Nie oceniam reszty modyfikacji, bo się zwyczajnie nie znam, ale efekt wizualny jest naprawdę bardzo fajny, a najbardziej jak wspomniałam wyżej podoba mi się kontrast pomiędzy karoserią BRG a biały felgami.
_________________ Pozdrawiam Monika
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 29, 2011 11:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi, w tym xpower sa gladkie kierunki w zderzaku?? jakos tak lepiej wygladaja niz u ciebie i lampa tez ladniej sie prezentuje
ale ogolenie bardzo ladna rajduweczka ci sie zapowiada
tylko nie wal jakis naklejek bo niby tak wszystkie rajdowki bo sponsorzy ale przez to wiekszosc jest brzydkich
Ten zestaw ma 3 zasadnicze wady:
- cena,
- możliwość regulacji zarówno wysokości jaki twardości odbywa się poprzez zdjęcie każdego z kół lub conajmniej położeniu się pod autem (w przypadku tylko regulacji twardości),
- kompletny brak serwisu w Polsce.
Tak więc będą amorki Koni tylko do wyboru są 3 zestawy sprężyn:
- oryginał od Vi,
- oryginał od MG ZR,
- Eibach,
- MG XPoweR (Marek twierdzi, że da się ogarnąć z tymi amorkami).
bo myślałem nad tymi sprężynami co masz na sprzedaż,ale jak mam doliczyć jeszcze koszt amorów, a już bym wolał coś lepszego jak mam zmienić to wychodzi kosztowna impreza
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Cze 29, 2011 21:22
Dej se spokój chopie z tymi pseudo gadżetami tuninkowymi - zakładaj porządny gwint bo budżet jest i baw się w ustawianie auta metodą prób i błedów jak to ma iść do sportu. Nigdy nie zrobisz dobrze tego inaczej. Koni w praktyce to takie se. Miałem, przerabiałem. Praktycznie twarde jest w maksymalnej pozycji - z dupy się to ustawia - skręcisz troche i już jest miętko znowu. Przerabiałem i piernicze. To już lepiej pancerne Bile dać i zabawa z Zerkopolem - przynajmniej są trwalsze. Ja bym szedł od razu w dobrego gwinta np. KW - masz fabrycznie dobrany wytrzymały amor / sprężyna z porządnym zakresem regulacji i nic tego nie przeskoczy. Autko bardzo ładnie wygląda. Jak nienawidze tego koloru to MG i Aston jak ulał w nim. Pozdro
Koni w praktyce to takie se. Miałem, przerabiałem. Praktycznie twarde jest w maksymalnej pozycji - z dupy się to ustawia - skręcisz troche i już jest miętko znowu. Przerabiałem i piernicze.
to coś słabo kombinowałeś... albo sprężyny miałeś do bani... na maks skręconym w Koni po polskich drogach nie pojeździsz jedynie na tor bo każda większa nierówność samochód podskakuje jak piłeczka... ja jeżdżę na 3/4 i jest prawie idealnie jak do Tomcata
Bumelant napisał/a:
To już lepiej pancerne Bile dać i zabawa z Zerkopolem - przynajmniej są trwalsze. Ja bym szedł od razu w dobrego gwinta np. KW - masz fabrycznie dobrany wytrzymały amor / sprężyna z porządnym zakresem regulacji i nic tego nie przeskoczy.
Bilstein pancerny? pod jakim względem? chyba takim ze możesz go regenerować w kółko... zwykle co 2 lata bo lubią się wylać... a koni wylanego nie widziałem ewentualnie wygięty ale cóż takie mamy drogi
co do KW fakt na dziury to się nadaje ale na wyścigi płaskie pod względem cena/jakość przegrywa z innymi firmami...
_________________ Tomcata na części info na PW
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Cze 29, 2011 22:21
Zrobiłem na tych żółtych amorach 60k w Clio - naprawdę bez spinki - 3 komplety sprężyn były idać twardością od H&R, Eibach do Ventury nie mówie, że się psują szedłbym w gwint bo jest wszystko dograne tam do siebie. Koni jest drogie. Bill miałem i nie wylał po 2 latach i był tańszą opcją a lekko nie miał. Dokładnie chodzi o dziury - naszą zmorę.... Ja uważam, że zamiast dobierać amory / sprężyny co jest mordęgą lepiej kupić gotowca z dobrą regulacją i tyle aczkolwiek dużo dobrego nasłuchałem się o kitach Koni.
Pokaż mi na obrazku chociaż jedną rajdówkę MG na Koni:
Zrobiłem na tych żółtych amorach 60k w Clio - naprawdę bez spinki - 3 komplety sprężyn były idać twardością od H&R, Eibach do Ventury nie mówie, że się psują szedłbym w gwint bo jest wszystko dograne tam do siebie. Koni jest drogie.
czy ja wiem czy drogie na street to najlepsza alternatywa
Bumelant napisał/a:
Bill miałem i nie wylał po 2 latach i był tańszą opcją a lekko nie miał.
ktore 4,6,8?
Bumelant napisał/a:
Dokładnie chodzi o dziury - naszą zmorę.... Ja uważam, że zamiast dobierać amory / sprężyny co jest mordęgą lepiej kupić gotowca z dobrą regulacją i tyle aczkolwiek dużo dobrego nasłuchałem się o kitach Koni.
do rajdówki jak najbardziej popieram
Bumelant napisał/a:
Pokaż mi na obrazku chociaż jedną rajdówkę MG na Koni:
co do KW fakt na dziury to się nadaje ale na wyścigi płaskie pod względem cena/jakość przegrywa z innymi firmami...
Akurat tu mam odmienne zdanie - to jest właśnie świetny zawias torowy - robiony z myślą o torach i sprawdzany na Nurburgringu. Na KJSy go nie widzę - za twardy, a mocowania sprężyn (nakrękti na gwint) są ze specjalnego plastiku - nie wiem czy by się nie poddały po jakimś czasie totalnego haratania
co do KW fakt na dziury to się nadaje ale na wyścigi płaskie pod względem cena/jakość przegrywa z innymi firmami...
Akurat tu mam odmienne zdanie - to jest właśnie świetny zawias torowy - robiony z myślą o torach i sprawdzany na Nurburgringu. Na KJSy go nie widzę - za twardy, a mocowania sprężyn (nakrękti na gwint) są ze specjalnego plastiku - nie wiem czy by się nie poddały po jakimś czasie totalnego haratania
KW nie ma jednego gwintu w ofercie plus napisalem mi ze pod wzgledem jakosc/cena
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum