jak dużo jeździsz w trasy to nie polecam to jest pewnie ten sam efekt co byś kupił jakiegoś wm-a przelotowego ( ja miałem) to na trasie łeb puchł od 120km/h i go sprzedałem
borek88, Zmiany dźwiękowe są żadne w tym cały plus tej zabawy
komik88, Ja tez śmigam non stop w trasy i zmiana dźwiękowa jest żadna przynajmniej w 45 Zależy jak go wybebeszysz bo jak dasz jedna lita rurę od złącznika elastycznego poprzez kat to bedzies miał zmianę glosy na minus
Trzeba to zrobic z glowa dlatego używać zamiast kata strumienicy ale takiej co nie ma w środku jakiś !@!$# ze zwęża przelot, a jak jest to przebić I końcowy tłumik wybebeszyć tak zęby przelot w nim zespawać z tych rurek dziurkowanych co sa w nim w środku.
Bo u mnie strumienica trochę tłumi bo ma w środku perforowana siatkę na ścianach i końcowy tłumik tez obija głos w środku bo jest z tych rurek co były w środku. I jak zrobisz tak gwarantuje tobie zmiany są żadne. A zapytać można ludzi co były zemną na hamowni, czyli Kozika ze jest cicho
Dlatego nie kupować jakiegoś gówna z WM-Sportu czy innych rzeczy z allegro to przerobić to co sie ma bo najlepiej to wychodzi
Btw ja to już przetestowałem na trasie Bielsko - Niemcy - Francja i z powrotem i głowa nie puchnie ani nic przy 170km/h
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Pon Sie 15, 2011 11:29
REMI no to wypaśnie, to zrobie tak jak ty w przyszłym tygodniu jak tylko znajdę chwilke
Ps. gdzie mogę poszukać wątek gdzie pokazałeś jak zrobiłeś ten swój wydech u siebie??
komik88, No tutaj w tym wątku jest wszystko. Bo z ta rura przelotowa to faktycznie głośno na grande jest Same sample filmowe od anglików już to pokazują
tutaj zrobiłem jak na pierwszych fotka do filmiku, mniej więcej to tak brzmi jak na filmiku tylko ze gość tam nie ma strumienicy a rurę i trochę głośniejsze jest
aha fabryczny wydech ma 3 warstwy blachy
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Pon Sie 15, 2011 11:53
Dzięki Remi słuchaj a jak robiłeś ten wydech to na koniec jeszcze wate szklaną dokładałeś czy juz nie??
komik88, Nie waty żadnej nie dawałem bo w końcu jej nie kupiłem. Sa na allegro takie waty do tłumików w worach i całkiem tanie, ale wydawało mi się ze kupie to gdzieś w mieście u mnie w i jak nie było to sobie dałem z tym siana
Oryginalny tłumik tez w środku nic nie ma wiec nie trzeba
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Pon Sie 15, 2011 12:31
to w takim razie zabieram się za robotę tego w tym tygodniu jak tylko 2h znajdę i oczywiście to opiszę tutaj i wstawie foto jeszcze raz Remi dzięki za wiadomośc
Witam,
przeczytałem cały wątek i mam mętlik w głowie, ale od początku.
Co prawda myślałem wcześniej o wolnym wydechu, ale dzisiejszej nocy ktoś podjął decyzje za mnie i pozbawił mnie kata. Nie chcę kupować nowego, bo to trochę za drogo. Myślę o wstawieniu strumienicy/przelotówki <ale takiej, żeby udawała, że katalizator jest>, czy TAKA będzie OK? <Ktoś miał z nią do czynienia? To tylko rura w obudowie, czy jest jakoś wyprofilowana w środku?> Nie chcę przerabiać/zmieniać całego wydechu, a tylko wstawić coś by była możliwa jazda.
Mam też kilka pytań:
-jak będzie z dźwiękiem, nie chciałbym by zrobił się głośny w środku?
-jak z żywotnością turbiny, jakoś to na nią wpłynie?
-czy wpływa to jakoś na spalanie?
-nie będzie stawiał zasłony dymnej?
Jest coś jeszcze co powinienem wiedzieć?
Z góry dziękuję za odpowiedź i mam nadzieję, że będziecie mieli trochę wyrozumiałości dla kompletnie zielonego w tym temacie
Jugol, No zrobiło się głośniej w komorze silnika Tak samo ryczy jak w 200 i 25 niestety się już do tego przyzwyczaiłem
Zapodałem go dlatego ze kupiłem go w tej samej cenie co nowy papierowy a miałem jeszcze detergenty to mycia stożków i mi było szkoda żeby się zmarnowały
ogólnie nie polecam to nikomu kto lubi cisze pod maska, jedyny plus to ze wolniej się zabrudza stożek, szybki indykator na stwierdzenie stanu filtra oraz jak się go dostanie w tej cenie co ja to odpadają koszty filtra powietrza
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum