Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] "Wolny wydech" w Dieselku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] "Wolny wydech" w Dieselku
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 12, 2011 15:20   

Remi55 napisał/a:
zaraz będzie czarny okopcony :wink:

to sie wyczysci
Remi55 napisał/a:
estetyka będzie ni jaka

tak to teraz jest:D
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 12, 2011 15:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 14, 2011 23:05   

borek88, Kazdy robi jak uważa :wink: Ja preferuje wybebeszenie tłumika jak pokazałem na obrazkach. Nie ma nic lepszego :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 09:07   

to bym musiał wybebeszyc ten z zs'a moze:D
a po wybebeszeniu duze zmiany dzwiekowe??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 15, 2011 10:39   

jak dużo jeździsz w trasy to nie polecam ;) to jest pewnie ten sam efekt co byś kupił jakiegoś wm-a przelotowego ( ja miałem) to na trasie łeb puchł od 120km/h i go sprzedałem ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 10:51   

borek88, Zmiany dźwiękowe są żadne w tym cały plus tej zabawy :wink:

komik88, Ja tez śmigam non stop w trasy i zmiana dźwiękowa jest żadna przynajmniej w 45 :wink: Zależy jak go wybebeszysz bo jak dasz jedna lita rurę od złącznika elastycznego poprzez kat to bedzies miał zmianę glosy na minus :sad:

Trzeba to zrobic z glowa dlatego używać zamiast kata strumienicy ale takiej co nie ma w środku jakiś !@!$# ze zwęża przelot, a jak jest to przebić :wink: I końcowy tłumik wybebeszyć tak zęby przelot w nim zespawać z tych rurek dziurkowanych co sa w nim w środku.

Bo u mnie strumienica trochę tłumi bo ma w środku perforowana siatkę na ścianach i końcowy tłumik tez obija głos w środku bo jest z tych rurek co były w środku. I jak zrobisz tak gwarantuje tobie zmiany są żadne. A zapytać można ludzi co były zemną na hamowni, czyli Kozika ze jest cicho :wink:

Dlatego nie kupować jakiegoś gówna z WM-Sportu czy innych rzeczy z allegro to przerobić to co sie ma bo najlepiej to wychodzi :wink:

Btw ja to już przetestowałem na trasie Bielsko - Niemcy - Francja i z powrotem i głowa nie puchnie ani nic przy 170km/h :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 15, 2011 11:29   

REMI no to wypaśnie, to zrobie tak jak ty w przyszłym tygodniu jak tylko znajdę chwilke :)
Ps. gdzie mogę poszukać wątek gdzie pokazałeś jak zrobiłeś ten swój wydech u siebie??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 11:41   

komik88, No tutaj w tym wątku jest wszystko. Bo z ta rura przelotowa to faktycznie głośno na grande jest :neutral: Same sample filmowe od anglików już to pokazują :neutral:

http://forum.roverki.eu/v...p=640567#640567

tutaj zrobiłem jak na pierwszych fotka do filmiku, mniej więcej to tak brzmi jak na filmiku tylko ze gość tam nie ma strumienicy a rurę i trochę głośniejsze jest :wink:

aha fabryczny wydech ma 3 warstwy blachy :ok:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 15, 2011 11:53   

Dzięki Remi :) słuchaj a jak robiłeś ten wydech to na koniec jeszcze wate szklaną dokładałeś czy juz nie??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 11:55   

komik88, Nie waty żadnej nie dawałem bo w końcu jej nie kupiłem. Sa na allegro takie waty do tłumików w worach i całkiem tanie, ale wydawało mi się ze kupie to gdzieś w mieście u mnie w i jak nie było to sobie dałem z tym siana :wink:

Oryginalny tłumik tez w środku nic nie ma wiec nie trzeba :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 15, 2011 12:31   

to w takim razie zabieram się za robotę tego w tym tygodniu jak tylko 2h znajdę :) i oczywiście to opiszę tutaj i wstawie foto :) jeszcze raz Remi dzięki za wiadomośc :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 15:21   

komik88, Przeróbka samego tłumika zajmuje nie cala 1 godziny przy piwko z mechanikiem :mrgreen:

powodzenia życzę :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 16:16   

Remi55, kiedy moge na garage przyjechac ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 15, 2011 16:20   

Remi zgadza się, ale najpierw trzeba wyciąc wydech końcowy a później go wspawać to wtedy troche potrwa..
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 16:46   

komik88, a odkręcić nie możesz? :D
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Pon Sie 15, 2011 18:45   

ja mam spawany od początku do końca ;)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 18:49   

komik88, No jego się odkręca przeważnie :wink: Chyba ze zrobiłeś pełen przelot to masz spawane :razz:

Raptile, Wpadaj daj znać kiedy chcesz :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mikimisz 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 61
Skąd: inąd

Rover 25

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 20:45   

Witam,
przeczytałem cały wątek i mam mętlik w głowie, ale od początku.

Co prawda myślałem wcześniej o wolnym wydechu, ale dzisiejszej nocy ktoś podjął decyzje za mnie i pozbawił mnie kata. Nie chcę kupować nowego, bo to trochę za drogo. Myślę o wstawieniu strumienicy/przelotówki <ale takiej, żeby udawała, że katalizator jest>, czy TAKA będzie OK? <Ktoś miał z nią do czynienia? To tylko rura w obudowie, czy jest jakoś wyprofilowana w środku?> Nie chcę przerabiać/zmieniać całego wydechu, a tylko wstawić coś by była możliwa jazda.

Mam też kilka pytań:
-jak będzie z dźwiękiem, nie chciałbym by zrobił się głośny w środku?
-jak z żywotnością turbiny, jakoś to na nią wpłynie?
-czy wpływa to jakoś na spalanie?
-nie będzie stawiał zasłony dymnej?
Jest coś jeszcze co powinienem wiedzieć?

Z góry dziękuję za odpowiedź i mam nadzieję, że będziecie mieli trochę wyrozumiałości dla kompletnie zielonego w tym temacie :grin:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sie 15, 2011 20:49   

mikimisz napisał/a:
jak będzie z dźwiękiem, nie chciałbym by zrobił się głośny w środku?
bedzie ok, nie zrobi sie za glosny
mikimisz napisał/a:
jak z żywotnością turbiny, jakoś to na nią wpłynie?

nie powinno wplynac
mikimisz napisał/a:
czy wpływa to jakoś na spalanie?

jak wyżej
mikimisz napisał/a:
nie będzie stawiał zasłony dymnej?

nie
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pon Sie 15, 2011 21:10   

Remi widzę, że zapodałeś stożek u siebie, czy zrobiło się głośniej ??
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 15, 2011 21:52   

Jugol, No zrobiło się głośniej w komorze silnika :cry: Tak samo ryczy jak w 200 i 25 :neutral: niestety się już do tego przyzwyczaiłem :wink:

Zapodałem go dlatego ze kupiłem go w tej samej cenie co nowy papierowy a miałem jeszcze detergenty to mycia stożków i mi było szkoda żeby się zmarnowały :razz:

ogólnie nie polecam to nikomu kto lubi cisze pod maska, jedyny plus to ze wolniej się zabrudza stożek, szybki indykator na stwierdzenie stanu filtra oraz jak się go dostanie w tej cenie co ja to odpadają koszty filtra powietrza :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów [MGF] wydech "Phoenix Quad Exhaust"
gdzie kupie?
trollbee Tuning mechaniczny 5 Sob Sie 30, 2008 12:22
michalswiatek
Brak nowych postów [R all] Evo "K" series
rodi_ Tuning mechaniczny 8 Wto Maj 20, 2008 16:21
Yog-Sothoth
Brak nowych postów R200 tłumik "dedykowany" od Michael Tuning System
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 08, 2009 15:17
Roj



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink