TFem i będziemy przerzucać obręcze
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Poza tym tak na chłopski rozum biorąc, jeśli twierdzicie że nie można wsadzić obręczy 16" ze względu na powiększone tarcze i zaciski to jakim cudem wejdą tam 15"?
Teraz to ja czegoś nie rozumiem
Gdzie twierdzimy, że 16 nie wejdą, a wejdą 15?
15 nie wejdą na 160 z brembo na pewno, a 16 wejdą, ale nie wszystkie z tego co mi wiadomo. Chyba nie pozostanie nam nic innego, jak przyjechać na Zlot TFem i będziemy przerzucać obręcze
Tutaj - cała dyskusja rozbija się dokładnie o ten tekst:
Cytat:
Układ hamulcowy.
Dzięki zmianie tylnego zawieszenia stało się możliwe zwiększenie siły hamowania kół tylnych. W modelu 160 zastosowano większe (304-mm) tarcze hamulcowe. Spowodowało to niemożność zamontowania kół 16-calowych - inne zaciski (większe, czterotłoczkowe).
Poza tym to, że wspomniałem w ostatnim poście o felgach 15" miało na celu zwrócenie uwagi że jeśli zgodnie z błędnym (moim zdaniem) zapisem we wspomnianym artykule nie można wsadzić 16" to że niby można 15"? No bo 17" to chyba raczej nie wejdą ze względu na szorowanie po nadkolach.
Czy teraz już wiadomo o co mi dokładnie chodzi?
Pozdrawiam,
Uwaga do osób śledzących ten wątek.
Włączyliśmy na stronie klubowej Strefę R i Strefę MG. Informacje znajdujące się w naszych zasobach dopiero będą tam umieszczane, więc proszę na razie nie zgłaszać żadnych uwag o błędach, brakach itd.
Nie wiem już sam czy Cię rozumiem
Tobie chodzi o to, że artykuł powinien być napisany dla ciemnej masy i zawierać treść jasno określającą, że 15' nie wejdzie żadna felga, a z 16' wejdą tylko wybrane kształty?
W ogóle to jak się tak wczytać w tę treść, to informuje nas ona o tylnych hamulcach, a tam akurat zarówno 15' jaki 16' cali podejdzie. Nie wejdą na te zaciski brembo z przodu...
Ja bym poczekał na opinie np. Tomiego, który chyba w tej kwestii będzie miał więcej do powiedzenia, ew. poprosił kogoś z Rave'em żeby przekopiował co tam jest napisane
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
[...] Tobie chodzi o to, że artykuł powinien być napisany dla ciemnej masy i zawierać treść jasno określającą, że 15' nie wejdzie żadna felga, a z 16' wejdą tylko wybrane kształty? [...]
No może bez obrażania ludzi ... ale tak, mniej więcej o to mi chodzi. Dam sobie paznokieć obciąć że widziałem gdzieś oryginalny artykuł po angielsku, z którego to było tłumaczone i tam wyraźnie było napisane że ze względu na powiększone zaciski i tarcze nie da się założyć felg 15". Co do tego że tylko niektóre 16" wchodzą - zupełnie się nie orientuję ale to zapewne kwestia dobrania felgi z odpowiednim ET (jak przy każdym innym aucie zresztą). No dobra... nie ma co ciągnąć tej historii w nieskończoność. Zrobicie jak będziecie uważali.
a tak z innej paki. odnośnie tematu "Avatar przy postach" to podany link do władz klubu działa, ale przy nickach forumowych tych w nawiasach są znaki zapytania.
Jakby ktoś miał chwilę to może je pousuwać
To nie jest kwestia pousuwania. Coś się wysypało, bo w artykułach też tak jest. Poznikały cudzysłowy i myślniki. Ale to już może MaReK będzie wiedział jak temu zaradzić .
może nie kombinować to tak się nie bedzie robiło ?
Coś sugerujesz?
Strona i forum to dwa oddzielne podwórka.
Zaraz spojrzę co się tam dzieje
[ Dodano: Pon Kwi 18, 2011 03:26 ]
Problem wynikł najprawdopodobniej przy imporcie bazy danych.
Nie wiem jak były skonstruowane te artykuły i co zawierały przed sobą znaki " i -, ale stały się dla serwera niezrozumiałe, stąd "?". Takie kwiatki trzeba poprawiać ręcznie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Hehe, ale nie tam Tam się popsuło przy konwersji, pewnie różnice w wersji oprogramowania bazy. Takie kwiaty tylko ręcznie można poprawić. Co ciekawe, "-" przy dwu członowym nazwisku zostało nietknięte. Prawdopodobnie w samym artykule był niewidoczny znaczek przed, który został przez serwer potraktowany jako "ufo" i stąd krzaki.
Przy stronie będę wszak dłubał niedługo, bo trzeba upublicznić artykuły tylko dla oczu Klubowiczów Ale to nocami będzie się działo więc luz
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
UWAGA! Prośba do osób chętnych do pomocy przy tworzeniu strony klubowej.
Jak zauważyliście (i już wcześniej w tym temacie wspomniałam), włączyliśmy na stronie klubowej strefy R i MG. Właściwie poumieszczałam już w nich większość materiałów znajdujących się w naszych zasobach i nadających się do umieszczenia tam. Oczywiście jest jeszcze sporo do zrobienia, między innymi dopieszczenie menu, ale tym zajmę się pewnie dopiero po świętach.
Nie da się nie zauważyć, że niestety mamy duże braki w materiałach na temat poszczególnych modeli. I tutaj prośba do Was. Osoby, które byłyby chętne do opracowania brakujących informacji bardzo proszę o kontakt. Nie ukrywam, że liczę na Waszą pomoc .
_________________ Pozdrawiam Monika
fafnir [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 18:19
Jeżeli wytyczycie mi jakiś kierunek działania,to jakby co zgłaszam się na ochotnika do pomocy.
Ja nie czuje sie na silach aby opracowywac informacje ale jesli bedzie taka potrzeba chetnie bede sprawdzac i zglaszac ewentualne bledy i braki- jak dotychczas .
Jesli bedzie potrzebna pomoc grafika takze chetnie pomoge w wolnej chwili .
pozdrawiam
Marta
fafnir [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 20, 2011 19:55
Skąd mogę wiedzieć jakich informacji potrzeba i na jaki temat?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum